quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef BtheBest het volgende:
Zou wel leuk zijn als Tanja dan gezellie meed doet.. "Ik nomineer mezelf!".. Ha ha reuzengein!
Niet weer hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
mischien is hummie nu wel in staat haar schoen onder de hol van Tanja te plaatstenquote:
nope onder de douche ze heeft al gegeten dus zal dr bed wel in duiken zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
Je bedoelde 'which' ... dat was duidelijk, maar de freudian slip was wel komischquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
Het is onmenselijk tegenover de arme Tanja. Natuurlijk houdt ze dit nooit vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.
Ik wou het nét zeggen, ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Egoist of niet, het eten ziet er errrrg lekker uit. Chapeau Rob.
In plaats daarvan is ze gaan douchen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
ja maar dat zou een half uur geleden zijn we wachten vol spanningquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.
Chantal heb ik niet gehoord als ik het goed heb.
Niet helemaal gevolgd, het stuk wat ik hoorde ging over een ander werkduo wat langzamer was dan Dido en partner maar dat niet toe wilde geven of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |