Ik hoop dat dat vuige mens eeuwig mag branden en lijden in de hel.quote:ze moet nie zo zijken het kleine miserabele mormel ik hoop egt dat ze er uit vliegt ik vindt er een dom wicht egt waar zal een vander ouders ook wel zijn zeis een zwak zielig aandagt trekkertje ga lekker trug naar je school banken dan kan je daar zijken hoe zij nu bezig is krijgt ze egt geen vrienden hoor
DARK_ANGEL_666_SATANS-CHILD 22 SEPTEMBER 2005 23:02
Sow! jij durft!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat vuige mens eeuwig mag branden en lijden in de hel.
Met haar vieze naam, haar gebrekkige NL en haar kutgezeik
Heb je daar zelf nou ook zo last van, als je zo'n mongool bent?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat vuige mens eeuwig mag branden en lijden in de hel.
Met haar vieze naam, haar gebrekkige NL en haar kutgezeik
wrok dat hij haar nooit kon krijgen dusquote:
Nee joh, juist niet! Schijt aan die huichelaarsquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Waarom is ze gisteravond niet gelijk opgestapt?
Als 6 mensen op mij hadden gestemd en er kwam een week aan met rantsoen, dan wist ik het wel: lekker naar mijn vriendinnigies en papa en mama en lekker eten![]()
Dat is Zwols!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:59 schreef Tinkerbell het volgende:
lekker naar mijn vriendinnigies
Ja, das ook weer waar natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:55 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Nee joh, juist niet! Schijt aan die huichelaars
Daarbij, je doet maar 1 keer mee aan BB en met de kans zoveel geld te krijgen..
Ik kom toch oorspronkelijk uut Overiessel man, sterker nog, ik heb in Zwolle gewoondquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is Zwols!![]()
Hoe kom je dáár nu weer bij?
Joh! V'noamd eerdeppelties met 'n gehakballegien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik kom toch oorspronkelijk uut Overiessel man, sterker nog, ik heb in Zwolle gewoond![]()
en doarnoa brommers kieken en zoep'nquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh! V'noamd eerdeppelties met 'n gehakballegien.![]()
Als je de argumentering bekijkt van de dames die er dus eigenlijk niet was. En het feit dat de keuze van de dames waarschijnlijk niet verandert de komende tijd (Tanja zei het zelfs) wordt Lieske dus net zo lang genomineerd als er minstens 2 andere vrouwen in het huis zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:59 schreef Tinkerbell het volgende:
Als 6 mensen op mij hadden gestemd en er kwam een week aan met rantsoen, dan wist ik het wel: lekker naar mijn vriendinnigies en papa en mama en lekker eten![]()
Oei oei, die reactie is veel beter jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Staps.nl het volgende:
Ik zou het ook wel weten dan: de kont tegen de krib. Saboteren die weekopdrachten, lekker met alle jongens waar je zin in hebt vozen, kroelen en meer. De gunst van de dames kan ze toch niet meer winnen.
Ik vind haar ook helemaal geweldig, maar dat was vast al wel duidelijk.quote:
Ik sluit me volledig hierbij aan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook helemaal geweldig, maar dat was vast al wel duidelijk.
Idd, hardstikke lief als je de groep waarmee je onder 1 dak leeft geen extra eten gunt en 5000 euro in je zak steekt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:17 schreef Djoj het volgende:
Sluit me ook aan bij de Lieske fans...![]()
Van haar kan in elk geval niet gezegd worden dat ze hypocriet is, ik vind het een vrolijk, lief, open meisje en ik hoop echt dat ze mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |