Ik even gereageerd in het boze topic van je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Pool! geef eens een goede reden waarom mijn rebustopic dicht is
wie kan er nou in zo'n korte tijd een rebus maken, vind je het gek dat er nog geen plaatjes zijn geplaatst, ik vind dit echt nergens op slaan![]()
okquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik even gereageerd in het boze topic van je.
k heb het opgeschoond en een schopje GC gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef Quintix het volgende:
Je kon m'n topic toch gewoon naar GC schoppen?![]()
Nu is ie dubbel.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
k heb het opgeschoond en een schopje GC gegeven.
Omdat dit soort topics niks anders als bagger uitlokken. Mensen kunnen niet zoveel met zo'n OP dus krijg je alleen maar rotzooi als antwoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef Catch22- het volgende:
onbekende op Skype
waarom is hij dicht? Ik was wel benieuwd..
Was je alleen maar blauw, Of kon je ook daadwerkelijk iets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef zalmsalade het volgende:
wehehehe.
Ik had gelijk maak me maar blauw
Ik heb het weer dichtgegooid. Succes ermee.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Quintix het volgende:
[..]
Nu is ie dubbel.![]()
Dat is nou ook weer wat teveel van het goeie he.![]()
*stemt voor*quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef Zebbie het volgende:
Stemt allen voor een centraal [Zebbie] topic
Mensen die zichzelf kapot spuiten is een dagelijks beeld in sommige steden. Er is niemand die de humor daar echt van inziet.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef BrauN het volgende:
Snakey.
Dit [Centraal] Heroïne was gewoon een topic om grapjes en grolletjes te maken over junks en heroïne hoertjes.
In UVT flippen ze 'm compleet door als je iets over heroïne zegt.
Doe maar weer open dus. Bedankt!
Whehehe. Ze was toch al een lelijk wijf.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf kapot spuiten is een dagelijks beeld in sommige steden. Er is niemand die de humor daar echt van inziet.![]()
Even wachten tot ZWA er is dus.
Nou euh, neen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
plaats hier je prinsjesdag ondertitels!
TTT ?!
Stel je eens voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef EL_REY het volgende:
nu zie ik dat jullie weer een foutje hebben:
mijn avatar staat er nog niet tussen in de OP.
Maakt niet uit hoor, vergissen is menselijk.. ik zie het vanzelf wel weer goed staan.
Mijn zuster zegt dat je er lelijk uit zietquote:
ze liegtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:51 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Mijn zuster zegt dat je er lelijk uit ziet
Ik bedoel hier mee BrauN wel te verstaanquote:
dacht ik alquote:Op woensdag 21 september 2005 18:40 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik bedoel hier mee BrauN wel te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |