Ja, de helft van de tijd ligt ze met dr duim in dr mond en de andere helft van de tijd slaapt ze of ligt ze ergens met Mennoquote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ingrid is volgens mij momenteel een beetje met d'r zelf in de knoop, zichzelf aan het zoeken ofzo. Vandaar dat ze minder haarzelf is, en er dus minder van haar naar buiten komt. Jammer is dat eigenlijk wel idd
Wat is ze toch lief, sociaal, openhartig, aardig enz enz enz die Tanja hequote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze wilde een apart kamer toch ook
Als BB haar oordopjes zou aanbieden krijg je " Denk je dat ik die dingen ga dragen?! Ech niet, hè, oh nee (verbeten voldaan gezicht erbij denken), ze hebben me het mooiste wat ik had al afgenomen, ze geven me maar een kamer anders ben ik weg, ik laat me niet afschepen met oordopjes, ja, kom, dan kennen ze me niet, bij mijn 34 werkgevers ben ik zo weggelopen, boeide me echt geen reet , ik laat niet met me sollen, echnie (verbeten voldaan gezicht erbij denken).
Zo, ik ga naar bed nu, morgen zeg ik wel waarom
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, kom, dan kennen ze me niet, bij mijn 34 werkgevers ben ik zo weggelopen, boeide me echt geen reet , ik laat niet met me sollen, echnie (verbeten voldaan gezicht erbij denken).
Ik kom er net uit dus mag nog even blijven zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hier zelfde probleem. had mezelf beloofd om 1 uur naar bed te gaan... Het klokje is er alweer ruim voorbij
ik dacht tot een paar dagen geleden dat jij man was, vraag niet waarom, en toe zag ik opeens ergens dat ik dat fout had gedacht![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
Zo, ik ga naar bed nu, morgen zeg ik wel waarom
Dat opblijven is niet zo erg, maar de volgende morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom er net uit dus mag nog even blijven zitten![]()
Maar ruim valt toch wel mee?? We waarschuwen wel als het een uur of 3 is![]()
Jaaa ik zie haar voor mequote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze wilde een apart kamer toch ook
Als BB haar oordopjes zou aanbieden krijg je " Denk je dat ik die dingen ga dragen?! Ech niet, hè, oh nee (verbeten voldaan gezicht erbij denken), ze hebben me het mooiste wat ik had al afgenomen, ze geven me maar een kamer anders ben ik weg, ik laat me niet afschepen met oordopjes, ja, kom, dan kennen ze me niet, bij mijn 34 werkgevers ben ik zo weggelopen, boeide me echt geen reet , ik laat niet met me sollen, echnie (verbeten voldaan gezicht erbij denken).
quote:Zo, ik ga naar bed nu, morgen zeg ik wel waarom
De meeste hebben toch een watermerk erin staan? Kan je toch gewoon vragen om ze te verwijderen en eerst toestemming vragen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef bemeall het volgende:
[..]
Neuuhh, maar wat doe je ertegen
En dan roepen er hier nog mensen, dat ze misschien nooit voor zichzelf is opgekomenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
ja, kom, dan kennen ze me niet, bij mijn 34 werkgevers ben ik zo weggelopen, boeide me echt geen reet , ik laat niet met me sollen, echnie (verbeten voldaan gezicht erbij denken).
milagro quotte haar daar niet hoor:)quote:Op woensdag 21 september 2005 01:13 schreef bemeall het volgende:
Wat is ze toch lief, sociaal, openhartig, aardig enz enz enz die Tanja he
mijn toekomstige ex (lig in scheiding) vraagt ook elke dag naar bruna en bblivequote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Te hard?? Ze zijn geweldig![]()
(ook de bruna's zijn te gek) Het zijn de enige topics die mijn vrouw elke avond even komt bekijken
![]()
Mogen ze die dingen daar zomaar plaatsen zonder het hier aan de mensen te vragen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:15 schreef harrie1 het volgende:
[..]
mijn toekomstige ex (lig in scheiding) vraagt ook elke dag naar bruna en bblive
i knowquote:Op woensdag 21 september 2005 01:15 schreef Wup het volgende:
[..]
milagro quotte haar daar niet hoor:)
Ik ben nog brak van te kort slaap vannachtquote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat opblijven is niet zo erg, maar de volgende morgen
Daar hebben de bewoners toch voor getekendquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vragen die fakers ook of ze de foto's mogen gebruiken?
Ik zou zeggen vraag Roel, die kon er zaterdag ook wat van, maar ja da's niet echt een meidquote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef newsman het volgende:
Ik ga wijn zuipen in me kelder, toedeloe, welke meid heeft zin om het met mij te delen.
haha, oke sorry, ik begrijp wel vaker dingen verkeerd hierquote:Op woensdag 21 september 2005 01:16 schreef bemeall het volgende:
i know
Mijn reactie was ook maar puur sarcastisch richting Tanja-ophemelaars![]()
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef CartWOman het volgende:
Shit, wil ik het eventuele gesprek morgenvroeg niet missen, kan ik beter ook gaan slapen... 8.00 uur haan!
Trusten, verslaafden.![]()
tanja wil je wel gezelschap houden hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef newsman het volgende:
Ik ga wijn zuipen in me kelder, toedeloe, welke meid heeft zin om het met mij te delen.
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef CartWOman het volgende:
Shit, wil ik het eventuele gesprek morgenvroeg niet missen, kan ik beter ook gaan slapen... 8.00 uur haan!
Trusten, verslaafden.![]()
Drinkzequote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef newsman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |