MOET JE NIET MET JE SWOOSHKLOONS POSTENquote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
je gooide net nog mijn topic op slot![]()
Is neet waor!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
Trap hem onder zijn ballenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Ijsmeis ik word gedwongen om je zipje te sturen naar vreemde Franks wat nu
ik zie jou als laatste staan dus vind ik dat jij het slotje hebt geplaatstquote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik postte door een slotje heen. Zeikerd.
vond net in me gespreksgeschiedenis weer je email....maar denk dat je me geblokt hebquote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen.
Ik postte door een slotje heen. Zeikerd.
Omdat er in PUB niets te doen isquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zie jou als laatste staan dus vind ik dat jij het slotje hebt geplaatst
waarom zit je btw meer in ONZ dan in PUB momenteel![]()
Waar begint het email adres mee?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
vond net in me gespreksgeschiedenis weer je email....maar denk dat je me geblokt heb
geen van beidequote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar begint het email adres mee?
Met een a of met een i ?
ik heb ook niks ontvangenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
Waarom mailt die frank jullie wel en mij niet![]()
Zal hij weten dat ik netjes ben en dit soort dingen niet deel, of zal hij denken dat ik ze niet heb ?
Is er in pub ook nog iets te doen dan nuquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zie jou als laatste staan dus vind ik dat jij het slotje hebt geplaatst
waarom zit je btw meer in ONZ dan in PUB momenteel![]()
toen hield je nog van tim als ik het goed heb?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af van wie je een emailadres hebt, want ik ben het geloof ik niet.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
toen hield je nog van tim als ik het goed heb?
Ik houuuuuuu van jouuuuuuu.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
Wat de neet nu weer Anne?
neeee echt nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Dan moet het wel met een i of a beginnen.
.
Stop, zometeen word ik nog verliefdquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houuuuuuu van jouuuuuuu.
Alleen van jouuuuuuuuuuuuu.
Maar schattebout, dat ben je toch alquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Stop, zometeen word ik nog verliefd
Hij zei ook iets over jou tegen mijquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
echt waar hee, wat die frank allemaal zeg op msn!
Je gaat vreemdquote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar schattebout, dat ben je toch al?
Gij succubus!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar schattebout, dat ben je toch al?
en dan te bedenken dat die eigelijk op slot had moeten zitten!!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef zapsel het volgende:
Ik ben t ff kwijt
maar t topic is geslaagd zo te zien![]()
![]()
Dat had ik dus ook al in mijn voorstellingquote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat die eigelijk op slot had moeten zitten!!![]()
jij krijgt ook morgen je geld gestortquote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En nog meer.
Geen dank Swoosh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |