Jij ook al? Ik ook, ik denk omdat ik weer thuis ben, ondanks dat qltel vrijwel alles voor me doet merkte ik aan mijn buik dat het allemaal een beetje te veel wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:07 schreef Troel het volgende:
Ohh, ik krijg dat zo'n last in mijn schouders dat ik echt gewoon niet meer weet wat ik moet doen.
Gisteren was trouwens een rotdag, ik heb de hele week duidelijk veel te veel gedaan, dus gisteren lekker rustig gedaan.
Weegschaal heb ik nog niet gezien, dus ik kan nog geen update geven.
Voor vrouwen is een normale calorie-opname 2000 heb ik altijd begrepen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat schijnt zich op een bepaald moment te stabiliseren. Het is de bedoeling dat we uiteindelijk op een normale calorie-opname van 1500 per dag uitkomen. Daar stelt je lichaam zich dan op in.
Klopt, maar wij moeten dus op 1500 uitkomen. Daarvoor moeten we overigens meer eten, omdat het voedsel beperkt wordt opgenomen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor vrouwen is een normale calorie-opname 2000 heb ik altijd begrepen.
We hebben hem uitgelegd dat hij nu niet bovenop me mag klimmenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:20 schreef Anitra het volgende:
Idd dat anders bewegen dan normaal kan ineens last leggen op je spieren en gewrichten.
Rewimo wat goed!!! Hoe vind Christan het dat je nu ff bijna niks kan, heeft die niet de neiging bovenop je te springen om met je te knuffelen? (het lijkt mij een erge knuffelkont)
Je kan wel problemen krijgen met tekorten van bepaalde voedingsstoffen ja, daarom wordt dat regelmatig gecontroleerd en slikken de dames stapels vitaminen enzo (toch?)quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er geen gevaar dat het afvallen nooit ophoudt en dat jullie straks broodmager worden?
En dat heerste dus gisteravond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Bleh, gisteravond ging het helemaal misHad voor mijn idee niet echt heel veel gegeten maar het viel helemaal verkeerd. Alles eruit gegooid, en vandaag voel ik me nog steeds niet erg lekker.
Mag ik ook een handje van jullie? Ik ben gisteren zowat gestikt in een roti, of althans in 3 happenquote:
Nog best een dure aangelegenheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef Rewimo het volgende:
O, en ik heb nieuwe kleren besteld bij www.bonprix.nl, leuke dingen met leuke prijzen. Ik moet qua broeken al 2 maten omlaagZo vervelend dat ik het komende jaar steeds nieuwe kleren moet kopen...
![]()
Maar wel leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nog best een dure aangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |