Chantal, Ingrid en de anderen zijn naar mijn mening vrij hypocriet. Ze moeten Lieske niet omdat ze niets van haar kunnen leren. Ze vergeten daarbij dat ze Lieske misschien iets kunnen leren. Ik vind het vrij egoistisch gedrag van de dames (en de heren). Maar ja, je moet een bepaalde mate van egoisme hebben om in een BBhuis te willen zitten. (Je mag in Nederland namelijk niet zeggen dat het je om het geld gaat).
Ik zie Lieske nog wel met die 3 ton weglopen en de anderen inderdaad hard in het gezicht uitlachen!!!
Wat kan Lieske van de andere leren:
Roel -> alles over drugs
Menno -> die moet ze gewoon nemen
Ralph -> zie Menno, beide zijn de Ken die Barbie mist
Rob -> alles over benen en zijn familie
Nathalie -> zueren over het feit dat je samen met je ex op deze wereld bent
Dido -> hoe wordt je populair zonder er iets wezenlijks te doen
Tanja -> zwanger worden voor beginners en gevorderden
Ingrid -> als je je duim in je mond steekt hoef je niets te zeggen
Linda -> wordt dronken om de mannen te kussen die je wilt kussen en dan zeggen dat je zo niet bent
Chantal->Hoe wordt je een hysterisch kutwijf
Joost -> ik heb A
![]()
DHD doe je mee ???
Al met al weinig toegevoedgde waarde voor Lieske, waarvan we weten dat ze ¤5.000,- veel geld vindt, laat staan ¤300.000,- (ik ga ervanuit dat Lieske Roel betrapt bij het roken, waardoor de weekopdracht mislukt en de prijzenpot met ¤50.000 vermindert wordt)
En dit wilde ik effe kwijt
Veel kijk en stream plezier
[ Bericht 3% gewijzigd door CGJung op 23-09-2005 12:18:12 (ik typte DHD dat moet natuurlijk ADHD zijn.....) ]
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins