als niet-zwangere lijkt het me ook geen pretje..quote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
Maarja, ga als zwangere vrouw maar eens 8 uur op zo'n houten stoel zitten![]()
Ze kunnen toch ook op de bank gaan zitten is er sprake geweest dat ze aan de keukentafel moesten gaan zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
Oke gooien we tanja op de bank, dan zie je het verschil niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
Bij elke pauze even een stukje lopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:50 schreef Inca het volgende:
tanja is niet gek he die komt straks uit het bb huis en dan heeft ze de sociale dienst op der nek zitten met mevrouw u heeft gewerkt wilt u dat ff terug betalen
Tanja krijgt nu geen uitkering want ze is nu in dienst bij talpaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:50 schreef Inca het volgende:
tanja is niet gek he die komt straks uit het bb huis en dan heeft ze de sociale dienst op der nek zitten met mevrouw u heeft gewerkt wilt u dat ff terug betalen
Ralph was gisteren ook één van personen die het huis uitwilde als er een HIV patiënt in zit.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:56 schreef cevece het volgende:
Wat me lachen lijkt is dat nu 1 voor 1 (terwijl ze vast zitten aan elkaar) de "geheimen" naar voren gebracht gaan worden....... Zei Tanja niet dat ze meteen het huis zo verlaten als er een HIV-geïnfecteerde in zou zitten......... wat zou ze doen als het Ralph zou zijn![]()
Zeker ook aan zo`n geplastificeerde pizzadoosquote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij heb ik wel een zieke geest: Altijd als Nat & Di roepen dat onze doos vol zit en dat ze een nieuwe doos willen etc... denk ik altijd eerst aan iets anders dan aan een kartonnen doos![]()
Bewaar je daar je mensenkennis in?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:10 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker ook aan zo`n geplastificeerde pizzadoos![]()
Heb ik ook![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
Dat lijkt me voor niemand prettig.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:43 schreef Bocaj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |