abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:40:45 #226
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_31834877
Denk niet dat je de 10 personen haalt, en gimme.shelter zegt zelf dat dit de 1e keer was dat ze er terecht konden, dan wil ik niet weten hoelang het gaat duren voordat wij daar terecht kunnen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_31837590
Lijkt me wel wat een keer in zo'n restaurant eten . Vraag me af of dat nou werkelijk zo anders is als een restaurant zonder sterren . Ik bedoel is het eten lekkerder als je weet dat ze een aantal sterren hebben ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_31840828
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:40 schreef Euc- het volgende:
Denk niet dat je de 10 personen haalt, en gimme.shelter zegt zelf dat dit de 1e keer was dat ze er terecht konden, dan wil ik niet weten hoelang het gaat duren voordat wij daar terecht kunnen
Met dit kleine clubje kunnen we gewoon de 14e juli. Als er echt meer mensen meewilen moeten we ergens in het najaar gaan!
En nou sparen!
geniet nooit met mate
  dinsdag 1 november 2005 @ 08:32:02 #229
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31858157
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef Steve-O het volgende:
Lijkt me wel wat een keer in zo'n restaurant eten . Vraag me af of dat nou werkelijk zo anders is als een restaurant zonder sterren . Ik bedoel is het eten lekkerder als je weet dat ze een aantal sterren hebben ?
Het maakt zeker wel uit of ze sterren hebben omdat dat garant moet staan voor een bepaalde kwaliteit. Alhoewel ik in Londen in een sterrenrestaurant heb gegeten waar ik mn hond nog niet zou toelaten (La Mirabelle). Dus het is niet altijd een garantie.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Inter Scaldes? Zag hun website en ben erg benieuwd.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:18:31 #230
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_31858789
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:32 schreef D1 het volgende:

[..]

Het maakt zeker wel uit of ze sterren hebben omdat dat garant moet staan voor een bepaalde kwaliteit. Alhoewel ik in Londen in een sterrenrestaurant heb gegeten waar ik mn hond nog niet zou toelaten (La Mirabelle). Dus het is niet altijd een garantie.

Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Inter Scaldes? Zag hun website en ben erg benieuwd.
Ben er zelf nog nooit geweest, en ken ook maar weinig mensen die erheen zijn afgereisd. Maar Jannis Brevet is dit jaar wel genomineerd voor Chef van het Jaar.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:37:42 #231
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31859169
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ben er zelf nog nooit geweest, en ken ook maar weinig mensen die erheen zijn afgereisd. Maar Jannis Brevet is dit jaar wel genomineerd voor Chef van het Jaar.
Des te meer reden om te gaan

SPECIALITEITEN VAN DE KAART

• Platte oesters 00000 met bunnahabhain whisky.
• Gepocheerd ei met spinazie, aardappelcrème met olijfolie en kaviaar.
• Jacobsmosselen in de schelp gegaard met truffel, bloemkool mousseline.
• Tarbot gepocheerd in gerookte melk, kruidnagel mousseline.
• Duif gegaard in zoutdeeg, het pootje nageserveerd op een salade.
• Zwezerik en kreeft met een brandade van schaaldieren.
• Kwarksouffle met citroen en bourbon vanille

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:42:11 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_31859280
Ik ben wel enkele keren in Inter Scaldes geweest maar dat was nog in de tijd van Maartje Boudeling, carpaccio van langoustines, tarbot met truffelsaus van grote klasse, gerookte kreeft met creme fraiche en kaviaar, de beste kreeft ooit.Toen wel al zeer prijzig. Ik woon al een tijd niet meer in Nederland en als ik kom weinig tijd om naar een restaurant te gaan maar mijn laatste top restaurant ervaring in NL was in De Librije met 2 sterren, was trouwens al goed toen het nog geen ster had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 01-11-2005 09:43:22 (spelfout) ]
pi_31868841
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:32 schreef D1 het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat het het beste visrestautarant van de benelux is.
Yeah baby Yeah!
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:28:17 #234
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36762475
quote:
Cees Helder stopt, Van Loo opvolger
Driesterrenkok Cees Helder houdt op met koken. De chef-kok van topzaak Parkheuvel in Rotterdam stopt per 1 juni 2006. Erik van Loo van De Zwethheul nabij Delft neemt de zaak over. Het nieuws slaat in als een bom.

Een culinaire aardverschuiving. Zo kan het nieuws om Helder en de move van Helder worden genoemd. Dat de 58-jarige Helder ermee stopt, zat er enigszins aan te komen. Al enige tijd draaide de geruchtenmachine op volle toeren over het vertrek van de topkok. Enkele maanden geleden ontzenuwde Rosalie Helder aan Zibb.nl/horeca nog het gerucht. ‘Nee hoor, niets van waar’, luidde het commentaar.
Donderdagavond werd het personeel van Parkheuvel ingelicht. Gelijktijdig gebeurde hetzelfde bij tweesterrenzaak De Zwethheul. ‘Ik wil graag stoppen op het hoogtepunt van mijn carrière. Ik wil niet door het leven gaan als een Heintje Davids’, aldus Helder op de website van De Telegraaf.

Chef-kok Erik van Loo is een vriend van Helder en neemt de zwarte en witte brigade over van Helder. Van Loo heeft al een binnenhuisarchitect in de arm genomen om het interieur van Parkheuvel flink onder handen te nemen.
Bron
quote:
Michelin: Parkheuvel start op nul
Bij het vertrek van Cees Helder verliest Parkheuvel al haar sterren. De nieuwe chef-kok Erik van Loo moet helemaal onderaan de ladder beginnen. Michelin zal na 1 juni Parkheuvel enkele malen bezoeken om zo de sterrenstatus te bepalen.

Dat zegt Peter Vermeij, woordvoerder van Michelin Nederland. Vermeij belde direct hoofdinspecteur Alain Fremiot in Brussel toen hij door Zibb.nl/horeca op de hoogte werd gebracht over de overname van Parkheuvel.
‘Als Van Loo het overneemt, dan gaan we eerst een paar keer op bezoek. Dan bepalen we of Parkheuvel nul, een, twee of drie sterren krijgt. Dat is destijds ook zo gegaan bij Kranenborg . Die vertrok bij het Amstel Hotel en begon gewoon met nul sterren bij Vossius. Ons motto is en blijft: eerst toetsen, dan waarderen’, aldus Vermeij.
Bron

Meer info
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:31:08 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36762556
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef D1 het volgende:

[..]

Des te meer reden om te gaan

SPECIALITEITEN VAN DE KAART

• Platte oesters 00000 met bunnahabhain whisky.
• Gepocheerd ei met spinazie, aardappelcrème met olijfolie en kaviaar.
• Jacobsmosselen in de schelp gegaard met truffel, bloemkool mousseline.
• Tarbot gepocheerd in gerookte melk, kruidnagel mousseline.
• Duif gegaard in zoutdeeg, het pootje nageserveerd op een salade.
• Zwezerik en kreeft met een brandade van schaaldieren.
• Kwarksouffle met citroen en bourbon vanille

maak me gek zeg!

Al heb ik gisteren bij KIP ook weer heel fijn gegeten
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:14:35 #236
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_36763599
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
[..]

Bron

Meer info
Daar gaan je sterren
Ben wel benieuwd hoe snel Parkheuvel ze terug gaat verdienen en of ze weer op 3 sterren uit zullen komen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:35:07 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36764198
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
[..]

Bron

Meer info
ik heb echt alle vertrouwen dat het goed komt

hij zal zijn best doen de sterren terug te kapen, laten we beginnen met twee...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')