Als je de argumentering bekijkt van de dames die er dus eigenlijk niet was. En het feit dat de keuze van de dames waarschijnlijk niet verandert de komende tijd (Tanja zei het zelfs) wordt Lieske dus net zo lang genomineerd als er minstens 2 andere vrouwen in het huis zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Waarom is ze gisteravond niet gelijk opgestapt?
Als 6 mensen op mij hadden gestemd en er kwam een week aan met rantsoen, dan wist ik het wel: lekker naar mijn vriendinnigies en papa en mama en lekker eten![]()
Oei oei, die reactie is veel beter jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Staps.nl het volgende:
Ik zou het ook wel weten dan: de kont tegen de krib. Saboteren die weekopdrachten, lekker met alle jongens waar je zin in hebt vozen, kroelen en meer. De gunst van de dames kan ze toch niet meer winnen.
Ik vind haar ook helemaal geweldig, maar dat was vast al wel duidelijk.quote:
Ik sluit me volledig hierbij aan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal geweldig, maar dat was vast al wel duidelijk.
Idd, hardstikke lief als je de groep waarmee je onder 1 dak leeft geen extra eten gunt en 5000 euro in je zak steekt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:17 schreef Djoj het volgende:
Sluit me ook aan bij de Lieske fans...![]()
Van haar kan in elk geval niet gezegd worden dat ze hypocriet is, ik vind het een vrolijk, lief, open meisje en ik hoop echt dat ze mag blijven.
En waarom denk je dat? In polls staat ze overal op de eerste plaats.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat het aanstaande donderdag einde verhaal voor Lieske is.
Ik denk dat vooral het vrouwelijke deel van de kijkers fanatiek sms't en dan winnen de mannen het meestal van de vrouwen. Zie Idols bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? In polls staat ze overal op de eerste plaats.
(deze op fok is helaas vannacht gemanipuleerd door iemand. Gisteravond was de stand nog precies andersom).
Vandaar dat Jeanette en Sandy en Bianca hebben gewonnen bij de laatste 3 BB's?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het vrouwelijke deel van de kijkers fanatiek sms't en dan winnen de mannen het meestal van de vrouwen. Zie Idols bijvoorbeeld.
Lieske is de enige die zichzelf in het huis is. Roddelt niet.. en doet zich niet anders voor. Het is geweldig om te zien hoe de andere dames (die zich allemaal zo goed mogelijk proberen te positioneren t.o.v. de kijker) hier niet mee om kunnen gaan. Verder is het de mooiste vrouw in huis.. en tsja voruwen zijn nu eenmaal jaloerse krengen! Ze doet me ook denken aan Bart de winnaar van de allereerste BB die was ook gewoon zichzelf, elke week zat ie weer op de bank, maar hij won wel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat ik duidelijk zijn: ze is leuker dan Ralph en Roel.
Maar toch vraag ik me af waarom ze zo populair is. Het is niet omdat ze nou zoveel op TV is geweest met interessante dingen, sterker nog, op die uitbarsting van gisteren na kan ik me niet herinneren wanneer Lieske voor het laatst in een reguliere uitzending is geweest. Ze voegt nogal weinig toe, dus.
Ook ik sluit me hierbij aan maar denk dat we de Lieske aanhangers er wel al beetje uit kunnen halen inmiddelsquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal geweldig, maar dat was vast al wel duidelijk.
Ze had de eerste dag toen ze wel pindakaas móest eten overal exceem en heeft dat ook laten zien aan een paar bewoners. Ik ga er dus vanuit dat het wel degelijk klopt.quote:Op zondag 25 september 2005 11:29 schreef Rica het volgende:
Waarom veinst zij een 'pindakaasallergie'??
Ze eet gewoon nootjes en zat gister zelfs van de pindakaas te snoepen. Dat kàn dus niet als je een dergelijke allergie hebt. Ook krijg je er niet een beetje exceem van maar raak je met een beetje pech gelijk in een anafylactische shock.
Interessant-doenerij oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |