Nou, ik heb hem dan eindelijk gekeken. Waarschijnlijk is alles al lang en breed besproken, maar dit vond ik er van
![]()
John moet dood! Kunnen ze geen kokosnoot op zijn hoofd laten vallen? En dat vieze maatje van hem ook. Stelletje asocialen. Wat een negatieve, zwartgallige hufters. Die kneusjes Wim en dat Belgische grietje tonen ook weer hun ware aard: nalopers. Zelf kunnen ze niks en ze zoeken dus iemand om tegen op te kijken, en nu Maxime weg is, werden dat John en zijn holmaat. Van iemand een eerlijke kans geven hebben ze geen van allen nog nooit gehoord blijkbaar.
Zo je best doen om iedereen het naar hun zin te maken en vervolgens nog te horen krijgen dat je autoritair bent, je mening opdringt, ongelofelijk. Dat niemand anders daar iets van zei is ook niet te geloven. Nicole wou het blijkbaar wel maar ik neem het haar niet kwalijk, daarvoor is ze al eerder weggestemd.
Zoals Esther al zei, het ligt dus aan de groep. Als je aan zo'n verzameling losers leiding moet geven... het probleem is ook dat je wel 'leider' bent, maar helemaal geen middelen hebt om dat te bekrachtigen. Je kunt niet iemand ontslaan, bezit niet meer informatie dan de rest en je beslist ook niet over hun functioneren voor promoties en salaris, ja, dan heb je ook weinig om op te staan. Als het een stelletje kneuzen is zoals hier het geval, wiens enige doel is om jouw bestaan miserabel te maken, dan kun je daar ook helemaal niets aan doen.
Ik zie trouwens wel waarom Elbert niks aan zijn oude groep vond, wat een stelletje kneuzen allemaal. Pech voor Esther dat ze net alle losers er uit pikte. Ik ben echt benieuwd naar volgende week, het moet wel heel vreemd gaan wil Esther er niet uit vliegen.
Raar ook dat iedereen op Nicole stemde, waarom dat nou weer? Meer dan de helft van de groep kende haar niet eens en ze hield zich zo te zien op de achtergrond. Waarom dan toch 4 stemmen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn