Ik ben al begonnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quote
De PMS Godin
Usericon van yvonne
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
Maargoed, ik zeg dat we er een bijnemen.
Drugshond
Bewijs, te lui om een screenshot te maken.
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Obviously your head is up your ass, else you wouldn't have made such a dumb-ass reply.. duh.
tsktsk.
Sit.
Jij ziet er wel weer okay uit. Is een optiequote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef George-Butters het volgende:
Gelukkig ben ik niet genoemd
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef McCarthy het volgende:
wordt ik ook nog genoemd?
Ik kan tenminste wel uitrekenen hoe hard (en met welke invalshoek) ik een bierflesje tegen je kop aan kan gooien.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.
'uit', niet van.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het ambt is voorbehouden aan mensen die fatsoenlijk Nederlands schrijven. Oftewel, Drugshond komt nooit of te nimmer in aanmerking en sizzler en sidekick worden van hun functie ontheven.
[afbeelding]
Mooi. Wacht tot er een vacature is op VBL, daar malen ze ook niet zo om taalfouten.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel uitrekenen hoe hard (en met welke invalshoek) ik een bierflesje tegen je kop aan kan gooien.
Muts, je lekt je notesaantal.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door yvonne (Administrator) (42) - maandag 19 september 2005 @ 23:11 ip admin Bekijk het fotoboek van yvonne profiel edit quote
De PMS Godin
Usericon van yvonne
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef yvonne het volgende:
Maargoed, ik zeg dat we er een bijnemen.
Drugshond
Bewijs, te lui om een screenshot te maken.
Bunnies!quote:
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet zeg ik; hij heeft gelijk.quote:
Zonder je om je oren te slaan met het feit dat jij je verlaat op de hersenspinsels van de meerderheid, verzoek ik je de verwijzing naar Van Dale tot je te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet zeg ik; hij heeft gelijk.
http://www.google.com/search?q=ontheffen+uit&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8
Hmmm, een discussie over de fascistische trekjes inherent aan elk van de monotheïsmen klinkt aanlokkelijk. Maar nee.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zonder een persoon te steunen die alle christenen als fascisten ziet.
Naja, je moet op een één of andere manier het totaal aantal posts omhoog krikken...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Als ik nu mod was, had ik natuurlijk allang een slotje gezet op dit topic. Mên, wat een oeverloos gezwam!
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zonder je om je oren te slaan met het feit dat jij je verlaat op de hersenspinsels van de meerderheid, verzoek ik je de verwijzing naar Van Dale tot je te nemen.
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik
Dat helpt wel bij je kansen om mod te worden natuurlijk; jezelf staande kunnen houden in een oeverloze discussie is wel een vereiste.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Iemand ontheffen UIT zijn functie is correct taalgebruik, maar ik zie al dat dit een discussie zonder einde gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |