mailmemaaropditadres@gmail.comquote:
Dat vroeg ik niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar zijn jou 30 foto's ????
Waarom heb ik die andere 30 dan niet?quote:
Vraag dat aan degene die de foto's heeft verspreid.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom heb ik die andere 30 dan niet?![]()
![]()
![]()
Paas mij die ff dan, dan zorg ik voor de verspreidingquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vraag dat aan degene die de foto's heeft verspreid.
Misschien moeten die nog komen.
Mailenquote:
Die is ook wel ok.quote:
Ik heb ze zelf niet meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Paas mij die ff dan, dan zorg ik voor de verspreiding![]()
ik heb ook een spiegelquote:Op woensdag 21 september 2005 01:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf niet meer.
Ik kijk voortaan wel in de spiegel.
Ah jammer. Mag ik die andere 30 dan eens komen maken?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wtf ben jij de kloon van dribbelquote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
mailmemaaropditadres@gmail.com
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer. Mag ik die andere 30 dan eens komen mailen?
nee manquote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wtf ben jij de kloon van dribbel![]()
waarom heb jij dan ookal dat emailadresquote:
Mag ik meekijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
daar wordt de boel zo platgedrukt.quote:
neuk jij al?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no.
Alleen mijn neukertje mag dat bij hoge uitzondering.
ik zou wel wat beters te doen hebben dan foto's makenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hell no.
Alleen mijn neukertje mag dat bij hoge uitzondering.
Dat heet geaccentueerd!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
daar wordt de boel zo platgedrukt.
Daarom zei ik ook 'bij hoge uitzondering'quote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik zou wel wat beters te doen hebben dan foto's maken
oke ik zal volgende keer me camera meenemenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'bij hoge uitzondering'.
Niet iedereen hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
.
Dat doet iedereen tegenwoordig toch al op zijn/haar 15e.
Ahh, zoiets vind ik nou best wel sneu eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- I Got Money Bags The Size Of Fat Joe - zegt:
En jij bent?
Frank zegt:
noone
Frank zegt:
maar ik zoek de ijsmeis foto's
Frank zegt:
jij hebt???
Wie?
Frank zegt:
ijsmeis
Frank zegt:
de foto's
Ja wie ben je
Frank zegt:
frank
dude wat lul je allemaal die fotos heb je zelf allemaal een x naar me gemaildquote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
anne11 is een beetje rare hoek, volgende keer beter fotograaf nemen hoor
ja beetje zielig indd als je ze nu nog niet hebquote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, zoiets vind ik nou best wel sneu eigenlijk.
ik bagger nooitquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
Heee paultjuhhh, kerel, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?
ik heb ze helemaal niet man, zit maar gewoon beetje mee te pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dude wat lul je allemaal die fotos heb je zelf allemaal een x naar me gemaild
je hebt ze wel je hebt ze zelf gemaild menquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb ze helemaal niet man, zit maar gewoon beetje mee te praten![]()
Kan je dat zipje niet even ergens hosten? en dan de link er naar hier neerzetten?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frank zegt:
ja, wie is frank?
Frank zegt:
vreemde zaak
Frank zegt:
eerst de foto's
quote:
ik zie niks hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je hebt ze wel je hebt ze zelf gemaild men![]()
ik mail je nu een reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |