Nogal ja, ontzettend lelijk vind ik ze zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond de Italiaanse shirts tegenvallen.
ik zie toch een heleboel verschillen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:38 schreef Dutch_Courage het volgende:
Allemaal hetzelfde, lekker origineel...
Die is wel netjes, ontloopt de eenheidsworst, maar had liever eens gezien dat ADIDAS zijn Originals collectie ging combineren met de huidige voetbalshirts. Zoals bij het shirt van Spanje enigzins is gedaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef sjimz het volgende:
als we toch op de adidas tour gaan..
Griekenland
[afbeelding]
Kan niet wachtenquote:
Dit vind ik dan wel een uiterst slechte manier om origineel te zijn. Van dat soort betekenisloze frutsels heb ik een voetbalshirt maar zelden mooier zien worden. Shirts zijn mooi in hun herkenbare eenvoud, vind ik. Aan de thuisshirts is maar weinig toe te voegen, die zijn traditioneel bepaald. Een goede kledingsponsor kenmerkt zich juist door daar een beetje vanaf te blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Die is wel netjes, ontloopt de eenheidsworst, maar had liever eens gezien dat ADIDAS zijn Originals collectie ging combineren met de huidige voetbalshirts. Zoals bij het shirt van Spanje enigzins is gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |