quote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat nou ik? .geef es voorbeelden ofzo?
.en The_Terminator moet in z'n eigen forum blijven, klootzak
Of je flikkert gewoon even lekker op, aandachtsgeile tyfushoer. Ga FA's stalken.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb liever dat jullie me gewoon Sara noemen. zonder al die bijnamen.
dat wilde ik even zeggen
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je flikkert gewoon even lekker op, aandachtsgeile tyfushoer. Ga FA's stalken.
Nee sorry. Dan blijft er, op een paar posts na, een OP over en thats it. Als je dat topic toch wil voortzetten in GC kun je daar beter een nieuwe openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef nlboy het volgende:
Brand in Huizen...(NH) Kan deze weer open en naar GC worden verplaatst? Bedankt!
Ok.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee sorry. Dan blijft er, op een paar posts na, een OP over en thats it. Als je dat topic toch wil voortzetten in GC kun je daar beter een nieuwe openen.
Het staat gelukkig ook niet meer in de quote van Dirkhquote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef sararaats het volgende:
*knip*
Is dit banwaardig?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
conflict, blijf met je gore kanker poten van mijn topic af, en blijf in je knutsel-forum!
Zo maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als iemand zulke opmerkingen blijft maken, misschien wel ja. Hoezo?
Dit dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat nou ik? .geef es voorbeelden ofzo?
.en The_Terminator moet in z'n eigen forum blijven, klootzak
Omdat ik er een slotje op heb gezet, nogal wiedes.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:31 schreef ymme het volgende:
Willekeurige posts topic!
Waarom is deze dicht
Joh echt.. en waarom heb jij er een slotje opgezet? Reden?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:33 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat ik er een slotje op heb gezet, nogal wiedes.
Oh, op die fiets. Ik vond het een nutteloos topic dat om de zoveel tijd terug lijkt te komen en waar geen interessante dingen in worden gezegd. Tevens is het een excuus voor spammen en postaantallen opkrikken en heeft het daarom geen toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Joh echt.. en waarom heb jij er een slotje opgezet? Reden?
Of jij laat een keer een post staan!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef sararaats het volgende:
*knip*
Jantje zag eens pruimen hangenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Of jij laat een keer een post staan!
ik zit niet meer zoveel op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef zalmsalade het volgende:
sara wat is je msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |