abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30778918
Zodadelijk als de kust veilig is en iedereen buiten zit, gaat Tanja roken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 21 september 2005 @ 00:44:30 #127
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30778931
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Rob gaat morgen praten zei ie. Het zal mij benieuwen. Maar misschien dat Dido ook zo assertief is om dit ter sprake te brengen.
Denk dat Dido een van de weinge bewoners is die zo'n directe confontatie met Tanja durft aan te gaan! (betreffende het gedrag van Tanja dus)
pi_30778941
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Kimske het volgende:
voorzover ik wist had Tanja dus gezegd dat ze ging eten. Weet nu dat ze dus zomaar is gaan eten... dt vind ik dus echt niet kunnen
waarom het niet kon/kan is dat ze een half uur later gezamelijk zouden eten maar daar wilde/kon ze niet op wachten
pi_30778945
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Bocaj het volgende:
Zou tanja een geheime missie hebben
Zich dom voordoen in het huis
pi_30778952
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
ik ga slapen.... en ik hoop dat tegen de tijd dat ik morgen de topics check de zeug idd eindelijk is opgeflikkerd... en als niet, dat ze tijdens de nominaties heel vaak genoemd gaat worden.. hier heb ik wel een hoge telefoonrekening voor over
Trusten
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30778955
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Bocaj het volgende:
Zou tanja een geheime missie hebben
Ja he, dat zou je toch bijna gaan denken, misschien is ze wel een actrice
Recht is iets kroms wat verbogen is
pi_30778960
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Denk dat Dido een van de weinge bewoners is die zo'n directe confontatie met Tanja durft aan te gaan! (betreffende het gedrag van Tanja dus)
dido is een kont likker die zegt niks
Twinning = boring
pi_30778961
Roel / Menno : "ik wil gewone thee"
Ralph: "groene thee toch dan"

haha, geweldig ik wil ook altijd gewone thee, maar dat is inderdaad 'groene' thee, in deze smaakjes tijd.

Ralph: "sportief dat je effe helpt Menno"

Ardige gosuh is het toch die ralluf.
pi_30778962
avond samen....

bijlezen is tegenwoordig ook een fulltime job hier:)

ik ben weer helemaal op de hoogte, over Tanja is denk ik wel genoeg gezegd, dus ik spuw maar even wat gal over de BB-crew.

Lieve Roel, dat je bierflesjes over schutting gooit vinden wij erg stout.
daarom schrappen wij het nooit geplande Roel-promo muziek uur...
o, heb je liever je gitaar?... nou goed, nog 1 nachtje slapen dan:(
pi_30778965
ALS tanja op de bank komt te zitten met 1 of 2 anderen, dan ga ik bellen tot ik een ons weeg.
And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 00:45:31 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30778966
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef BlaBlub het volgende:

[..]

Maar t probleem is dat BB de baas en dus bepaald wat er gebeurd, dus als hun Tanja erin willen houden dan gebeurd dat gewoon. Ze verliezen er wel "veel" kijkers mee als ze gaan zitten kutten, maar ik heb zo t idee dat ze erg graag die eerste BB-baby willen. Helaas
Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 september 2005 @ 00:46:09 #137
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30778981
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef newsman het volgende:

[..]

Ik hoop voor weinig stemmen kribbit, het systeem is zo als je op je favo BBer stemt hou je die in het huis.
Is ook een gedachte gang maar hangt een beetje af hoe ze die zwangere de komende dagen neerzetten op tv
Als ze maar op de bank komt te zitten, gaat ze nog moeilijker doen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30778982
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De uitslag wijkt nooit veel af van de polls op het net. En als Tanja genomineerd staat, zal ze op 5% komen te staan ofzo... Het verschil zal enorm zijn. Daar kunnen ze gewoon niet omheen.
bij sjonnie kan alles
en zekers wat tanja betreft
dit gaat niet om bb maar om geld
en een bb baby leverd wereldwijd veel geld op

daarbij ook op fok staan berichten van mensen die bij de live uitzending waren die de autoque hebben gelezen terwijl er nog gebeld kon worden
en daar stond de verliezer al op
pi_30778988
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
Als tanja voortijdig er uitgaat, dan plukt talpa maar kort de vruchten er van.
Wordt het kind in het huis geboren dan veel langer.
Dan kan tanja de wereld rond met haar bb-meiske.
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk vertrekt
Als ze het handig aanpakken kan Talpa Tanja ook buiten het huis exploiteren.
Tanja kan best een extra centje gebruiken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 21 september 2005 @ 00:46:26 #140
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30778994
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik ben net klaar met die 60 delen Ik kan ook nooit is ff rustig met mijn vrouw een dvdtje kijken en er is weer wat aan de hand, gister die Vriend Joost ook al gemist

Maar het zeuren van Tanja (en over Tanja) is toch niet nieuw
Nee, is zelfs rete saai
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  woensdag 21 september 2005 @ 00:46:36 #141
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30778999
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef ruby het volgende:

[..]

Hmmm, die bekijken de streams zeker niet zo goed.
Het doet mij een beetje denken aan toen iedereen hier zo idolaat was van Gert-Jan en hij wel zeker zou winnen. Alsof de rest van Nederland zich wel even aanpast aan de heersende mening op Fok!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30779001
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef Falco het volgende:
Naast zijn stijlvolle slippers heeft Ralph ook al zo'n stijlvolle trui aan !
Moeten we dit sarcastisch opvatten?
  woensdag 21 september 2005 @ 00:46:54 #143
58921 Day
You can fly!
pi_30779009
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop, misschien tegen beter weten in, dat het toch eerlijk gebeurt. Ze hebben toch ook niet de moeite gedaan om Tanja op tv positief in beeld te brengen. Daarmee kunnen ze de mening over Tanja toch vrij simpel en legaal beinvloeden. Ze lieten zelfs zien hoe ze peukjes uit de asbak haalde. Wat dat betreft heb ik er best wel vertrouwen in.
Maar dat moet ze wel genomineerd worden en echt Scan, dat zie ik ze niet doen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 21 september 2005 @ 00:46:56 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30779011
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Omdat ze dat al zo vaak heeft laten zien bedoel je. Ze praat nooit achter iemands rug om, maar zegt het altijd recht in iemands gezicht enzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 september 2005 @ 00:47:32 #145
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30779034
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zijn dat ook fora of van die fansites, waar vrienden/familie/"fans" sites maken over bewoners? (In sommige gevallen over alleen Tanja)?
Ik heb net even gekeken op mediawatchers.nl, maar daar denken ze net zo negatief over Tanja.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30779040
Ik vind het gezellig in de tuin, jammer dat er geen mini-kampvuurtje is, desnoods zelf gemaakt, beetje hout en gaan met die banaan.
And know what you want,
pi_30779049
kan het ook wat stiller in het huis want tanja wil slapen
Twinning = boring
  woensdag 21 september 2005 @ 00:48:24 #148
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30779066
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:40 schreef Rica het volgende:

[..]

Denk je dat de poll op Talpa gemanipuleerd is dan? Daar staat ze op plaats vijf of zes qua populariteit.

Sowieso zijn andere sites veel minder negatief over Tanja. Fok! geeft geen goed beeld imo.
Zat vanmiddag tijdens de 12 minuten down van Fok even of Media Watchers en daar waren velen Pro Tanja types! Tevens wordt Fok negatief beoordeelt vanwege het gebruik van grof taalgebruik
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 00:48:25 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30779068
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als Joost Tanja aan gaat spreken, dan gaat dat op een lieve manier...dan gaat Joost meer positief dan negatief lullen en bespreekt hij niet hetgene waar het nu om gaat.

Het heeft geen enkele zin om Tanja "eens goed de waarheid te zeggen". Op die manier krijg je echt geen gedragsverbetering voor elkaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 21 september 2005 @ 00:48:33 #150
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30779073
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')