ik dacht dat die met dw in 'n hutje op de hei was gaan wonen en ze leefden nog lang en gelukkig, etcetera etceteraquote:
dw?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat die met dw in 'n hutje op de hei was gaan wonen en ze leefden nog lang en gelukkig, etcetera etcetera![]()
freeloaderquote:
Als het een VW is, dan heb ik hem net TL gereden.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Sunjammer het volgende:
Anywayz... ik ga eens kijken of die bolide van me nog wil rijden
Laterz SAJ en Onetouch![]()
![]()
eej!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je deed al lang over dat simpele raadseltje.
Misschien een B-tjequote:
Hij niet, maar ik wil het me alle liefde doen.quote:
lijstje?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee een nieuwe gebruiker, vul jij eens heel snel het lijstje in mannetje.
Volgens mij ben je met een tekst van de zelfde strekking ook voor de eerste keer deze reeks binnengekomen Minus het woord eten?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:30 schreef Driftwood het volgende:
[..]
lijstje?
ik ga eerst eens eten trouwens
Ik haat frituren (Niet waar, maar nu even wel voor de vorm he...) en zeker als je de inhoud van de kokend hete frituurpan over je handen heenkrijgt.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:35 schreef Andyvie het volgende:
Ik haat koken en al helemaal als je daarbij je hand verbrand
Zeur.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat gezeur en al helemaal als je daar veelvuldig mee in aanraking komt.
*aai*quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef keizerpinguin het volgende:
stil hier.....
Wat zielig, want hier wordt een hoop gezeurdquote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat gezeur en al helemaal als je daar veelvuldig mee in aanraking komt.
wel opletten he meisje ik was er maandag ochtend nog hahaquote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef wonderer het volgende:
KP! Lang geleden, hoe is het jongen?
Toen was ik er niet. Ik heb hier nog steeds twee foto's voor je FB... hebben?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wel opletten he meisje ik was er maandag ochtend nog haha![]()
WBquote:Op woensdag 21 september 2005 17:17 schreef Driftwood het volgende:
oude koeien uit de sloot halen......
oh echt... kie leuk welke!?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen was ik er niet. Ik heb hier nog steeds twee foto's voor je FB... hebben?
Van Tilburg, maar dan op het formaat dat je voor het fotoboek moet hebben. Je moet zelf maar even kijken of je ze wil gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh echt... kie leuk welke!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |