quote:F1: Hey! Hey! Her head don't come off!
S: Of course it doesn't!
F2: Hey, lady! Where are you going with a head like that?
F3: Hey, man! I know what we can do! Take off her head! Ha-ha!
voor vol.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk geen Poolse films die in het oost-Duits zijn nagesynchroniseerd. Waar zie je me voor aan?
Scary Movie?quote:
Wauw...dat is een mooi compliment!!quote:
Ben ik dan altijd zo'n eikel?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wauw...dat is een mooi compliment!!
Wist niet dat je zo aardig kon zijn.....
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik dan altijd zo'n eikel?
quote:
Zo lastig was het dus nietquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!![]()
OT
Klinkt als Labyrinth.... :
Gracias! En hier is je emmer:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou nee...laat ik het zo zeggen...je bent nog aardiger dan ik dacht.....Oke, heeft iemand een emmer of een teiltje? wat een GESLIJM!!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Silence of the Lambs
Flightplan
Un long Dimanche de fiancelles
Little man Tate
Anna and the king
Taxidriver
The Accused
Napoleon and Samanthaa
Tres bienquote:Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Silence of the Lambs
Flightplan
Un long Dimanche de fiancelles
Little man Tate
Anna and the king
Taxidriver
The Accused
Napoleon and Samanthaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |