Chello?quote:Op woensdag 21 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom zie ik dingen een paar minuten later dan de rest? Ik woon nog wel zo dichtbij Aalsmeer![]()
Jaquote:
Die gaan wel snel maar met omweg via USA.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
JaMaar voor dat geld mag je toch verwachten dat ik het net zo snel zie als de rest van Nederland
![]()
"invalid floating point operation"quote:Op woensdag 21 september 2005 03:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
Merci, alleen geeft ie een "invalid floating point operation" als ik hem open. Wat moet ik er nog meer mee doen?
Ik wil versatelquote:Op woensdag 21 september 2005 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaan wel snel maar met omweg via USA.![]()
of je streampage loopt achter
Werkt dit ?quote:Op woensdag 21 september 2005 03:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hmm... email bijlage is idd geblokkeerd. En ik zou niet weten hoe ik hem nu zou moeten openen....
Werkt prima maar had hem al! Wat ben je aardig vannachtquote:
Sssst!quote:Op woensdag 21 september 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
Leuke site trouwens zie je heel ander mens achter APK!![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sssst!
Straks komt die blub er ook achter dat ik wel eens in andere topics post en soms aardig ben.
Heb al een heleboel van die site's met streams geprobeerd, deze net ook maar als ik ernaar kijk en even wat op het forum kwijt wil/moet en daarna terug wil naar de streams, blijven de teksten van het forum in de streams staanquote:Op woensdag 21 september 2005 03:19 schreef BBscanner het volgende:
@Kribbet Probeer deze is BBVIEWER kan je 4 (+1 de live voor donderdag maar kan je uitzetten) onder elkaar zetten heb hem ff op me ftp gezet! Dus niet via een site dat kan ook wel schelen! & zonder install of spyware vriend van heeft het zelf geprogrameerd op mijn wensen!![]()
Het is geen site maar een programmaatje wat bepaade streams opent in 4 (+1) aparte mediaplayers (zorg wel dat je MP 10 hebtquote:Op woensdag 21 september 2005 03:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb al een heleboel van die site's met streams geprobeerd, deze net ook maar als ik ernaar kijk en even wat op het forum kwijt wil/moet en daarna terug wil naar de streams, blijven de teksten van het forum in de streams staan![]()
![]()
Het enige wat wil werken is BBstream2005 (bij mij dan)![]()
Ik ben even(?) je homepage aan het bekijken, heel apart en mooi!!quote:Op woensdag 21 september 2005 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Sssst!
Straks komt die blub er ook achter dat ik wel eens in andere topics post en soms aardig ben.
Zodra ik er op klik krijg ik 4 beeldschermpjes net als BBstream en kan er verder niets meequote:Op woensdag 21 september 2005 03:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Het is geen site maar een programmaatje wat bepaade streams opent in 4 (+1) aparte mediaplayers (zorg wel dat je MP 10 hebt
dan ziet het er zo uit bij mij!
[afbeelding]
Is het niet raar dat we naar 12 slapende mensen zitten te kijken danquote:Op woensdag 21 september 2005 03:42 schreef remlof het volgende:
ik wou net de streams aanzetten, maar ja als ze allemaal slapen laat dan maar...
mja misschien hebben jullie niks beters te doenquote:Op woensdag 21 september 2005 03:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het niet raar dat we naar 12 slapende mensen zitten te kijken dan![]()
![]()
![]()
Werkt wel rust gevend bij mij dat gegaap en gesnurk als ik nog wakker ben!quote:Op woensdag 21 september 2005 03:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is het niet raar dat we naar 12 slapende mensen zitten te kijken dan![]()
![]()
![]()
Ik moest even wachten op het slaappilletje wat nog moest gaan werken en kan er nu vandoorquote:Op woensdag 21 september 2005 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
mja misschien hebben jullie niks beters te doen
Truste! Mijn pilletjes beginnen te werken, de letters beginnen te dansen dus tot morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Werkt wel rust gevend bij mij dat gegaap en gesnurk als ik nog wakker ben!
ga nu ook maar ff![]()
![]()
morgen nog wat dingen te regelen!
![]()
Truste
ja op zoiets wacht ik nu ook nogquote:Op woensdag 21 september 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moest even wachten op het slaappilletje wat nog moest gaan werken en kan er nu vandoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |