Ga je ook al naar de Ikea?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Sunjammer het volgende:
*ff eten is*
heb jij eurokwartjes dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef Sunjammer het volgende:
SAJ. 't Kwartje is nog steeds niet gevallen hoor
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij eurokwartjes dan?![]()
die ken ik nog niet
zou Bea dat nou ook hebben als ze 's avonds thuis de band nog eens zit terug te kijken van d'r toespraak tot Leden van de Staten Generaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*valt bijna in slaap bij het debat in de Tweede Kamer*
Denk t welquote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou Bea dat nou ook hebben als ze 's avonds thuis de band nog eens zit terug te kijken van d'r toespraak tot Leden van de Staten Generaal?
daar heeft ze toch wel een hofdame voor die hier een studie van maakt om te zorgen dat er niemand een grotere/bredere/hogere hoed draagt dan de leden van het Koninklijk Huisquote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Sunjammer het volgende:
Ze denkt: "jezus, wat een kuthoeden allemaal".
Bartquote:Op woensdag 21 september 2005 13:29 schreef Cybart het volgende:
volgens mij loop ik heeeeeeeeel wat shots alcohol achter
Vraag anders of verpleegkundige KP je een Wodka infuusje kan gevenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:29 schreef Cybart het volgende:
volgens mij loop ik heeeeeeeeel wat shots alcohol achter
Goedzoquote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
SJ
bedankt, maar ben inmiddels voorzien!
ook al een goede optie...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vraag anders of verpleegkundige KP je een Wodka infuusje kan geven
kan het je van harte aan bevelen, vooral na een klotedag hier op kantoor werkt het voor mij heel goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook al een goede optie...
rechtstreeks de bloedbaan binnen!
Voetmassage? What did you do?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
voetmassage zou lekker zijn...
alles daar ok?
als je je kater smorgensvroeg weg wilt hebben moet je pure zuurstof inademen...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan het je van harte aan bevelen, vooral na een klotedag hier op kantoor werkt het voor mij heel goed.
het gaat een stuk sneller en je krijgt er daarna ook geen koppijn van
niets, maar zou toch lekker zijn...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Voetmassage? What did you do?
Een schoudermassage zou lekker zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |