Denk dat Dido een van de weinge bewoners is die zo'n directe confontatie met Tanja durft aan te gaan! (betreffende het gedrag van Tanja dus)quote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Rob gaat morgen praten zei ie. Het zal mij benieuwen. Maar misschien dat Dido ook zo assertief is om dit ter sprake te brengen.
waarom het niet kon/kan is dat ze een half uur later gezamelijk zouden eten maar daar wilde/kon ze niet op wachtenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Kimske het volgende:
voorzover ik wist had Tanja dus gezegd dat ze ging eten. Weet nu dat ze dus zomaar is gaan eten... dt vind ik dus echt niet kunnen
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:ik ga slapen.... en ik hoop dat tegen de tijd dat ik morgen de topics check de zeug idd eindelijk is opgeflikkerd... en als niet, dat ze tijdens de nominaties heel vaak genoemd gaat worden.. hier heb ik wel een hoge telefoonrekening voor over
Ja he, dat zou je toch bijna gaan denken, misschien is ze wel een actricequote:
dido is een kont likker die zegt niksquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat Dido een van de weinge bewoners is die zo'n directe confontatie met Tanja durft aan te gaan! (betreffende het gedrag van Tanja dus)
Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Maar t probleem is dat BB de baas en dus bepaald wat er gebeurd, dus als hun Tanja erin willen houden dan gebeurd dat gewoon. Ze verliezen er wel "veel" kijkers mee als ze gaan zitten kutten, maar ik heb zo t idee dat ze erg graag die eerste BB-baby willen. Helaas
Is ook een gedachte gang maar hangt een beetje af hoe ze die zwangere de komende dagen neerzetten op tvquote:Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik hoop voor weinig stemmen kribbit, het systeem is zo als je op je favo BBer stemt hou je die in het huis.
bij sjonnie kan allesquote:Op woensdag 21 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitslag wijkt nooit veel af van de polls op het net. En als Tanja genomineerd staat, zal ze op 5% komen te staan ofzo... Het verschil zal enorm zijn. Daar kunnen ze gewoon niet omheen.
Als ze het handig aanpakken kan Talpa Tanja ook buiten het huis exploiteren.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
Als tanja voortijdig er uitgaat, dan plukt talpa maar kort de vruchten er van.
Wordt het kind in het huis geboren dan veel langer.
Dan kan tanja de wereld rond met haar bb-meiske.
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk vertrekt
Nee, is zelfs rete saaiquote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met die 60 delenIk kan ook nooit is ff rustig met mijn vrouw een dvdtje kijken en er is weer wat aan de hand, gister die Vriend Joost ook al gemist
![]()
Maar het zeuren van Tanja (en over Tanja) is toch niet nieuw![]()
![]()
![]()
Het doet mij een beetje denken aan toen iedereen hier zo idolaat was van Gert-Jan en hij wel zeker zou winnen. Alsof de rest van Nederland zich wel even aanpast aan de heersende mening op Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmmm, die bekijken de streams zeker niet zo goed.![]()
Moeten we dit sarcastisch opvatten?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Falco het volgende:
Naast zijn stijlvolle slippers heeft Ralph ook al zo'n stijlvolle trui aan!
Maar dat moet ze wel genomineerd worden en echt Scan, dat zie ik ze niet doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.
Omdat ze dat al zo vaak heeft laten zien bedoel je. Ze praat nooit achter iemands rug om, maar zegt het altijd recht in iemands gezicht enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk dat Dido een van de weinge bewoners is die zo'n directe confontatie met Tanja durft aan te gaan! (betreffende het gedrag van Tanja dus)
Ik heb net even gekeken op mediawatchers.nl, maar daar denken ze net zo negatief over Tanja.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zijn dat ook fora of van die fansites, waar vrienden/familie/"fans" sites maken over bewoners? (In sommige gevallen over alleen Tanja)?
Zat vanmiddag tijdens de 12 minuten down van Fok even of Media Watchers en daar waren velen Pro Tanja types! Tevens wordt Fok negatief beoordeelt vanwege het gebruik van grof taalgebruikquote:Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk je dat de poll op Talpa gemanipuleerd is dan? Daar staat ze op plaats vijf of zes qua populariteit.
Sowieso zijn andere sites veel minder negatief over Tanja. Fok! geeft geen goed beeld imo.
Het heeft geen enkele zin om Tanja "eens goed de waarheid te zeggen". Op die manier krijg je echt geen gedragsverbetering voor elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Joost Tanja aan gaat spreken, dan gaat dat op een lieve manier...dan gaat Joost meer positief dan negatief lullen en bespreekt hij niet hetgene waar het nu om gaat.
![]()
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |