okquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee. Daar gaan de (F)A's over.
Dus mail maar naar forum@fok.nl.
Mocht het akkoord zijn zie je binnenkort op een ochtend een AT met 4 stickies.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Snakey, laat ff weten wat er achter de schermen over besloten is, ok?
Wil ik nu wel ff weten
mensen die regelmatig in fb posten en 'meedenken' over het forum zijn ontiegelijke inlikkers, ga je schamen!quote:
Is dit topic om in te klagen ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is zeer positief. Dan heeft hij al die tijd niets te klagen gehad.![]()
Nee hoor, u mag uw mods hier ook complimenten geven enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Is dit topic om in te klagen ?
Ik was altijd van mening dat de eerste 50 posts getvp-ed moesten worden om daarna te veranderen in slowchat
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Is dit topic om in te klagen ?
Ik was altijd van mening dat de eerste 50 posts getvp-ed moesten worden om daarna te veranderen in slowchat
Het was cynischquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Die hebben we wel. Alleen noemen wij 'm geen [ONZ SC], maar is gekozen voor de naam [BeF].
Waarschijnlijk omdat het er dan leuker uitzag met de sluitpost van Cerror.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef remlof het volgende:
waarom zijn de laatste posts in Neon hier, Neon daar, Neon waar >???? gewist Snakey?
dat vind ik niet zomaar kunnen, eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het er dan leuker uitzag met de sluitpost van Cerror.
Ik zei dat het een potentieel goed [fotosoep] topic was... Het lijkt me niet aan de mods om dat soort reacties gewoon te verwijderen, beargumenteer dan in je sluitpost waarom je het er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:15 schreef NJ het volgende:
Als ik het topic zo bekijk, heb ik niet het idee dat er iets verloren is gegaan.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef NJ het volgende:
Had gekund, maar om 03.00 lokt eigenlijk elk topic uit tot bagger en Snakey sloot 'm.
Om het slotje op te leuken, liet hij het lijken of hij Cerror het had gezet. Net als ik eens met een post van VAC deed en Paultjuhh er van overtuigd was dat hij rechten had.
Mijn topic, ik open een nieuwequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef NJ het volgende:
Dan blijft enkel de OP over.
Open jij maar een nieuwe met gelijk een gefotoshopte inbreng van jezelf erbij..
Ik heb vier posts van na het slotje verwijderd. Niet alleen om het geintje alsof cerror het topic had gesloten maar omdat die reacties nergens over gingen. Je reactie stond tussen die posts en ik heb in de vluchtigheid echter niet gezien dat je me aansprak in dat topic dus jouw reactie heb ik ook verwijderd. Sorry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef remlof het volgende:
waarom zijn de laatste posts in Neon hier, Neon daar, Neon waar >???? gewist Snakey?
mijn topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vier posts van na het slotje verwijderd. Niet alleen om het geintje alsof cerror het topic had gesloten maar omdat die reacties nergens over gingen. Je reactie stond tussen die posts en ik heb in de vluchtigheid echter niet gezien dat je me aansprak in dat topic dus jouw reactie heb ik ook verwijderd. Sorry.
Maar je er al uit ben met NJ en je topic staat er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |