Linda ging in 15 minuten van 21% van de stemmen naar 29% van de stemmen tijdens de laatste uitzending. In absolute getallen is dat een PAAR DUIZEND STEMMEN verschil. Jij denkt niet dat er gemanipuleerd wordt?quote:of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Begin is als zij geboren is, tis een meisje, of verraad je nu meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk je echt dat een nieuwsberichtje dat de BB baby geboren is zoveel geld opbrengt, het concept is al verkocht.
Ik denk hooguit wat hogere kijkcijfers als ie geboren is, en dus wat meer reclame-inkomsten.
Maar ik geloof zeker niet dat Tanja geld krijgt aangeboden om te blijven, of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Ik denk dat er gemanipuleerd wordt met tussenstanden ja... niet met eindstanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Linda ging in 15 minuten van 21% van de stemmen naar 29% van de stemmen tijdens de laatste uitzending. In absolute getallen is dat een PAAR DUIZEND STEMMEN verschil. Jij denkt niet dat er gemanipuleerd wordt?
Het zou imo alleen rendabel zijn met een live-bevalling, maar dat gaat no way gebeuren.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk je echt dat een nieuwsberichtje dat de BB baby geboren is zoveel geld opbrengt, het concept is al verkocht.
Ik denk hooguit wat hogere kijkcijfers als ie geboren is, en dus wat meer reclame-inkomsten.
Maar ik geloof zeker niet dat Tanja geld krijgt aangeboden om te blijven, of dat er vals gespeeld wordt bij het bellen/ sms-sen. (er hoeft maar één Talpamedewerker uit de school te klappen, en er belt/ sms-st niemand meer)
Het ligt er een beetje aan hoeveel er gebeld is. Als er hooguit een paarduizend man bellen, dan kan het nog wel. Maar als het aantal bellers in de tienduizenden of hoger loopt, dan worden zulke verschillen in korte tijd ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Linda ging in 15 minuten van 21% van de stemmen naar 29% van de stemmen tijdens de laatste uitzending. In absolute getallen is dat een PAAR DUIZEND STEMMEN verschil. Jij denkt niet dat er gemanipuleerd wordt?
Daar heb je wel gelijk in, die procentuele tussenstanden geloof ik idd ook niet. En dat ze gegeven worden beïnvloed de manier van stemmen van de stemmers.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allemaal van die *met alle respect* huisvrouwtjes, die zelf moeder zijn, die Tanja verdedigenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Leef je hier maar even uit het Media Watchers Tanja Fan topic!, waar ze kagen over Fok!![]()
Op?quote:
5 van de 10 posts hier gaan over Tanja...........quote:Op woensdag 21 september 2005 01:01 schreef CartWOman het volgende:
Het zou imo alleen rendabel zijn met een live-bevalling, maar dat gaat no way gebeuren.
Dus ik vraag me toch af waarmee ze die euro's willen binnenharken.
Zo bijzonder vind ik het namelijk niet.
Ik zit hier al 3 uur, recordtijd tot nu toe volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef bemeall het volgende:
Zo, is het nog een beetje gezellig hier vanavond?
Dan moet het wel gezellig zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zit hier al 3 uur, recordtijd tot nu toe volgens mij![]()
![]()
![]()
Media Watcher is echt 'zum kotzen'quote:Op woensdag 21 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier waren een aantal Gert-Jan-fans, maar bij mediawatchers was hij pas echt de held, hij kwam daar ook veel vaker. Hier heeft hij slechts enkele keren gepost, als bauer.
Erg druk en veel discussies op fok, dat maakt het leukquote:
Maar zelfs die moeten nu toch inzien dat het niet een lichtend voorbeeld is voor de zwangere vrouwen/ vrouwen met kinderen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Allemaal van die *met alle respect* huisvrouwtjes, die zelf moeder zijn, die Tanja verdedigen![]()
Zelfs Hummie wordt in het artikel genoemdquote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef harrie1 het volgende:
de bb baby is zelfs op cnn geweest
http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/TV/08/27/bigbrother.baby.reut/
hier ff snel uit mijn favorieten
Dat wordt dan gewoon ontkend of genegeerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mag het hopen... ken gelukkig ook irl genoeg moeders, die het ook niet begrijpen dat iemand op tv wilt bevallen en haar kindje zo te koop wilt zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar zelfs die moeten nu toch inzien dat het niet een lichtend voorbeeld is voor de zwangere vrouwen/ vrouwen met kinderen?![]()
![]()
Op 3 net, bekende hij aan Linda.quote:
ik ken je niet irl maar ik ben wel zo een moederquote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik mag het hopen... ken gelukkig ook irl genoeg moeders, die het ook niet begrijpen dat iemand op tv wilt bevallen en haar kindje zo te koop wilt zetten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef harrie1 het volgende:
quote:report in De Telegraaf daily
ik geloof hem eigenlijk niet zo.....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
Op 3 net, bekende hij aan Linda.
Hij is echt onzeker over Ingrid.
Die zij-discussies maken het idd het leukstequote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Erg druk en veel discussies op fok, dat maakt het leuk![]()
Ik vrees alleen dat ik zo wel richting bed moet, maar ja de wil is er weer niet![]()
Te hard?? Ze zijn geweldigquote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Media Watcher is echt 'zum kotzen'. Er is ook een fake topic en iedereen vindt alle fakes te hard en begrijpt ze niet. De'BB satire' is aan Media Watchers kennelijk voorbij gegaan!
(de helft van de fakes zijn ripoffs van het fokforum)
Hier zelfde probleem. had mezelf beloofd om 1 uur naar bed te gaan... Het klokje is er alweer ruim voorbijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Erg druk en veel discussies op fok, dat maakt het leuk![]()
Ik vrees alleen dat ik zo wel richting bed moet, maar ja de wil is er weer niet![]()
Ik wel. Ondanks dat 'ie de player/teaser kan uithangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof hem eigenlijk niet zo.....
Neuuhh, maar wat doe je ertegenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Te hard?? Ze zijn geweldig![]()
(ook de bruna's zijn te gek) Het zijn de enige topics die mijn vrouw elke avond even komt bekijken
![]()
Mogen ze die dingen daar zomaar plaatsen zonder het hier aan de mensen te vragen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef harrie1 het volgende:
quote:The ruling Christian Democrats have condemned the idea of a birth on the live show, but the 27-year-old pregnant contestant identified only as Tanja defended the idea.
"I think that my child will be proud of it later," she told De Telegraaf.
Vragen die fakers ook of ze de foto's mogen gebruiken?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Mogen ze die dingen daar zomaar plaatsen zonder het hier aan de mensen te vragen![]()
Heb nog geen post van jouw gezien in het 'Kick-Ass; Moeder van Roel Bashing Tanja Topic' zie mijn signature!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar zelfs die moeten nu toch inzien dat het niet een lichtend voorbeeld is voor de zwangere vrouwen/ vrouwen met kinderen?![]()
![]()
En dat terwijl ik zo'n vredige vrouwelijke avatar heb, dacht ik, denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Kolomo het volgende:
ik dacht tot een paar dagen geleden dat jij man was, vraag niet waarom, en toe zag ik opeens ergens dat ik dat fout had gedacht![]()
![]()
Ingrid is volgens mij momenteel een beetje met d'r zelf in de knoop, zichzelf aan het zoeken ofzo. Vandaar dat ze minder haarzelf is, en er dus minder van haar naar buiten komt. Jammer is dat eigenlijk wel iddquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Goedennacht allemaal, ben weer helemaal bij na het lezen van de stream verslagen. Er is me alleen 1 ding niet duidelijk zijn ze nog aan het fietsen of niet ? (geintje)
Nah TT Tanja is weer goed op dreef, kijken hoeveel hummie nu weer gaat neerlegeen om die bijstands moeder weer om te kopen. (ze speeld het wel slim die Tanja, ze is gewoon aan het cashen)
FF een opmerking tussendoor die niet over TT Tanja gaat. vinden jullie Ingrid ook niet saai geworden sinds ze een paartje is men Menno ? In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar de laatste 2 weken heb ik alleen nog maar kunnen lachen om haar toen ze zo moest kotsen. verder is het een dooie mus geworden.
let the streams begin
Ze wilde een apart kamer toch ookquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ojee ik zie opeens voor me hoe het gesprek morgen zal gaan... Tanja die alles de schuld gaat geven aan dat ze zo slecht slaapt.
En hoe zwaar ze het heeft....
Ow mên, ze gaat heel wat bekken met tanden in de hoek zetten.![]()
Ken weinig mensen met kinderen (wij houden er niet van dus vrienden met kinderen vallen snel af) maar kan me niet voorstellen dat mensen dit pikken van die #%$#@quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik mag het hopen... ken gelukkig ook irl genoeg moeders, die het ook niet begrijpen dat iemand op tv wilt bevallen en haar kindje zo te koop wilt zetten.
helemaal mee eens..... heel jammer, Menno weg is daarom een goed planquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
FF een opmerking tussendoor die niet over TT Tanja gaat. vinden jullie Ingrid ook niet saai geworden sinds ze een paartje is men Menno ? In het begin vond ik haar nog wel leuk, maar de laatste 2 weken heb ik alleen nog maar kunnen lachen om haar toen ze zo moest kotsen. verder is het een dooie mus geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |