Nee joh die rooie kneuzen keeper van Eindhoven blundert wel een paar......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:53 schreef pekel het volgende:
Mourad, Valeev, Janga en van den Brink krijgen rust. Jan van Dijk neemt Eindhoven dus ook niet erg serieus. Ben toch bang dat we vanavond klop krijgen, al boeit mij die cup totaal niet.
Wel zielig voor AGOVV...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef GnAgn het volgende:
Spelers van de selectie van Ajax 1 die vanavond mee gaan doen met 'Jong' Ajax:
Hans Vonk
Julien Escudé
Thomas Vermaelen
Johnny Heitinga
Olaf Lindenberg
Nourdin Boukhari
Marcus Rosenberg
Op www.l1.nl kan je luisteren naar MVV en Rodaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Is er nog een live linkje ergens? Zelfs op radio 1 komt er pas om 22.00 uur wat.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:44 schreef TheGHunter het volgende:
overigens hoop ik ook op een overwinning van mvv, waardoor we weer hoop krijgen op een mvv - roda in de volgende ronde
Feijenoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:53 schreef Afunados het volgende:
MVV
![]()
Nu tegen een topclub(of Roda), zou geweldig zijn![]()
Nee aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:19 schreef Dos37 het volgende:
haha dat moment had ik nog nooit gezien
was dat dit seizoen.
met die verzorger van NEC
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:53 schreef Afunados het volgende:
MVV
![]()
Nu tegen een topclub(of Roda), zou geweldig zijn![]()
Dat de KNVB hier nog niets aan gedaan heeft snap ik echt niet. Niet alleen dat clubs 2 teams mogen afvaardigen (wat ik al erg raar vind) maar dat die ook nog eens grotendeels gevuld mogen worden met spelers uit het 1equote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef GnAgn het volgende:
Spelers van de selectie van Ajax 1 die vanavond mee gaan doen met 'Jong' Ajax:
Hans Vonk
Julien Escudé
Thomas Vermaelen
Johnny Heitinga
Olaf Lindenberg
Nourdin Boukhari
Marcus Rosenberg
Heel simpel, als je voor een van beide elftallen bent uitgekomen in de beker mag je gewoonweg niet meer uitkomen in het andere elftal (en geen dispensatiecrap want daar vind men dan wel weer wat op!).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het viel mij ook al op, belachelijk. Ik vroeg me af waarom Babel, Maduro en Grygera niet invielen. Vreemd dat dit zomaar mag.
En daar heeft Roda zich nog niet eens voor hoeven inspannen, alhoewel we op het einde daar wel bijna de rekening voor kregen...quote:Jammer van Go Ahead ook, 0-1 is nipt.
het lijkt mij ook aan de hoge kant, 7 spelers uit het eerste elftal. Ondanks dat ik ajacied ben vind ik dit wel competitie verne*kingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat er geen regeling is met zoveel wedstrijdenvoor het 1e elftal, dan niet meer speelgerechtigd voor JONG Ajax (ed). Zoals bij de amateurs het geval is geloof ik...
Simpelweg omdat Ajax de spelers wedstrijdritme wil laten opdoen, de speler die gisteren speelden, hebben de laatste wedstrijden niet of nauwelijks gespeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het viel mij ook al op, belachelijk. Ik vroeg me af waarom Babel, Maduro en Grygera niet invielen. Vreemd dat dit zomaar mag.
Die paar extra centen zal Ajax echt niet merken, AGOVV daarentegen zou hier erg blij mee zijn geweest.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Simpelweg omdat Ajax de spelers wedstrijdritme wil laten opdoen, de speler die gisteren speelden, hebben de laatste wedstrijden niet of nauwelijks gespeeld.
Natuurlijk ook voor het geld, een aantrekkelijke tegenstander in de volgende ronde levert gewoon weer extra centen op.
Maar Rosenberg en Lindenbergh zullen we zo weer een keer Ajax 1 zien (voor de beker), maar dat mag dus niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heel simpel, als je voor een van beide elftallen bent uitgekomen in de beker mag je gewoonweg niet meer uitkomen in het andere elftal (en geen dispensatiecrap want daar vind men dan wel weer wat op!).
[..]
Dat mag nu wel, wat ik zei is zoals ik het graag zou zien (denk ook niet dat ik de enige ben daarin!).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar Rosenberg en Lindenbergh zullen we zo weer een keer Ajax 1 zien (voor de beker), maar dat mag dus niet?
Jawel,maar dit was geloof ik meer Darkshine zijn mening over hoe hij het graag zou zien. Ik vind trouwens dat je mensen van het 2e altijd mag blijven gebruiken voor het 1e, maar vind ook dat je niet zomaar een half 1e elftal in het 2e kan laten spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar Rosenberg en Lindenbergh zullen we zo weer een keer Ajax 1 zien (voor de beker), maar dat mag dus niet?
Die krijgen het in ieder geval niet makkelijk, en ik geef ze ook nog niet zomaar gewonnen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat denken jullie van FC Utrecht vanavond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |