Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Vérwòrpën! Daar staat slechts dat ik geen zin had. Ben uiteindelijk gewoon gegaan en heb een cadeautje gegeven.
Triest inderdaad. Bij deze is z'n kanditatuur verworpen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, in het echte leven kun je misschien twee uur te laat komen zonder repercussies, maar dit is wel even iets belangrijker.
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???quote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je reageert er anders continue op en je refereert te vaak naar dat "andere forum" en/of de users daarvan.
Dit maakt je imo geen geschikte mod voor POL.
Juist en wie niet lief is zal gestraft wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik draag bij deze du_ke voor tot mod
Lief zijn! zal POL gaan beheersen en het links en rechts denken maakt plaats voor lief zijn en stout zijn.
Dan is het duidelijk waar iedereen bij wil horen![]()
Ik verwacht dan ook niet dat het stemmen de doorslag geeft hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Democratie is mooi, maar de mensen zijn er niet mooi genoeg voor.
Silmarwen heeft hangtieten en die ander ken ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Zijn er geen vrouwelijke kandidaten? Behalve Maerycke natuurlijk.
Waar is dinges gebleven? Of die andere?
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan belevenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef du_ke het volgende:
Juist en wie niet lief is zal gestraft worden.
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:00 schreef MrX1982 het volgende:
Tactisch slim zo lijkt het een democratisch proces terwijl yvonne al duidelijk heeft gemaakt dat van democratie gaan sprake is
Staan of slaan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik neem Stali mee: stuk, moeder van een kind, niet te rijp, ook niet te jong, pinnig en nooit te beroerd om haar mannetje te staan..
Djenneke zou een glorieuse mod kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef Dagonet het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Terecht hoewel sommige mensen daar hun plezier aan beleven![]()
Ik overigens niet, want ben ik áltijd lief
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een mens moet zich aanspreekbaar opstellen, wie zei dat ook weer???
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef du_ke het volgende:
Jij hebt slechts nog wat opvoeding nodig. Maar je mag gezellig met McCartny in een klasje hoor
.
Als ik me ergens voor opgeef dan ga ik er ook voor de volle 100% voor, zelfs cliché's zijn me dan niet te min, en overigens, zoals eerder vermeld: geveinsde zelfverachting en valse bescheidenheid rieken naar spruuutjes.quote:
Nooit te oud om te leren toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer leerplichtig, dus
Nee, je aanspreekbaar op stellen tav de geopperde mogelijkheid dat je als kandidaat misschien te omstreden bent vis-à-vis het links-rechts schema...quote:Op woensdag 21 september 2005 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Continue reageren op en refereren aan dat andere forum is je aanspreekbaar opstellen?![]()
Dat is zo maar niet elke materie wil ik lerenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Nooit te oud om te leren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |