Er wordt zo goed als nooit zomaar een topic gewist. Maar ik zie hem ook niet zo 1 2 3. Ik vraag het wel even voor je.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Neutrino het volgende:
Ik had een topic in onzin over Joden en de nieuwe campagne van de trein.
Waar is mijn topic gebleven ?
Het lijkt er nl op dat deze gewist is... Worden topics wel eens gewist ?
Ja, ik heb het gewist na en zeer serieus genomen kl;acht, de reacties die er stonden waren strafbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Neutrino het volgende:
Ik had een topic in onzin over Joden en de nieuwe campagne van de trein.
Waar is mijn topic gebleven ?
Het lijkt er nl op dat deze gewist is... Worden topics wel eens gewist ?
Wat stond er dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gewist na en zeer serieus genomen kl;acht, de reacties die er stonden waren strafbaar.
Sowieso ben ik niet dol op deze topics omdat ze altijd strafbare dingen oproepen.
Begrijp ik wel, anderen konden zich niet inhouden, en strafbare content kan ik gewoon niet op FOK! laten staanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Neutrino het volgende:
Ah.. Oke..
Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik wilde enkel de tegenstrijdigheden uitlichten tussen de campagne die 60 jaar te laat kwam en een voorgaande campagne van de ns.
Ik was inderdaad ook benieuwd hoe het topic zich ontwikkeld had.
Jammer dat mensen zijn gaan baggeren...
Poepsex, kun je echt niet met wat beters aankomen?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
Snakey vind je dat niet echt zieilg? Omdat jij het niet mooi vind het topic sluiten
zoals? kom op snakey poepsex is ondergeschoven iedereen vind het geil. Niemand bekent het!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Poepsex, kun je echt niet met wat beters aankomen?![]()
Die site gaf leuke ideën inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:33 schreef zalmsalade het volgende:
Er was best animo voor!
er waren niet eens duidelijke plaatjes gepost!
Hier moet ook ruimte voor zijn op fok!
Je zit op het verkeerde forum.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:34 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
zoals? kom op snakey poepsex is ondergeschoven iedereen vind het geil. Niemand bekent het!
Of jij botte lul!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum.
Doe je best. Ik zie het wel verschijnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Of jij botte lul!
Ik ga een klachtenmail schrijven naar de FA's!
Jij zit hier niet lang meer mannetje!
Hij is verstuurdquote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je best. Ik zie het wel verschijnen.![]()
dit zou ik niet te hard zeggen. Ik verwacht dat er binnenkort een nieuw sub-forum komt met Poep en Plassex waar ik dan mod van wordt. En zul je zien hoeveel serieuze mensen daar gaan posten!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef remlof het volgende:
nounounou, een poepsex topic openen en dan klagen
dat 'normale' topics veel te snel worden dichtgegooid vind ik veel erger, maar goed, scroll omhoog voor dat
dat zal dan wel rechts naast het keldertje komen, veel plezier!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
dit zou ik niet te hard zeggen. Ik verwacht dat er binnenkort een nieuw sub-forum komt met Poep en Plassex waar ik dan mod van wordt. En zul je zien hoeveel serieuze mensen daar gaan posten!
Tuurlijk drijf de spot er maar mee. De tijd zal het leren. En ik weet een ding zeker jij en snakey krijgen daar direcht een banquote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zal dan wel rechts naast het keldertje komen, veel plezier!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
kan de titel niet veranderd worden in:
"Janetjes Kutreeks"
Ik vind hem leuker dan het belastingsdienst-topic, wat wél een TTT is.quote:
Beide zijn ok!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker dan het belastingsdienst-topic, wat wél een TTT is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |