20, 21, 22 december.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef Afunados het volgende:
Willem II thuis, weet niet wat ik ervan moet denken. Lijkt me overigens wel te doen.
Wanneer wordt er gespeeld?
Allebei doorkomen en de volgende ronde dan maar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef Afunados het volgende:
Willem II thuis, weet niet wat ik ervan moet denken. Lijkt me overigens wel te doen.
Wanneer wordt er gespeeld?
Wordt voor beide moeilijk, maar laten we positief blijven en hopen op de enige echte Limburgse derby in de kwartfinalequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Allebei doorkomen en de volgende ronde dan maar?![]()
De enige echte Limburgse derby, dat is dus voor 110% waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wordt voor beide moeilijk, maar laten we positief blijven en hopen op de enige echte Limburgse derby in de kwartfinale![]()
Ik had ze allemaal goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yeahinho had alles goed behalve Groningen toch?
Ja, schandalig dat de loting niet live was. Als de loting niet beviel, deden ze hem zeker nog eens overquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wordt voor beide moeilijk, maar laten we positief blijven en hopen op de enige echte Limburgse derby in de kwartfinale![]()
Jol en de camera's hadden ook niks gezien...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Dos37 het volgende:
Stomme actie van N'Kufo die natrapte volgens mensen bij ons in het vak. (heb het zelf ook niet gezien.)
Ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef Cart_man het volgende:
Kutloting...
Dat deden ze de vorige keer volgens mij wel... god wat was dat mooi, 40.000 springende en zingende Tukkers in de kuipquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:16 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is er ook weer uit Waalwijk spannende pot voetbal gezien zeg.
Jammer van de loting PSV uit word een zware kluif maar het is en blijft beker voetbal hopelijk onderschat PSV ons in deze wedstrijd door hun drukke schema en kunnen we ervan profiteren.
De Europese deelnemers stromen volgens mij volgend jaar na de eerste ronde in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef Stpan het volgende:
PS, volgend jaar toch maar alle clubs vanaf het begin in de pot? Dit is zooooo saai!
Franck Grandel, de verrassendste keeper van vandaag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
VVV 2-1 voor bij Utrecht
Groningen door.
Ik gok dat het opgenomen was rond half 11 en dat hij iemand kende die daar was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
De vraag is: hoe wist Yeahinho dit?
VVV is geweldigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
VVV is goed bezig de laatste tijd
1. Leer Nederlands.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Franck Grandel, de verrassendste keeper van vandaag.![]()
![]()
Maar even serieus, FC Utrecht heeft altijd een anonieme rol gespeeld in de UEFA Cup en dat is sinds vorig seizoen ook gebleken, toen vroegtijdig strandden in de Amstel Cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |