Dus ze zitten die smerige crackzeug te verdedigen, en óns onterecht zwart te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
Zat vanmiddag tijdens de 12 minuten down van Fok even of Media Watchers en daar waren velen Pro Tanja types! Tevens wordt Fok negatief beoordeelt vanwege het gebruik van grof taalgebruik![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze dat al zo vaak heeft laten zien bedoel je. Ze praat nooit achter iemands rug om, maar zegt het altijd recht in iemands gezicht enzo.
Ik zie ze haar nog eerder nomineren, dan haar morgen de waarheid zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat moet ze wel genomineerd worden en echt Scan, dat zie ik ze niet doen.
Nee Ralph heeft echt leuke kledingquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Moeten we dit sarcastisch opvatten?![]()
* eens is met feit dat het soms té grof wordtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zat vanmiddag tijdens de 12 minuten down van Fok even of Media Watchers en daar waren velen Pro Tanja types! Tevens wordt Fok negatief beoordeelt vanwege het gebruik van grof taalgebruik![]()
Nee 's middags 3 uur kijken naar werkende mensen kijken is spannend, kijk ik liever naar de webcam bij mijn vrouw op kantoorquote:
Geloof me... daar is geen twijfel over. Joost zei gewoon vanmiddag dat hij haar gaat nomineren. En zo zijn er zeker nog een paar meer. Lieske ook denk ik. Die heeft ook haar mening over Tanja al uitgesproken en zit er vast ook nog mee dat het met Tanja in dat buitenhuisje niet eerlijk is gegaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat moet ze wel genomineerd worden en echt Scan, dat zie ik ze niet doen.
Het is ook bijna niet mogelijk om Tanja positief in beeld te brengen, op dit weekend na dan met haar gelach en gebasketbal (maar dat hebben ze volgens mij niet uitgezonden toch??)quote:Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.
Ja gek he?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
Tevens wordt Fok negatief beoordeelt vanwege het gebruik van grof taalgebruik![]()
Hier waren een aantal Gert-Jan-fans, maar bij mediawatchers was hij pas echt de held, hij kwam daar ook veel vaker. Hier heeft hij slechts enkele keren gepost, als bauer.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan toen iedereen hier zo idolaat was van Gert-Jan en hij wel zeker zou winnen. Alsof de rest van Nederland zich wel even aanpast aan de heersende mening op Fok!
De enige die het misschien wel zou doen, is Joost. Ik heb bij hem niet de indruk dat hij bezig met 'het spel, zeg maar. Maar de rest? No way!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie ze haar nog eerder nomineren, dan haar morgen de waarheid zeggen.![]()
Wat ze de laatste 2 uur hebben gezegd had ik eik niet verwacht, dat het hun zó dwars zijn, dus dat schept hoop.![]()
hoeveel weeg je dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
ALS tanja op de bank komt te zitten met 1 of 2 anderen, dan ga ik bellen tot ik een ons weeg.
Net op Mediawatchers zag ik eigenlijk geen pro-Tanja reply's. Ze waren wel wat meelevender dan Fokkers, maar oke Fokkers zijn ook gewoon een stel brutenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze zitten die smerige crackzeug te verdedigen, en óns onterecht zwart te maken.![]()
Ojee ik zie opeens voor me hoe het gesprek morgen zal gaan... Tanja die alles de schuld gaat geven aan dat ze zo slecht slaapt.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:47 schreef Inca het volgende:
kan het ook wat stiller in het huis want tanja wil slapen![]()
Jij een 'Rob' likkerquote:Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef Inca het volgende:
[..]
dido is een kont likker die zegt niks
Toen heb ik ook niet gekekenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee 's middags 3 uur kijken naar werkende mensen kijken is spannend, kijk ik liever naar de webcam bij mijn vrouw op kantoor![]()
![]()
Maar wel eindelijk een beetje ruzie over Tanja![]()
hij doet dit jaar mee met BB kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
Hier waren een aantal Gert-Jan-fans, maar bij mediawatchers was hij pas echt de held, hij kwam daar ook veel vaker. Hier heeft hij slechts enkele keren gepost, als bauer.
jammer dan van die stemmen want tanja blijft echt wel zitten morgen is hummie der weer en die gooit wel ff wat eurie over de balkquote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me... daar is geen twijfel over. Joost zei gewoon vanmiddag dat hij haar gaat nomineren. En zo zijn er zeker nog een paar meer. Lieske ook denk ik. Die heeft ook haar mening over Tanja al uitgesproken en zit er vast ook nog mee dat het met Tanja in dat buitenhuisje niet eerlijk is gegaan.
Dat vrees ik ook, máár zolang er een aantal haar maar nomineren, al zijn het er maar 4, dat zou al heel wat zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ojee ik zie opeens voor me hoe het gesprek morgen zal gaan... Tanja die alles de schuld gaat geven aan dat ze zo slecht slaapt.
En hoe zwaar ze het heeft....
Ow mên, ze gaat heel wat bekken met tanden in de hoek zetten.![]()
Of cadeautjes voor de overige bewoners zoals Roel die even gitaar mag spelen. Worden ze mild van. Let maar op, telkens als Tanja escaleert wordt er met cadeautjes rondgestrooid.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Inca het volgende:
[..]
jammer dan van die stemmen want tanja blijft echt wel zitten morgen is hummie der weer en die gooit wel ff wat eurie over de balk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |