abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 00:59:23 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30779398
quote:
of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Linda ging in 15 minuten van 21% van de stemmen naar 29% van de stemmen tijdens de laatste uitzending. In absolute getallen is dat een PAAR DUIZEND STEMMEN verschil. Jij denkt niet dat er gemanipuleerd wordt?
Confidence through competence
pi_30779409
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Denk je echt dat een nieuwsberichtje dat de BB baby geboren is zoveel geld opbrengt, het concept is al verkocht.
Ik denk hooguit wat hogere kijkcijfers als ie geboren is, en dus wat meer reclame-inkomsten.
Maar ik geloof zeker niet dat Tanja geld krijgt aangeboden om te blijven, of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Begin is als zij geboren is, tis een meisje, of verraad je nu meer.
  woensdag 21 september 2005 @ 01:00:33 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30779437
Lies kreeg de punt van een doos in haar kut, zegt Menno
Joost: "Dus die is nu nog bezig om de string eruit te vissen?"

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 september 2005 @ 01:01:18 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30779455
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Linda ging in 15 minuten van 21% van de stemmen naar 29% van de stemmen tijdens de laatste uitzending. In absolute getallen is dat een PAAR DUIZEND STEMMEN verschil. Jij denkt niet dat er gemanipuleerd wordt?
Ik denk dat er gemanipuleerd wordt met tussenstanden ja... niet met eindstanden.
pi_30779460
quote:

[..]

Denk je echt dat een nieuwsberichtje dat de BB baby geboren is zoveel geld opbrengt, het concept is al verkocht.
Ik denk hooguit wat hogere kijkcijfers als ie geboren is, en dus wat meer reclame-inkomsten.
Maar ik geloof zeker niet dat Tanja geld krijgt aangeboden om te blijven, of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Het zou imo alleen rendabel zijn met een live-bevalling, maar dat gaat no way gebeuren.
Dus ik vraag me toch af waarmee ze die euro's willen binnenharken.
Zo bijzonder vind ik het namelijk niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30779486
Menno is verliefd!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30779491
uhhhhhhhhh Peter Plank het gaat mij om BB niet om die baby, of ben je soms de ex-vriend van Tanja.
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 01:03:15 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30779506
quote:

[..]

Het ligt er een beetje aan hoeveel er gebeld is. Als er hooguit een paarduizend man bellen, dan kan het nog wel. Maar als het aantal bellers in de tienduizenden of hoger loopt, dan worden zulke verschillen in korte tijd ongeloofwaardig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 01:03:25 #209
128220 Peter6000
pi_30779513
quote:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, die procentuele tussenstanden geloof ik idd ook niet. En dat ze gegeven worden beïnvloed de manier van stemmen van de stemmers.
pi_30779517
quote:
Allemaal van die *met alle respect* huisvrouwtjes, die zelf moeder zijn, die Tanja verdedigen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30779518
Zo, is het nog een beetje gezellig hier vanavond?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 01:03:58 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30779530
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Menno is verliefd!
Op?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 21 september 2005 @ 01:03:59 #213
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_30779532
Ben benieuwd. Roel is duidelijk de 'king of the hill', maar Joost is inmiddels de niet-te-missen hofnar en aanjager van de groep. Niemand zal een van deze twee wegstemmen.

Menno doet zijn best, maar gaat het niet redden. Ralph kan er nog doorheen glippen. Geen van de vrouwen gaat BB5 winnen. Misschien Lieske, ondanks alles. Low profile wil wel helpen.
pi_30779539
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:01 schreef CartWOman het volgende:
Het zou imo alleen rendabel zijn met een live-bevalling, maar dat gaat no way gebeuren.
Dus ik vraag me toch af waarmee ze die euro's willen binnenharken.
Zo bijzonder vind ik het namelijk niet.
5 van de 10 posts hier gaan over Tanja...........
pi_30779540
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef bemeall het volgende:
Zo, is het nog een beetje gezellig hier vanavond?
Ik zit hier al 3 uur, recordtijd tot nu toe volgens mij
And know what you want,
pi_30779546
Menno en Linda doen un bietje Braobants praote
pi_30779552
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik zit hier al 3 uur, recordtijd tot nu toe volgens mij
Dan moet het wel gezellig zijn
  woensdag 21 september 2005 @ 01:05:11 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_30779562
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Menno is verliefd!
Op welke stream?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 21 september 2005 @ 01:05:32 #219
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30779571
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Hier waren een aantal Gert-Jan-fans, maar bij mediawatchers was hij pas echt de held, hij kwam daar ook veel vaker. Hier heeft hij slechts enkele keren gepost, als bauer.
Media Watcher is echt 'zum kotzen' . Er is ook een fake topic en iedereen vindt alle fakes te hard en begrijpt ze niet. De'BB satire' is aan Media Watchers kennelijk voorbij gegaan!

(de helft van de fakes zijn ripoffs van het fokforum )
pi_30779583
de bb baby is zelfs op cnn geweest

http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/08/27/bigbrother.baby.reut/

hier ff snel uit mijn favorieten
pi_30779591
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef bemeall het volgende:

[..]

Dan moet het wel gezellig zijn
Erg druk en veel discussies op fok, dat maakt het leuk

Ik vrees alleen dat ik zo wel richting bed moet, maar ja de wil is er weer niet
And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 01:06:19 #222
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30779592
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Allemaal van die *met alle respect* huisvrouwtjes, die zelf moeder zijn, die Tanja verdedigen
Maar zelfs die moeten nu toch inzien dat het niet een lichtend voorbeeld is voor de zwangere vrouwen/ vrouwen met kinderen?
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30779598

Truste!

pi_30779603
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef harrie1 het volgende:

Zelfs Hummie wordt in het artikel genoemd
pi_30779606
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Op?
pi_30779610
quote:
Dat wordt dan gewoon ontkend of genegeerd.
Het is toch ook al lang bekend dat de uitslagen al op de autocue staan, terwijl de kijkers worden opgeroepen nog even vlug te stemmen?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30779615
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Maar zelfs die moeten nu toch inzien dat het niet een lichtend voorbeeld is voor de zwangere vrouwen/ vrouwen met kinderen?
Ik mag het hopen... ken gelukkig ook irl genoeg moeders, die het ook niet begrijpen dat iemand op tv wilt bevallen en haar kindje zo te koop wilt zetten.
And know what you want,
pi_30779625
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

Op welke stream?
Op 3 net, bekende hij aan Linda.
Hij is echt onzeker over Ingrid.
pi_30779640
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik mag het hopen... ken gelukkig ook irl genoeg moeders, die het ook niet begrijpen dat iemand op tv wilt bevallen en haar kindje zo te koop wilt zetten.
ik ken je niet irl maar ik ben wel zo een moeder
pi_30779641
quote:

quote:
report in De Telegraaf daily
And know what you want,
pi_30779643
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
Op 3 net, bekende hij aan Linda.
Hij is echt onzeker over Ingrid.
ik geloof hem eigenlijk niet zo.....
pi_30779653
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Die zij-discussies maken het idd het leukste
T kost alleen steeds meer tijd, wat vooral van je slaaprust afgaat
pi_30779654
Dus Fok op 1 en de rest kan oprotten.
pi_30779663
Has reality TV gone too far?

Yes 90% 53450 votes

No 10% 5727 votes

And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 01:09:24 #235
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30779672
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Media Watcher is echt 'zum kotzen' . Er is ook een fake topic en iedereen vindt alle fakes te hard en begrijpt ze niet. De'BB satire' is aan Media Watchers kennelijk voorbij gegaan!

(de helft van de fakes zijn ripoffs van het fokforum )
Te hard?? Ze zijn geweldig (ook de bruna's zijn te gek) Het zijn de enige topics die mijn vrouw elke avond even komt bekijken

Mogen ze die dingen daar zomaar plaatsen zonder het hier aan de mensen te vragen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30779676
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hier zelfde probleem. had mezelf beloofd om 1 uur naar bed te gaan... Het klokje is er alweer ruim voorbij

ik dacht tot een paar dagen geleden dat jij man was, vraag niet waarom, en toe zag ik opeens ergens dat ik dat fout had gedacht
pi_30779681
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Wup het volgende:

[..]

ik geloof hem eigenlijk niet zo.....
Ik wel. Ondanks dat 'ie de player/teaser kan uithangen.
pi_30779689
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Te hard?? Ze zijn geweldig (ook de bruna's zijn te gek) Het zijn de enige topics die mijn vrouw elke avond even komt bekijken

Mogen ze die dingen daar zomaar plaatsen zonder het hier aan de mensen te vragen
Neuuhh, maar wat doe je ertegen
pi_30779692
Goedennacht allemaal, ben weer helemaal bij na het lezen van de stream verslagen. Er is me alleen 1 ding niet duidelijk zijn ze nog aan het fietsen of niet ? (geintje)

Nah TT Tanja is weer goed op dreef, kijken hoeveel hummie nu weer gaat neerlegeen om die bijstands moeder weer om te kopen. (ze speeld het wel slim die Tanja, ze is gewoon aan het cashen)

FF een opmerking tussendoor die niet over TT Tanja gaat. vinden jullie Ingrid ook niet saai geworden sinds ze een paartje is men Menno ? In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar de laatste 2 weken heb ik alleen nog maar kunnen lachen om haar toen ze zo moest kotsen. verder is het een dooie mus geworden.

let the streams begin
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 21 september 2005 @ 01:10:21 #240
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30779693
quote:

quote:
The ruling Christian Democrats have condemned the idea of a birth on the live show, but the 27-year-old pregnant contestant identified only as Tanja defended the idea.

"I think that my child will be proud of it later," she told De Telegraaf.
Confidence through competence
  woensdag 21 september 2005 @ 01:10:57 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30779709
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Vragen die fakers ook of ze de foto's mogen gebruiken?
pi_30779711
Chantal is dus van de afdeling sterke verhalen
  woensdag 21 september 2005 @ 01:11:06 #243
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30779713
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb nog geen post van jouw gezien in het 'Kick-Ass; Moeder van Roel Bashing Tanja Topic' zie mijn signature!
pi_30779714
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Kolomo het volgende:

ik dacht tot een paar dagen geleden dat jij man was, vraag niet waarom, en toe zag ik opeens ergens dat ik dat fout had gedacht
En dat terwijl ik zo'n vredige vrouwelijke avatar heb, dacht ik, denk ik
And know what you want,
pi_30779719
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Goedennacht allemaal, ben weer helemaal bij na het lezen van de stream verslagen. Er is me alleen 1 ding niet duidelijk zijn ze nog aan het fietsen of niet ? (geintje)

Nah TT Tanja is weer goed op dreef, kijken hoeveel hummie nu weer gaat neerlegeen om die bijstands moeder weer om te kopen. (ze speeld het wel slim die Tanja, ze is gewoon aan het cashen)

FF een opmerking tussendoor die niet over TT Tanja gaat. vinden jullie Ingrid ook niet saai geworden sinds ze een paartje is men Menno ? In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar de laatste 2 weken heb ik alleen nog maar kunnen lachen om haar toen ze zo moest kotsen. verder is het een dooie mus geworden.

let the streams begin
Ingrid is volgens mij momenteel een beetje met d'r zelf in de knoop, zichzelf aan het zoeken ofzo. Vandaar dat ze minder haarzelf is, en er dus minder van haar naar buiten komt. Jammer is dat eigenlijk wel idd
pi_30779720
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ojee ik zie opeens voor me hoe het gesprek morgen zal gaan... Tanja die alles de schuld gaat geven aan dat ze zo slecht slaapt.
En hoe zwaar ze het heeft....

Ow mên, ze gaat heel wat bekken met tanden in de hoek zetten.
Ze wilde een apart kamer toch ook
Als BB haar oordopjes zou aanbieden krijg je " Denk je dat ik die dingen ga dragen?! Ech niet, hè, oh nee (verbeten voldaan gezicht erbij denken), ze hebben me het mooiste wat ik had al afgenomen, ze geven me maar een kamer anders ben ik weg, ik laat me niet afschepen met oordopjes, ja, kom, dan kennen ze me niet, bij mijn 34 werkgevers ben ik zo weggelopen, boeide me echt geen reet , ik laat niet met me sollen, echnie (verbeten voldaan gezicht erbij denken).

Zo, ik ga naar bed nu, morgen zeg ik wel waarom
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 21 september 2005 @ 01:12:15 #247
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30779739
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ken weinig mensen met kinderen (wij houden er niet van dus vrienden met kinderen vallen snel af) maar kan me niet voorstellen dat mensen dit pikken van die #%$#@

Maar t koop zetten......... breng haar niet op een idee joh
Met dank aan Laysa.
pi_30779746
@ Stereotomy: Ik dacht hetzelfde.... "proud" met zo'n moeder !!!
pi_30779748
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Allleen ziet de moeder haar niet zitten
pi_30779762
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
helemaal mee eens..... heel jammer, Menno weg is daarom een goed plan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')