quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef KontKorstje het volgende:
OMG, na lang twijfelen post ik hier mijn verhaal en dan krijg je dit!
ik verzin dit dus echt niet. ik kan het ook niet helpen dat het zo gelopen is.
ik heb er zelf ook wel eens van gehoord dat dit gebeurde maar ik had nooit gedacht dat ik er zelf "slachtoffer" van zou worden!
ik twijfel nog steeds. vanavond komt mijn sex-vriendin en haar vriendin langs om alvast te kijken naar de essays die vorig jaar zijn gemaakt om zo plagiaat te plegen :S
ik wil er vanavond over beginnen maar ik weet niet of het wel lukt als ze zich weer ontzettend geil gaan doen!
het zijn bovendien ook 2 bloedmooie meiden. de een is blond en de ander een brunette met lang krullend haar. allebei klein en een onwijs goed figuur (ze doen aan aerobic en streetdance). ik kan me dan echt niet inhouden als ze dan zachtjes mij of elkaar beginnen te betasten!
die kan ik niet verklappen aangezien heel veel mensen me hier wel kennen en ook uit RL!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is je echte username, beste kloon?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef KontKorstje het volgende:
ik krijg zonet dit sms-je:
hey geile sex-bunny van ons. we skippen het laatste college maar en komen direct naar je toe. zet de douche maar alvast aan want we zijn heel vies. kus x
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef KontKorstje het volgende:
OMG, na lang twijfelen post ik hier mijn verhaal en dan krijg je dit!
ik verzin dit dus echt niet. ik kan het ook niet helpen dat het zo gelopen is.
ik heb er zelf ook wel eens van gehoord dat dit gebeurde maar ik had nooit gedacht dat ik er zelf "slachtoffer" van zou worden!
ik twijfel nog steeds. vanavond komt mijn sex-vriendin en haar vriendin langs om alvast te kijken naar de essays die vorig jaar zijn gemaakt om zo plagiaat te plegen :S
ik wil er vanavond over beginnen maar ik weet niet of het wel lukt als ze zich weer ontzettend geil gaan doen!
het zijn bovendien ook 2 bloedmooie meiden. de een is blond en de ander een brunette met lang krullend haar. allebei klein en een onwijs goed figuur (ze doen aan aerobic en streetdance). ik kan me dan echt niet inhouden als ze dan zachtjes mij of elkaar beginnen te betasten!
Idd.quote:
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Idd.![]()
Enne... foto's ? Van waar ze achter je PC zit bijvoorbeeld?
Of heb je die meteen gewist, want dat soort belastende foto's wilde niet houden?
Schulgevoelquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef KontKorstje het volgende:
ach ik heb nooit problemen gehad om vrouwen te krijgen maar dit is op zich geweldig als ik er niet zo'n schulgevoel bij zou krijgen.
ik kan gewoon met vrienden uitgaan en heb dus nooit gezeik van dat ik te vaak uit ga, dronken ben of te weinig aandacht besteed aan haar.
het enigste dat ze willen is dat ze af en toe op mijn pc willen. daarnaast zijn het volgensmij nympfomanen aangezien ik minimaal een en soms wel 2 per dag zie!
enigste nadeel is dat ik moe ben de laatste tijd!
Gebruik jij toevallig van die AXE deo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef KontKorstje het volgende:
ik krijg zonet dit sms-je:
hey geile sex-bunny van ons. we skippen het laatste college maar en komen direct naar je toe. zet de douche maar alvast aan want we zijn heel vies. kus x
Of chocomel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Gebruik jij toevallig van die AXE deo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |