Trusten Djojquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik in elk geval wel...trustu all, enjoy!![]()
Nobody Home van The Wallquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke was het?![]()
Mijn vriendin kwam ff zeuren dus ik had audio uit![]()
Ze doet het als een klein kind inderdaad. Hetzelfde als weer huilend in bed te gaan liggen. Ik weet alleen niet of ze niet geleerd heeft om op een volwassen manier voor zichzelf op te komen en dat ze zo thuis ook is of dat ze depressief ofzo is. Die indruk maakt ze tenminste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Djoj het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil in eten en eten Rica, ze had, zoals hier al geopperd werd, een beschuitje kunnen nemen ofzo, of in elk geval een andere houding aan kunnen nemen, op de wijze waarop zij het doet maak je in elk geval geen vrienden...![]()
ik heb geen lijstje, maar ik mag de één meer dan de ander.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef kwakveense het volgende:
Tanja staat bij mij niet onderaan hoordas nog altijd dildo...
Denk dat de agressie versterkt wordt door de weet dat er bijval komtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef antoinette het volgende:
Klopt Peter, raar dat er zo'n agressie van anderen komt op deze wijze woorden!
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekerenquote:
Ze ligt iig te snuffen, misschien nog wat nasnufjes van de huilbui van daarnet.. kan ook nog..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:54 schreef lillymoon het volgende:
Volgens snuffelt ze ook gewoon veel en ligt ze niet echt te huilen.
tis idd jammer dat zulke uitspraken gedaan worden.......ik denk altijd maar zo...veilig achter het scherm he....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap, ik geef ook af op meerdere bewoners, dat maakt me niet uit. Maar dingen als crackhoer enzo zijn nou niet de aardigste dingen om te zeggenIk vind het niet heel erg, maar t kan natuurlijk ook iets anders.
Maar goed ieder zo zn ding, daarvoor leven we in een vrij land
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
Tanja wordt nu besproken in de groep.
Jaiks heb je zelfs niets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
Oei, zoiets hoop ik nooit mee te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
omdat ze dat niet wilde en nu in bed ligtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |