Ja, ach, waarom niet, eitje voor mij als leek.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef Dulk het volgende:
uberschakelaar maken in je dashboard die je bobine kabel onderbreekt
Blijft ie dan gewoon, zonder onregelmatig lopen, zijn stationair toerental aanhouden?quote:Op woensdag 21 september 2005 02:57 schreef LaZZ het volgende:
Ik tank altijd de juiste brandstof. Maar nadieselen? Hoe kan het dan dat dat ding gewoon minutenlang blijft doordraaien en ook niet uitgaat totdat je 'm zelf opnieuw 'start' en weer uitzet?
Mja, maar dan een lagere brom, niet het normale stationaire toerental wat ie normaal draait.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:03 schreef dl3b het volgende:
[..]
Blijft ie dan gewoon, zonder onregelmatig lopen, zijn stationair toerental aanhouden?
een 900cc motor waar nog is een turbo aanhangt, ik acht die kans vrij klein wat jij ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:23 schreef Geqxon het volgende:
Heb je geen turbo, en daarbij een gelijkmatig afkoelsysteem?
De Daihatsu Charade is anders wel als 1 ltr turbo met 101 PK geleverdquote:Op woensdag 21 september 2005 16:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
een 900cc motor waar nog is een turbo aanhangt, ik acht die kans vrij klein wat jij ?
Additieven niet geholpen? Bij een beetje automaterialen zaak kunnen ze je misschien ook goed advies geven.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:58 schreef LaZZ het volgende:
Turbo in 900 cc, genieten!
Maar nee dus.
Verder niet echt lang nee, laatste maand zo ongeveer. Paar keer gehad maar, keertje of vijf. Niets verkeerd getankt overigens, altijd hetzelfde. Dus dat is het niet. Maar ach, ik zie wel, van het weekend ff langsgaan.
dit staat volgens mij los van het probleem, bij de Cinquecento komt dit vaker voor meende ik, is hier volgens mij ook als eens voorbij gekomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |