Jij blijft liever dom, dat had ik al wel gemerktquote:Op woensdag 21 september 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is zo maar niet elke materie wil ik leren
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je weet toch dat je eerst jezelf moet voordragen of dit door een kloon laten doen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Of bedoelde je Dora als vrouwelijke kandidaat? In dat geval: [afbeelding].
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, kloontjes, tsja, als waarschijnlijk enige in POL heb ik die niet
Nee, dan liever SCH en Pietverdriet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]Ja een fijne relnicht als mod is altijd fijn
.
Zie een duofunctie met SCH voor me.
Nope...nooit gebandquote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
En je bent zeker ook nog nooit geband? zonder klonen en bans kun je het wel shaken.
Dat is normaal bij DDquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.
Is ze weg!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beeeeeh.
[..]
In Canada, zonder hangtieten.
Dat is een geruchtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Die vergeep zich toch aan biggetjes?
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind Maerycke wel een goed idee
Zelfs ik?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Silmarwen het volgende:
Het leuke is elke potentiele pol mod heeft notes van sidekick of sizzler volgens mij. Leuk begin met je nieuwe collega's
Heb jij hangtieten?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bedankt hè... nu word ik het zeker niet!![]()
*checkt*quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij hangtieten?
(Wat wordt het hier toch ontzettend snel een nietszeggend allegaartje.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |