abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30908445
Iik kon hem eerst ook niet vinden, was ook al bang voor zo'n naaistreek, maar hij staat er wel op.. even goed zoeken..
pi_30908486
Waar? Ik zie het echt niet
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 25 september 2005 @ 04:33:43 #78
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_30908531
quote:
Op zondag 25 september 2005 04:26 schreef StefanP het volgende:
Waar? Ik zie het echt niet
IK ook niet en heb net de laatste 5 minuten gemist
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_30908573
Ik heb de talpa site, de startpagina.nl site, de belgische site en de ER website doorgespit maar kan het niet vinden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30908623
He he. 45 minuten lopen zoeken. talpa. Om leed voor andere internet-only kijkers te besparen:

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=1243/progid=2
-Mark Steyn
  zondag 25 september 2005 @ 04:59:35 #81
45984 fiat126
Goosfraba...
pi_30908655
quote:
Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef StefanP het volgende:
He he. 45 minuten lopen zoeken. talpa. Om leed voor andere internet-only kijkers te besparen:

IK zie alleen maar een filmpje wat om de 2 seconden verspringt...misschien trekt de server het niet...
De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
pi_30908805
Nou, ik heb hem dan eindelijk gekeken. Waarschijnlijk is alles al lang en breed besproken, maar dit vond ik er van

John moet dood! Kunnen ze geen kokosnoot op zijn hoofd laten vallen? En dat vieze maatje van hem ook. Stelletje asocialen. Wat een negatieve, zwartgallige hufters. Die kneusjes Wim en dat Belgische grietje tonen ook weer hun ware aard: nalopers. Zelf kunnen ze niks en ze zoeken dus iemand om tegen op te kijken, en nu Maxime weg is, werden dat John en zijn holmaat. Van iemand een eerlijke kans geven hebben ze geen van allen nog nooit gehoord blijkbaar.

Zo je best doen om iedereen het naar hun zin te maken en vervolgens nog te horen krijgen dat je autoritair bent, je mening opdringt, ongelofelijk. Dat niemand anders daar iets van zei is ook niet te geloven. Nicole wou het blijkbaar wel maar ik neem het haar niet kwalijk, daarvoor is ze al eerder weggestemd.

Zoals Esther al zei, het ligt dus aan de groep. Als je aan zo'n verzameling losers leiding moet geven... het probleem is ook dat je wel 'leider' bent, maar helemaal geen middelen hebt om dat te bekrachtigen. Je kunt niet iemand ontslaan, bezit niet meer informatie dan de rest en je beslist ook niet over hun functioneren voor promoties en salaris, ja, dan heb je ook weinig om op te staan. Als het een stelletje kneuzen is zoals hier het geval, wiens enige doel is om jouw bestaan miserabel te maken, dan kun je daar ook helemaal niets aan doen.

Ik zie trouwens wel waarom Elbert niks aan zijn oude groep vond, wat een stelletje kneuzen allemaal. Pech voor Esther dat ze net alle losers er uit pikte. Ik ben echt benieuwd naar volgende week, het moet wel heel vreemd gaan wil Esther er niet uit vliegen.

Raar ook dat iedereen op Nicole stemde, waarom dat nou weer? Meer dan de helft van de groep kende haar niet eens en ze hield zich zo te zien op de achtergrond. Waarom dan toch 4 stemmen?
-Mark Steyn
pi_30908859
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:24 schreef babette21 het volgende:

niet zo zeuren jij.... er zijn erbij die hun tandenborstel als persoonlijk bezit meenemen, de rest poetst de tanden met een vinger ofzo. een mens kan best wat hebben hoor...
en zonder wcpapier is ook geen drama, zeker nooit gekampeerd jij.....
trouwens, alleen de pubertjes zijn na 3 afleveringen nog baardloos... uit verveling gaan de vrouwen de mannen meestal te lijf met een pincet om enig model in de kinbeharing te brengen, en met de kiezen op elkaar werken ze zo ook vast de bikinilijn bij
Hahaha, je geloof het zelf zeker. Met een pincet hun bikinilijn bijwerken. Vertel eens, waar komt dat pincet vandaan? Groeit aan een boom zeker? En vertel eens, waar staat het beschreven dat de vrouwen de mannen met een pincet ontharen? Kost ook geen tijd joh, ze hebben toch niks te doen... want ze eten dagelijks in een restaurant, of niet. Ze krijgen daar gewoon tandenborstels, scheermesjes en WC papier hoor, tot ik uit betrouwbare bron verneem dat dat niet zo is.
-Mark Steyn
pi_30908917
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond er wel even van te kijken dat er 4 waren die Esther een kans gunden. Kwam volgens mij omdat die ouwe doos als eerste "ja" zei, en daarna de belgische schaapjes volgden. Had de oude doos "nee" gezegd dan hadden de belgische meningloze makke volgschaapjes waaraschijnlijk ook "nee" gezegd.
Dat was precies wat ik dacht... dat had Ernst Paul toch goed aangepakt, dat moet hij met opzet zo gedaan hebben. Als die twee kneuzen eerst hun mening mochten geven dan hadden die ruggegraatloze grijze muizen gegarandeerd hetzelfde gezegd.

Ik vind het trouwens best goed gepland, geregisseerd en zo, petje af, goede televisie
-Mark Steyn
pi_30910201
Het blijft jammer dat het niet meer op zondag is. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30910390
quote:
Op zondag 25 september 2005 06:04 schreef StefanP het volgende:
Pech voor Esther dat ze net alle losers er uit pikte.
Ja, en ze had juist zo'n hoge pet op van John. Ze dacht dat het een heel wijze man zou zijn....

Ik heb donderdagavond gewoon aflevering 4 gevonden op talpa.nl. Daar waar de rest ook stond.
Wel dom trouwens dat ze die 'kandidaten-voorstel-uitzending' daar niet bij hebben staan. Die heb ik gemist....
Spoilers!
pi_30911306
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, en ze had juist zo'n hoge pet op van John. Ze dacht dat het een heel wijze man zou zijn....
Ja, zo blijkt maar weer: Niets is wat het lijkt.
pi_30912297
quote:
Op zondag 25 september 2005 06:04 schreef StefanP het volgende:
Raar ook dat iedereen op Nicole stemde, waarom dat nou weer? Meer dan de helft van de groep kende haar niet eens en ze hield zich zo te zien op de achtergrond. Waarom dan toch 4 stemmen?
Ze was al eens weggestemd. En aangezien die twee kneuzen het al niet eerlijk vonden dat Esther erbij kwam, zullen ze het ook wel niet eerlijk hebben gevonden dat Nicole weer terugkwam.
pi_30913579
Ja, of omdat het hen opviel dat Nicole zich niet uitsprak tegen Esther.
Spoilers!
  zondag 25 september 2005 @ 14:18:56 #90
88233 Steve
Still the best.
pi_30914946
Ik hoop dat die John zich voor de televisie even heel erg zit te schamen.
Wat een oetlul zeg.

Ik zit nu pas te kijken trouwens, wat late reactie misschien .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_30918313
John John John....jij moet dood dood dood.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30918339
Kunnen ze Mohammed B. of Volkert vd G. niet hun straf laten uitzitten op dat eiland waar John ook zit?
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30919399
quote:
Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef StefanP het volgende:

pssst. in de OP stond het ook
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_30919482
Die John

Kijk al weer uit naar morgen.
  zondag 25 september 2005 @ 18:27:06 #95
521 ruby
Hell yeah!
pi_30922040
Gadverdamme, wat zijn die John en z'n holmaat (ik kom even niet op de naam) een stel klootzakken. Het was echt te genant voor woorden hoe ze die Esther behandelden. Wat een kleuters.

Hoe durven ze te verlangen van Esther dat zij de expeditie zou verlaten? Alsof ze dat gvd zelf zouden doen.
Ik kots op die lui.
Irrititaties vind ik altijd erg leuk, maar in dit geval vond ik het tenenkrommend, vooral omdat iemand zo op haar lazer kreeg terwijl ze dat niet verdiende. Ze was amper binnen het kamp en kreeg de nodige shit over haar heen. Geef 'r eerst een kans en kijk dan verder.

Bah.

Morgen weer.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 25 september 2005 @ 18:28:34 #96
88233 Steve
Still the best.
pi_30922075
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:27 schreef ruby het volgende:
z'n holmaat (ik kom even niet op de naam) e
Carl bedoel je?

En ergeren is inderdaad leuk .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 25 september 2005 @ 18:33:42 #97
521 ruby
Hell yeah!
pi_30922196
Ja, ik denk dat het Carl is. In ieder geval die dwijl die met John meelult.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30935200
ik had echt medelijden met eshter. het zal je gebeuren dat je zo honds behandelt wordt terwijl mensen je niet eens kennen en niet eens willen kennen...

ze moeten zich kapot schamen die john en die meeloop carl.

en ook onvoorstelbaar dat die anderen dit zomaar laten gebeuren
sjesus hoe weinig ruggegraat heb je dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 26 september 2005 @ 13:39:15 #99
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30942423
tis weer maaaandag!!

zal mij weer benieuwen wat er vanavond gebeurt
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30942688