Vind je dat overzichtelijk? Ik heb een hekel aan die startpagina dochters. Overal waar "tip" bij staat hoef je sowieso niet te bekijken want dat is meestal gesponsorde crap.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef THC1 het volgende:
voor de goedkoopste sim only abo's kijk hieronder![]()
bij is het ook heel raar uitgevallen, moet oppeens veel meer dan 6.95 (200 minuten) betalen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik zou geen VOdafone nemen. Krijg je geen minuten, maar 35 euro beltegoed.
En die dingen zijn nu alweer veeel duurder dan tijdens de acties. Ik betaal 8,95 per maand, en nu zijn ze geloof ik weer 17 euro per maand ofzo.
* LoggedIn is keihard genaaid door (de klantenservice van) vodafonequote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Skv het volgende:
Ik zou geen VOdafone nemen. Krijg je geen minuten, maar 35 euro beltegoed.
En die dingen zijn nu alweer veeel duurder dan tijdens de acties. Ik betaal 8,95 per maand, en nu zijn ze geloof ik weer 17 euro per maand ofzo.
Dat is dus ook mijn probleem. Het T-Mobile netwerk is hier niet geweldig, maar ze hebben wel steeds leuke acties.quote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef outcast_within het volgende:
TVP
en t-mobile. Nooit meer. (alleen jammer dat die baggeraars iedere keer de beste acties hebben)
Ik moet deze maand ook ineens meer betalen.quote:Op maandag 19 december 2005 14:20 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
bij is het ook heel raar uitgevallen, moet oppeens veel meer dan 6.95 (200 minuten) betalen.
als ik factuur heb gevonden type ik em over/scan ik em in..
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Kan ik met een prepaid toestel van telfort,
telfort sim only erin doen?
ja, dat klopt. dan zou je 1,5x het bedrag moeten betalen wat je per maand betaalt, dus iets van ¤13,50 ofzowquote:Op maandag 19 december 2005 17:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet deze maand ook ineens meer betalen.
Maar dat was de halve vorige maand (toen ik werd aangesloten) + heel december.
Zal wel kloppen.
Laat je me weten welke actie jij nu uiteindelijk kiest?quote:Op maandag 19 december 2005 15:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem. Het T-Mobile netwerk is hier niet geweldig, maar ze hebben wel steeds leuke acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |