Damn! BB nieuwe vraag!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:42 schreef BwennieBren het volgende:
Pulp Fiction
Grease
Battlefield Earth
Look whos talking
Look whos taling now
Look who talking too
Staying alive
Face/off
Generals Daughter
Michael
Ladder 49
A civil action
Swordfish
Carrie
Primary Colors
Tin Red Line
Phenomenon
Oh je bedoelt hier een nieuwe vraag!quote:
Dan had ik om een nieuwe plaat geroepen!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh je bedoelt hier een nieuwe vraag!
Ik dacht bij RJP!
En da'squote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Italian Job
Dr Snugglesquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef Hopey het volgende:
Als er een verfilming van Dr Snuggels zou zijn... dan zou deze acteur het zijn..
Maar wie die dude is.. no clue..
Michael Ironside?quote:
ArtyShock +1quote:
Ok is kans groot dan dat hij fok leest?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dr Snuggleslaat het hem maar niet horen.
Die man heeft een kop en een blik uit duizenden. (En hij lijkt op m'n oomquote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Nee, denk niet dat hij Nederlands kan. Maar ik zou geen Dr. Snuggles tegen hem durven zeggen in zijn gezicht.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ok is kans groot dan dat hij fok leest?
Jah weet niet.. al laat.. rare mind associaties..
Brute oom heb je dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Die man heeft een kop en een blik uit duizenden. (En hij lijkt op m'n oom)
Mwoah, valt mee hoor. Laat ik zeggen, hij hééft er iets van. Alleen verliest 'ie wat minder vaak een arm bij de uitvoer van z'n werk.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Brute oom heb je dan.
Maar Mike zonder arm klaart nog wel een stuk of tien mannetjes denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee hoor. Laat ik zeggen, hij hééft er iets van. Alleen verliest 'ie wat minder vaak een arm bij de uitvoer van z'n werk.
Kun je íets minder vaag zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet dat ie danser was bij Paula Abdul, Cuba dan.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef wyccie het volgende:
Ik zie Matt Damon niet zo gauw dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |