Zebbie, hoer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Zebbie het volgende:
Van mij hoeft dat control+v topic niet, het voegt geen enkele waarde toe.
Het is nu enkel een plek waar je zomaar iets tussendoor neer pleurt met verder geen enkel doel.
Het feit dat niemand ook daadwerkelijk het topic door leest blijkt wel uit het feit dat op mijn post:
CTRL-V topic
géén reacties werden gegeven.
Niemand reageert op elkaar, niemand leest het door, niemand beleeft er lol aan, behalve de mensen die voor wat extra posts gaan.
De ene heet renesite en de andere renmaestro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef Adelante het volgende:
ohw ik haal renesite en renmaestro door elkaar, nou jah, niet meer doen dus!
Ik zeg wat ik denkquote:
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italiequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Zebbie het volgende:
Ik nog iemand en die was midden op straat vermoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:30 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italie
Prima weer daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:30 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italie
toch word het wel gelezen. Als ik een link naar mn eigen site in dat topic post, word er door minstens zo'n 6 mensen op geklikt, getuige mn nedstat. reageren is weer een tweede. Vaak valt er weinig zinnigs over de gecopypaste dingen te zeggen. Na 3 keer weet je ook wel dat jauarized een beroerde muzieksmaak heeft, enzovoort.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Zebbie het volgende:
Van mij hoeft dat control+v topic niet, het voegt geen enkele waarde toe.
Het is nu enkel een plek waar je zomaar iets tussendoor neer pleurt met verder geen enkel doel.
Het feit dat niemand ook daadwerkelijk het topic door leest blijkt wel uit het feit dat op mijn post:
CTRL-V topic
géén reacties werden gegeven.
Niemand reageert op elkaar, niemand leest het door, niemand beleeft er lol aan, behalve de mensen die voor wat extra posts gaan.
Omdat jij geen mod wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
En dat bepaal jij? Ik zie nog steeds geen (Forum) Admin tagje achter je naam.quote:
Verzoek ingewilligd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef cyberstalker het volgende:
Nou ja, zo is er ook geen lol aan. Bij deze wens ik niet langer Moderator te zijn.
daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Janetje het volgende:
Pool overleden na vechtpartij in Amsterdam
Leef je nog?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Janetje het volgende:
Pool overleden na vechtpartij in Amsterdam
Leef je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |