abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30777949
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 20 september 2005.
pi_30779507
Stream 3

0.16 Buiten. Chantal : Als een hele groep geïrriteerd door me raakt zou ik het gesprek aangaan. Uitleggen wat er aan de hand is. Ik heb niet de indruk dat het heel erg boeit. Nathalie : Thuis is ze waarschijnlijk ook veel alleen. Dido : Ik was geïrriteerd dat ze niet mee wilde doen. Ik was echt pissig. Je weet toch als je je opgeeft aan zo'n programma dat je daar aan mee moet doen. Ik vind het echt irritant. Menno : Ik begreep het wel. Ik begrijp jullie ook wel. Dido : Ik snap wel dat het verkeerd is wat ze deden (ik neem aan BB m.b.t. het geslacht van de baby). Zoals met de kleren die ze krijgt. Dat vat ik dat niet. Nathalie : Ze is introvert. Menno : Ze heeft dingen meegemaakt vroeger. O.a. met haar broertje. Dido zegt weer dat ze het niet kan vatten. Nathalie : Dat komt omdat je zelf niet zo bent. Dat Tanja niet meedeed met de zwangerschapsgymnastiek komt ter sprake. Dido : Je snapt niet dat zo iemand in het BB huis gaat. Chantal : Ik zou er nooit voor kiezen hier zwanger te zijn. Ik vind dat wij haar best wel een beetje kunnen voorbereiden op wat gaat komen. Van dit wordt niks uitgezonden. Je helpt wel een hele productie naar de filistijnen. Dido : Dat is onze zorg niet. Chantal : Ik snap niet dat even pfff pfff doen zo moeilijk is. Menno : Ze vond het wel leuk maar ze deed niet mee. Chantal : Je weet dat als je hier zit dat je mee moet doen. Mag je het als medebewoners niet opmerkelijk vinden dat je er niet over nagedacht hebt ? Dido : Het geeft mij een irritatie. Dat is een gevoel. Dat gebeurt gewoon.

0.24 Chantal over Tanja : Ik denk, ik zou graag in je schoenen staan. Nathalie : Ik heb het een beetje te doen met die kleine. Die ziet het misschien later nog terug. Chantal : Ik kan niet zeggen, je moet het leuk vinden. Ik vind het wel moeilijk om te horen. Menno : Bestaan prenatale depressies ook ? Anderen : Ja. Chantal : Een psycholoog achter de schermen heeft het dan al lang gezien. Volgens mij heeft ze geen gesprek gehad met een psycholoog. Een ander zegt dat dat wel het geval is. Chantal zegt dat Rob tegen Tanja heeft gezegd, kun je even vragen of het (dat ze gegeten heeft tijdens de opdracht) gevolgen heeft voor de groep. Dat lijkt de aanleiding te zijn voor het gedrag van Tanja. Dido : Wij hebben haar niet gekend voor de zwangerschap. Chantal zegt dat het humeur van Tanja pieken en dalen heeft. Ze bespreken dat ze Tanja morgen willen vragen wat er aan de hand is. Chantal is bang dat iedereen dan zijn gal gaat spuien. Chantal : Ik denk dat ze gezegd hebben, je moet een beetje voor jezelf opkomen, als jij wilt eten moet je eten. Wij hebben niet voor een zwanger iemand gekozen. Wij hadden het contract al getekend. Dido : Zij ziet niet dat wij het niet begrijpen. Daardoor wordt ze pissig. Chantal : Ik vind niet dat wij moeten weten hoe het is om zwanger te zijn. Dido : Als ze alleen al zegt, ik heb honger. Als je ongesteld bent doe je dat ook. Ze gaat in haar ééntje op bed liggen en zegt laat Rob maar naar de dagboekkamer gaan. Menno : Ze heeft geen zin met iemand te praten. Gewoon koppig.

0.32 Chantal : Jij hebt met haar gesproken (in een eerder stadium) ? Menno : Ze merkte wel dat er irritaties ontstonden. Ik vroeg, hoe kunnen we dat goedmaken. Na de zwangerschapsgymnastiek. Ze is boos dat mensen het niet in haar gezicht zeggen maar achter haar rug. Ze zegt, je moet wel van verdomd goeden huize komen want je hebt het wel achter haar rug gezegd. Nu gebeurt precies hetzelfde als de vorige keer. Chantal : Ze zei, jullie hoeven niet meer te zeggen hoe jullie over me denken, dat weet ik al. Menno : Ik heb het er niet over gehad. Dido : Als je er niks over wil zeggen moet je niet zeiken. Neem vanavond, je kan er op wachten dat er over wordt gepraat. Menno : Ze weet dat ze fout zit. Dido : Ze ziet niet dat wij haar niet begrijpen.

0.37 Chantal : Met die boodschappen kwam Rikkert wel na een half uur naar mij toe. Ik heb gezegd tegen haar dat ze zich met een persoonlijk budget buiten de groep zet. Je maakt het jezelf verdomde moeilijk in de groep. Linda : Als je het vervelend vindt met mensen te praten moet je met ze praten zodat het niet helemaal uit de hand loopt. Chantal : Ik heb zoiets, ik kan tot op zekere hoogte met je mee gaan maar ik zit hier voor mezelf. Ze zijn het er over eens dat Tanja moet zeggen wat er aan de hand is. Linda : Ik heb het idee dat het soms expres de kont tegen de krib gooien is. Ze gaat met haar rug naar ons toe liggen slapen. Ik heb het al opgegeven. Ik heb het al vaak aan haar gevraagd. Joost komt er bij. Hij omhelst Chantal. Menno : Sommigen zijn geen praters. Dat kan je niet forceren.

Nathalie : Vanmiddag, die sfeer aan tafel. Wij dachten op een gegeven moment dat het aan ons lag. Dido : Omdat er twee mensen aan tafel zijn die het irritant vinden moeten we stil zijn ? Dido tegen de mannen : Wij hielden onze mond en toen gingen jullie zingen. Roel komt er bij. Het gesprek gaat over de werkzaamheden van vandaag.

0.56 Menno : Donderdag komt er na de nominaties weer een envelop. Wie pakt hem ? Niemand antwoordt. Menno : Ik pak geen envelop. Ik wil alleen op een eerlijke manier er uit, door het publiek. Roel : Volgens mij gaat er niemand naar huis. Ralph zit er ook bij, misschien zat hij er al eerder maar nu hoor ik hem voor het eerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 21-09-2005 10:40:28 ]
pi_30780504
1.08 De bewoners vertellen elkaar weer verhalen. Ralph moest kotsen na een bacootje tijdens een date. Roel zijn broertje liet zijn achterwerk zien in een restaurant en vroeg zijn moeder of het schoon was. Etc.

1.27 Linda wil zo naar bed. Linda : Om acht uur gaat die haan, dat is vrij vroeg. Een aantal bewoners vertrekken. Dido wil dat Nathalie nog blijft. Ze gaat toch.

1.29 Dido : Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Ralph : Maar dat ben ik niet van plan. Hij zegt dat hij nog een paar minuten blijft. Dido : Is het half twee ? Ralph : Ja, twaalf uur geeft ie aan. Dido tegen Roel : Ik vond het relaxt dat jij muziek ging spelen. Ralph : Gewoon een bepaald sfeertje. Roel zegt dat hij zenuwachtig was. Roel : Ik heb nog nooit voor mensen gespeeld. Het geeft nog een half uurtje een andere draai aan de avond. Ralph : Absoluut. Dido : Iedereen zag je relaxen, ook Joost. Ralph : Ik ben niet echt ritmisch. Ik heb niet echt feeling voor muziek. Dido zegt dat ze muziek in het echie (live) mooier vindt. Ralph vindt het een vakantiegevoel, Dido een thuisgevoel. Roel : Ik kom meer tot mijn recht als iemand anders gitaar speelt en ik kan improviseren. Alleen speel ik van die rustige nummertjes.

1.37 Roel : Ik vond het wel leuk. Een coole actie van ze. Ze deden overdreven streng in de dagboekkamer. Ik heb niet gezegd, we gaan stoppen. Hij heeft iets over rekenfouten gezegd. Roel : Morgen nog een schepje er bovenop. Iedereen blij. Dat ze aan het einde zeggen, iedereen weekrantsoen, dat geloof ik echt niet. Ik werk nu prettiger nu ik weet dat het ergens op slaat. Ralph : Ik hou het voor gezien. Ralph vertrekt.

1.40 Dido : Ik ga hem steeds aardiger vinden, Ralph. Roel : Dat zei ik een paar dagen geleden al. Misschien (mag ik hem) wel het beste. Een aardige droogkloot (o.i.d.). Dido : Lief. Roel : Hij komt ernorm droog uit de hoek zonder dat hij het zelf door heeft. Dido : Ik lig in een deuk. Roel : Lieske was af en toe een beetje bot. Ik heb er wat van gezegd. Hij is ook wel slimmer dan we dachten. Dido : Een hele tijd liet hij zich niet zien. Je begint hem te kennen. Dido begint over een opmerking van Ralph over een kus en een rood hoofd (ik kon het niet volgen) die ze schattig vond. Roel : Hij kan zich verbaal niet handig uitdrukken. Daarom vergis je je in het begin in hem. Dido : Die moet je echt leren kennen. Ik vind de karakters echt niet op elkaar lijken. Roel : Echt verschillend. Dido : Compleet. Roel : Linda is ook veel liever dan ik dacht. Luidruchtig en boeren maar daaronder schuilt wel een sociaal iemand. Dido : Dat wist ik al. Ze heeft wel een goed hartje. Die is gewoon niet echt bezig met haar diepere ik. Die houdt zich bezig met de oppervlakte. Roel : Aan de oppervlakte kan je ook wel rake opmerkingen plaatsen. Zoals met Tanja. Dido : Maar of dat nou goed is. Je blijft er simpel mee, het simpel te zien. Het is makkelijk simpel te zien. Roel : Dat ze zo van streek was zaterdag. Dido : Dat was de alcohol. Roel : Ik heb het niet eens meegekregen. Dido : Ik moet alleen maar lachen als ik een wijntje op heb. Roel : Ik ben ook een simpele drol als ik dronken ben. Dido : Jij kan ontzettend hard lachen, ook als je niet dronken bent. Roel : Heel vaak om jou. Dido : Omdat ik rare hoofden trek ? Waarom ? Roel : Rare opmerkingen.

1.48 Joost verschijnt. Joost tegen Roel : Jij hebt met je muziek mijn drukke hoofd tot rust gemaakt. Morgen zal ik jou tijdens het werken ontspannen. Roel : Sorry dat ik zei dat je je kop moest houden. Joost : Dat moet je gewoon zeggen. Joost vertrekt weer. Dido : Dat is toch schattig. Roel : Ik mag hem wel maar af en toe werkt hij op mijn zenuwen. Dido : Ik heb met hem een afspraak. 's Ochtends moet hij niet tegen mij aanzeiken. Ik geef hem een knuffel als hij zijn bek houdt. Tot ik mijn koffie en een sigaret op heb. Roel zegt dat hij ook overdag een ochtendhumeur heeft en dat hij zich daarom stoort. Hij denkt dat het aan zijn serotoninepeil ligt. Roel zegt dat hij gewenste antwoorden geeft bij sollicitaties. Dido vindt dat je naar waarheid moet antwoorden. Het gesprek komt op tuinen. Roel zegt dat hij nog nooit van paleis 't Loo heeft gehoord.

2.01 Roel : BB is trouwens helemaal niet teruggekomen op dat voorval met Joost. Dido : Wat moeten ze er over zeggen ? Roel : Dat zou ik ook niet weten. Dido : Ik huppelde er naar toe. Voor hetzelfde geld zijn het wel een stelletje terroristen. Roel : Sowieso, als je wilt gooi je zo een granaat over het hek. Laten we ze maar niet op ideeën brengen. Dido vond Bananasplit een leuk programma.
pi_30780682
2.22 Dido en Roel gaan naar binnen nadat ze elkaar verhalen hebben verteld. Dido : Iedereen slaapt gewoon al. Roel : Denk het wel. Dido : Ernstig saai.

2.26 Dido bestudeert de vleesetende plant in de badkamer terwijl ze haar tanden poetst. Als ik het goed versta zegt ze tegen Roel : Ik vind hem eng. Dido stelt een serieuze vraag over de plant. Roel zegt o.a. dat een vlieg door de lichtval de weg terug niet kan vinden.

2.29 Dido en Roel gaan slapen. Alle bewoners liggen nu in bed.

Dit is het van mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 21-09-2005 10:42:32 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 07:39:07 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30781210
Stream 1 zoomt af en toe in op een andere camera (gizmo).
Streams 2, 3 en 4 op de slaapkamers waar geslapen wordt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:04:28 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781368
Kúúúúúúkelekúúúúúú.

Keihard hanengekraai in het BB huis vanuit de speakers.
Bewoners kijken niet blij en draaien zich sjago om in bed.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:05:00 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781372
Roel strompelde uit bed.
Rob zoekt zijn been.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:06:38 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781384
Roel heeft een odol in zijn smetteloos witte boxershort (en staat in de badkamer)
Linda (die rooie) trekt een shirtje aan.

Menno/Joost en de rest van de groep draaien zich nog eens om en verstoppen zich onder de dekbedden.

Hanangekraai begint weer
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:07:37 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781394
Stem: *Alle bewoners moéten hun batterijen wisselen.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:08:24 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781400
Ook Ralph, Menno en Joost zijn nu uit bed.

Alle dames (behalve Linda) liggen nog in bed.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:15:35 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781469
Wederom hanengekraai om de laatste 4 nog uit bed te krijgen.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:17:25 #12
128220 Peter6000
pi_30781488
van Peter voor Scanman

† In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:24:14 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781560
Tanja wrijft meerdere malen opkomende traantjes uit haar waterige ogen en gaat op de bedrand zitten.

Inmiddels is iedereen uit bed. (behalve Chantal)
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:26:35 #14
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781584
Streams staan allevier op de tuin en er is geen geluid meer uit het huis zelf.
pi_30781596
Alleen buiten beeld, het regent daar.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30781601
Weer binnen
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:28:26 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30781603
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:27 schreef stil het volgende:
Alleen buiten beeld, het regent daar.
In het huis staat het blauw van de rook.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 08:51:29 #18
128220 Peter6000
pi_30781935
08:45 (speaker) willen alle bewoners zich klaarmaken voor de weekopdracht.

08:47 (huiskamer met een klein deel van de groep)
Ingrid: jij moet ook nog wat zeggen he Tan
Tan: ik heb niets meer te zeggen

Roel: wat heeft big brother dan gezegd gisteren
Tan: niets bijzonders, dat we anderhalf uur pauze hebben om te eten en te drinken

Conclusie is dus (volgens mij) dat er door BB is gezegd dat Tan geen uitzonderingspostie heeft bij deze weekopdracht.
pi_30782046
In de badkamer spreekt Ingrid Tanja nog even aan, dat de anderen ook wel even over gister willen praten, Tanja wil niet: "Ik vind het wel best".
Volgens Ingrid is het niet leuk om op zo'n manier aan de opdracht te beginnen.
Tanja: "Maakt me niet uit."
Ingrid: "Dus het kan je niets schelen?"
Tanja: .......
Ingrid loopt maar weg.

Poe wat is Tanja pissed, dat stemmetje...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 09:18:37 #20
128220 Peter6000
pi_30782501
09:10 Ralph neemt het initiatief om met Tan te gaan werken (hij is erg vriendelijk voor haar, ondanks haar nukkigheid). Volgens de Talpa dagboeken, wilde hij wel eigenlijk van maatje wisselen.
De huidige groepjes zijn hetzelfde als de beginopstelling van gisterenmiddag:

Ralph - Tan
Rob - Roel
Joost - Linda
Nathalie - Dido
Lieske - Menno
Ingrid - Chantal

Verder een wat tamme sfeer, de werkdag moet nog wat op gang komen..

[ Bericht 68% gewijzigd door Peter6000 op 21-09-2005 11:03:28 ]
pi_30789354
Inmiddels heeft BB de bewoners verrast met oer-hollandse Arbeidsvitaminen, er wordt regelmatig uit volle borst meegezongen.
De stemming zit er goed in, behalve bij Tanja, die ging zo mogelijk nog een graadje bozer kijken; Ralph kijkt hierdoor ook niet zo vrolijk meer.

In de pauze zei Tanja dat ze dit geen 8 uur kan volhouden, waarop Linda zegt dat ze dan naar de DBK moet gaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 21 september 2005 @ 18:13:16 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30797632
18.00 Ze zijn nog steeds met het inpakken bezig. Ze zijn het zat, willen dat het erop zat. Iemand stelt 5 minuten pauze voor, maar ze gaan door. Ze weten ongeveer hoe lang ze bezig zijn. Tijdens de batterijenwissel zei iemand: "Dan zit er nu acht uur op."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 21 september 2005 @ 18:33:41 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30798250
Lieske is "los". Zij heeft de duotrui niet aan en doet iets in de keuken. Ze moet tellen hoeveel er van alles is. Vier zakjes aardappeldingetjes. Ze eten vanavond gebakken aardappeltjes met een wrap zegt Linda net.
  woensdag 21 september 2005 @ 18:39:43 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30798442
Roel: BB vraagt het volgende. De dwangbuizen kunnen uit. De opdracht gaat niet lukken.
We mogen met 8 man doorgaan zonder dwangbuizen. Dan moeten we er 31000 maken. De 8 man moeten we binnen 5 minuten kiezen en die mogen dag en nacht doorgaan. Tot morgenavond 8 uur dus. Als het mislukt krijgen we alleen Brood, uien, pindakaas en water.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 september 2005 @ 18:41:53 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30798507
Roel en Rob komen uit de dagboekkamer. Roel vertelt: BB hoort dat er irritaties zijn en ze nemen dat natuurlijk letterlijk. Ze zijn het met ons eens dat we in dit tempo de weekodracht niet gaan halen. Er kunnen acht man nu doorgaan, zonder dwangbuis en donderdagavond er 31.000 inleveren. Die kunnen dag en nacht doorgaan. De andere vier doen niets. Of het wordt op rantsoen. Water en brood en ook geen sigaretten.

Er wordt wat gerekend. Hoeveel er per persoon nog gedaan moeten worden.
Ze moeten er nog 23.000 doen, met acht man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')