Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In plaats daarvan is ze gaan douchen...
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
wat eten ze?
Om de smaak van witlof op te heffen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas =![]()
![]()
Ik zie dat ze weer mayo etc. hebben. Waarvoor is die?
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
omdat ze zwanger is en honger hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas
Heb je eindelijk het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer vreet alles bij elkaar.
gadverdamme!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doen
Als jij eens wilt lullen, lees mijn post dan eens goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.
Als je over iemand negatief wil lullen, doe het dan wel onderbouwd.
als jij de deur uit gaat ga je toch ook eerst ff douchenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Aan t douchen dan gaat ze niet weg, snik snik snik.
Ik wil daar altijd ketchup bijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?
Brrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |