Bedenk wraakplannen, ga onderzoek doen naar hartklep kanker en weet ik veel wat voor huid vretende ziektes en begin daar over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Klonk het volgende:
En helemaal als er dan nog een andere zwangere vrouw in de buurt is, zit je op een verjaardag lekker van een stukkie vlaai te genieten, gaan ze het ineens over moederkoek en nageboortes hebben
die wraakplannen ontwikkelen zich in de buik, die baby houdt ze een flinke tijd 's nachts wakker, schijt, pist en kotst alles onder, een paar jaar later word het een vervelend ettertje en weer een paar jaar later een kutpuber.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bedenk wraakplannen, ga onderzoek doen naar hartklep kanker en weet ik veel wat voor huid vretende ziektes en begin daar over.
Als je ze allemaal in de 3e wereld landen steriliseert, dan hoor je over 40 jaar niets meer uit die landen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef Sturmvogel het volgende:
Gewoon al die 3 miljard wijven steriliseren!!!
![]()
En dan gaan ze op Fok posten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
en weer een paar jaar later een kutpuber.![]()
Geweldig man van die zwangere vrouwen, ik vind dat echt reuze boeiend, de ontwikkeling van zo'n dreumesquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Klonk het volgende:
En helemaal als er dan nog een andere zwangere vrouw in de buurt is, zit je op een verjaardag lekker van een stukkie vlaai te genieten, gaan ze het ineens over moederkoek en nageboortes hebben
kunnen we daar 1 groot centerparcs van makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je ze allemaal in de 3e wereld landen steriliseert, dan hoor je over 40 jaar niets meer uit die landen.
ik heb een lotgenoot opgezocht en we zijn net iets te luidruchtig over bier en sportwagens gaan praten, net zolang tot we allemaal sjagerijnige blikken kregen toegeworpen van de mamma en pappa afdelingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Geweldig man van die zwangere vrouwen, ik vind dat echt reuze boeiend, de ontwikkeling van zo'n dreumes![]()
Heb je die taart nog opgegeten of heb je hem aan de hond gegeven![]()
oeh,oeh, das nog zo'n ergernis, dan hebben ze eenmaal zo'n kind en dan moeten ze uitgerekend op fucking koopavond of zaterdag de stad inquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik steek altijd alle kinderwagens in de brand die ik tegen kom.
En denk jij dat dat ophoudt na 9 maanden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Klonk het volgende:
Ik word daar zo moe van, van die stelletjes die bewezen hebben dat ze kunnen neuken, en dan 9 maanden over helemaal niets anders kunnen praten dan die kleine poepfabriek die zich ontwikkeld.
Klonk is ook niet zo'n moeilijke naamquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef Klonk het volgende:
daar open ik de volgende keer een topic over
dat ze elke week iets anders kunnen, dat ze je naam kunnen uitspreken, big deal, kan ik zelf ook
klonk mot geen kinderen, vrouw van klonk ook niet, we neuken liever omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:56 schreef _Flash_ het volgende:
Ach, zodra Klonk zelf een kleine heeft, is hij de eerste die *Oetsiepoetsie wat ben je toch een lieve knurriewurrie" zegt![]()
dik = niet mooiquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Kadesh het volgende:
Zwangere vrouwen hebben wel dikke tieten!![]()
Inderdaad, feest verpestende mormels. Alle aandacht opeisende sloerie's!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
En denk jij dat dat ophoudt na 9 maanden dan?
Wacht maar, daarna wordt het nog 10 keer zo erg![]()
Zwelgje is dan geboren en kan: ogen opendoen, ogen knipperen, omrollen, heel lief slapen, zo schattig huilen![]()
Kortom![]()
Uit hun pruim nog wel, jij hebt zeker op een fruit kwekerij gewerkt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen die kinderen uit hun pruim persen![]()
Nee ik "werk" bij de c1000 als groente/fruit bijvullerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Uit hun pruim nog wel, jij hebt zeker op een fruit kwekerij gewerkt...![]()
Ik heb ook bij de c1000 gewerkt, in Leidenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee ik "werk" bij de c1000 als groente/fruit bijvuller
Bedankt... Help me herinneren nooit meer yoghurt te eten en te FOK!ken tegelijk. Me hele beeldscherm onder de kloteyoghurt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bedenk wraakplannen, ga onderzoek doen naar hartklep kanker en weet ik veel wat voor huid vretende ziektes en begin daar over.
onthou.quote:
En een nog dikkere buik, waardoor die tieten een beetje in het niet vallen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Kadesh het volgende:
is het 3de wereld probleem ook gelijk opgelost, gewoon laten uitsterven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je ze allemaal in de 3e wereld landen steriliseert, dan hoor je over 40 jaar niets meer uit die landen.
het zijn goeie vriendenquote:
Of een baby met een lightsabre, baardje en cockney brits accentje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef StormStront het volgende:
Lachuh
![]()
ZIe het al voor me obi wan kenobi met een wormen kop of anders om een worm met een kop als obi wan Kenobi
WAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Klonk het volgende:
verplicht naar de bevalling kijken
ik bedoelde niet obi wan kenobi maar Yoda
[afbeelding]
Herman Finkersquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef fratsman het volgende:
Als het kind lelijk is, vooral zeggen dat het een "lief" kind is hé!
Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....
een uziquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??
Batterijen eruit slopen??
Werkte wel bij de afstands bediening.![]()
Ooooooooowh dat stinkt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....
toen ben ik gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?
Dat doe je niet in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?
Holy FUCK, jij bent zwaar mishandeld door je ex.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb een ex gehad, daarvan moest ik verplicht naar De Bevalling kijken.
[..]
jah, collega's met kinderen is helemaal een ramp. De helft van m'n directe collega's heeft vrij jonge kinderen. Allemaal ongeveer in dezelfde leeftijd (0-4 jaar) en ze kunnen indd echt over niets anders lullen. Ze vinden hun kinderen gewoon leuk lijkt welquote:Op woensdag 21 september 2005 05:18 schreef StefanP het volgende:
Wacht maar tot je eenmaal werkt en je collega's kindertjes gaan maken. Leuk, die pauze's over luiers, kinderzitjes en babyvoeding. FLIKKER OP GODVERDOMME! Als ik daarover wou praten, ging ik wel bij de vrouwen zitten, ja?!
ik wil het helemaal niet wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:51 schreef Slarioux het volgende:
Vraag of ze ook gepoept heeft. "Gepoept heeft?".
Ik begreep laatst ergens dat vrouwen tijdens de bevalling poepen, door het persen. Geen idee of het waar is maar het is natuurlijk niet iets waar vrouwen over pimpen. "Kijk! Ik scheet alles onder!". Anyway, het is het vragen waard en iemand kan me vast vertellen of het waar was of niet.
stel je vraagt het en ze begint er over te vertellen dan heb ik een probleemquote:Op woensdag 21 september 2005 09:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die vrouwen ook niet, daarom. Houden ze gelijk hun muil.
heb jij mazzel dat je nog als een van de laatsten door de ooievaar gebracht bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukig is de hele boel binnen een paar uur weer helemaal terug in de oude vorm.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef OFfSprngr het volgende:
"je hebt net een gedrocht uit je kut geperst die vervolgens uitgerekt is en nooit meer is wat het was"
Helaas zijn het juist deze mannen die veelal met ontbloot bovenlijf rondparerenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef Klonk het volgende:
ff goed lezen, ze mogen zwangeren wat ze willen, maar val anderen er niet mee lastig, ik hoor mannen met puisterige ruggen met haar of zweterige ballen daar nooit over praten
en die kan je neuken zonder kans op papa-wordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Kadesh het volgende:
open er topic over, dit gaat over zwangere stelletjes.....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas zijn het juist deze mannen die veelal met ontbloot bovenlijf rondpareren
Wat ik een stuk onsmakelijker vind dan het aanhoren van babypraat
en ik reageer er op, kan je daar niet tegen open dan geen topicquote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef Klonk het volgende:
open er topic over, dit gaat over zwangere stelletjes.....
Yoda + regenwormquote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef Adelante het volgende:
en kinderen die net zijn uitgebaard zijn godsgruwelijk lelijk, maar niemand durft dat natuurlijk te zeggen...
maar net als baby's computers en auto's zijn er ook mensen die het geen reet kan boeien.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef Logician het volgende:
[..]
en ik reageer er op, kan je daar niet tegen open dan geen topic
ps: En wat dacht je van het eeuwige gezeik over voetbal, computers en auto's? Die babytijd/praat gaat ieg. over!
Inderdaad, is het dan misschien niet veel slimmer om mensen gewoon lekker in hun waarde te houden, en ze gewoon te laten 'zijn' zonder overal over te moeten zeiken?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef Klonk het volgende:
maar net als baby's computers en auto's zijn er ook mensen die het geen reet kan boeien.
Ja maar dan zeik jij dus nog steedsquote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
kun je ook andersom zien, dat zwangere stelletjes mensen die het geen fuck boeit in hun waarde laten en ze er niet mee lastig vallen, je bent zwanger nou en.
gadverdammequote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
topic is natuurlijk niks zonder foto's
dat lukt niet meer, knipperdeknipquote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef Adelante het volgende:
wacht maar tot jij d'r één hebt zwanger gemaakt
niet meer? hoeveel klonkjes zijn er dan alquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
gelukkg ben ik de enigequote:Op woensdag 21 september 2005 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet meer? hoeveel klonkjes zijn er dan al
woei, dat klopt vast; ik heb gedurende de hele bevalling van mijn dochter m'n tieten naar voren liggen steken. en stralen dat ik deed!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag gelezen:
Als een vrouw lelijk is tijdens de bevalling (zeuren de hele tidj van au mn rug en de hel tijd sjaggo), word het een zoon, als een vrouw knap is tijdens de bevalling (haar extra grote borsten de hel tijd vooruit steken en straeln en zo) word het een meisje
Ik mijd dat soort programma,s nu ook als de pest.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Holy FUCK, jij bent zwaar mishandeld door je ex.
Vrouwen ook maar denken dat ze mooi zijn als ze zwanger zijn en dat hun kind mooi is,.. nee je bent lelijk en je hebt net een gedrocht uit je kut geperst die vervolgens uitgerekt is en nooit meer is wat het was, naast de spiegelei-tepels, verlies van figuur en compleet verlies van elk rationeel denken.
Ga vooral zo door, maak jezelf lelijk en zorg ervoor dat er gvd nog meer mensen deze klote planeet verwoesten.
moet dit nou?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
topic is natuurlijk niks zonder foto's
OMG!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
voor meer ranzigheid kijkt men op www.birthdiaries.com veel plezier![]()
a) Mijn ouders maakten geen foto's 1 minuut nadat ik uit die doos geknetterd wasquote:Op donderdag 22 september 2005 09:50 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Wat een watjes allemaal hier zeg, zijn jullie allemaal door de ooievaar gbracht ofzo?![]()
Dat die vrouw nou niet geschoren is ok, maar t zal er niet echt heel anders uit hebben gezien bij jullie![]()
mooi gesprokenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
a) Mijn ouders maakten geen foto's 1 minuut nadat ik uit die doos geknetterd was
b) Mijn moeder had daar geen haarballentapijt
c) Mijn ouders plaatsten geen foto's op het wereldwijde web
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehehe... ook niet ff achter een linkje zetten hè
Dat vonden mijn mede-studenten die over mijn schouder aan het gluren waren ookquote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef Leipo666 het volgende:
gadverdamme, zit hier op me werk school en heb ineens dat op me scherm
een linkje had fijner geweest
En dit vinden ze de natuur op z,n mooist.quote:
Jij zegt het ik zat het te denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En dit vinden ze de natuur op z,n mooist.
![]()
je bent parapsychologorisch ingewijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef StormStront het volgende:
[..]
Jij zegt het ik zat het te denken
Ik dacht al, waar blijven de modjesquote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Edit: Deze foto is dus policy-overschrijdend in KLB m.i
Inderdaad, deze pic ging echt f te ver, dit was echt smerig.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijven de modjes
En je mail mag je dan ook meteen even checkenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijven de modjes
'Koekje' van 'eigen deeg' noemen ze dat, geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, deze pic ging echt f te ver, dit was echt smerig.
Mwoh, persoonlijk vinnik het zieker om je endeldarm vol te pompen met een vloeistof die daar van nature niet hoort en dit dan over je hoofd te laten neerklateren in een yoga-positie, dan om een nieuw leven door je vulva te persenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Persoonlijk vind ik Tubgirl minder goor dan een bevalling.
Donequote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En je mail mag je dan ook meteen even checken
Ik zou beroep aantekenen als ik hem was. Hij liet toch alleen het wonder van het ontstaan van nieuw leven zien?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen ban, maar wel een dikke note + waarschuwing natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |