Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef exup het volgende:
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.
![]()
Exup
Waarom zou ik je achtervolgen?!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?
En ga iemand anders achtervolgen.
Ik denk niks?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het is niet wat je denkt.
't Wordt wel wat onoverzichtelijk zo, met al die coming-outs van jou.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
Wikipedia weet alles: <LINK>quote:
Haha, dat was het eerste waar ik aan dacht bij die term. Goed geraden dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
[..]
Wikipedia weet alles: <LINK>
Het verschil is dat je iemand in de werksituatie in haar/zijn waarde laat op dat moment, denk erom, deze stellng gaat niet om het uitgaansleven enzo, maar om een werksituatie waar je dus als persoon met oneerbaar voorstel als klant komt...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
[..]
Wikipedia weet alles: <LINK>
Ja, maar het verschil tussen direct zijn en sexuele intimidatie ligt bij de vrouw, hoe zij het opvat. Dat kun je als man niet weten. En als het in een zakelijke omgeving gebeurt, zoals bij de hypotheekadviseur, dan wordt dat natuurlijk opgevat als 'ik neem je hypotheek als je mij in je mond neemt.'quote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef SHE het volgende:
naja..misschien niet "done" ...maar ik persoonlijk wel de humor van in kunnen zien
en als meneer nu ook nog een beetje lekker is, dan wil ik misschien zelfs nog serieus nemen ook
Mag van mij allemaal wel wat luchtiger...er is een verschil tussen recht voor zijn raap zijn en sexuele intimidatie
Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Cochise het volgende:
Haha.....hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb na besprekingen met vrouwen op mijn werk.
Maar helaas het is in principe not done in een zakelijke relatie. Hangt er wel een beetje vanaf hoe je het zegt natuurlijk, ik zag al grappend ook wel eens iets wat op het randje zit......en meestal vinden vrouwen dat alleen maar leuk. Maar met een staalhard serieus gezicht zeggen: "Kan je me niet ff pijpen".........dat kan je echt NIET maken......lol.
Voorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel.*afhankelijk van de situatie.
Moeilijk uit te leggen.............quote:
Dikke kans dat als je dat tegen een collega zegt, dat je dan van sexuele intimitatie wordt beticht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
Nou nou zeg, een geintje moet toch wel kunnen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik persoonlijk zeg dus 'Not done!' en ik zou er voor zorgen dat je never nooit meer een hypotheek bij die bank zou kunnen krijgen. Of beter nog welke andere financiele dienst van die bank dan ook.
Precies!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik word er zo moe van wanneer mensen te pas en te onpas toepen dat iets 'seksuele intimidatie' is. Als 'neuken?' seksuele intimidatie is, is 'voetballen?' zeker sportieve intimidatie en 'zullen we lekker uit eten gaan?' culinaire intimidatie?![]()
Dat is niet echt het punt. Het punt is dat je ongenadig hard voor de rechter gesleept zal worden en dat die de vrouw altijd gelijk zal geven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik word er zo moe van wanneer mensen te pas en te onpas toepen dat iets 'seksuele intimidatie' is. Als 'neuken?' seksuele intimidatie is, is 'voetballen?' zeker sportieve intimidatie en 'zullen we lekker uit eten gaan?' culinaire intimidatie?![]()
De uitzondering bevestigd de regel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk geeft een rechter de vrouw niet altijd gelijk. Er moet echt wel iets bewezen worden hoor.
En al word je uiteindelijk onschuldig verklaard, het stigma blijft heel lang, zo niet de rest van je leven aan je hangen. Er zou eigenlijk ook een straf moeten staan op het onterecht beschuldigen van aanranding / verkrachting. Dat is alleen strafrechtelijk gezien lastig, want dat iets niet bewezen kan worden, betekent niet per se dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigd de regel.
Wat ik ook zo vreemd vind, is dat als ik de politie bel en vertel dat Pietje van mij 100 euro heeft gejat, of me een paar klappen heeft gegeven, men slechts de aangifte in ontvangst neemt. Als ik echter beweer dat Pietje m'n dochter anaal heeft geneukt in de bosjes, wordt hij meteen aangehouden.![]()
Helemaal mee eens. Kijk naar Lubbers, of Robin van Persie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En al word je uiteindelijk onschuldig verklaard, het stigma blijft heel lang, zo niet de rest van je leven aan je hangen. Er zou eigenlijk ook een straf moeten staan op het onterecht beschuldigen van aanranding / verkrachting. Dat is alleen strafrechtelijk gezien lastig, want dat iets niet bewezen kan worden, betekent niet per se dat het niet heeft plaatsgevonden.
Maar ik las een keer een verhaal van een docent die door een leerlinge uit wraak valselijk beschuldigd was van aanranding. Alles kwam uit, maar die man zijn hele leven is naar de kloten.
Hmja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef heiden6 het volgende:
Helemaal mee eens. Kijk naar Lubbers, of Robin van Persie.
Ik dacht, ik zeg niks.quote:'bevestigd'...
Laat dat denken nu maar over aan mensen die daar wat meer ervaring mee hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja...
[..]
Ik dacht, ik zeg niks.
Precies, en meestal vinden vrouwen het zelfs leuk als je een beetje met ze dolt. Je moet het natuurlijk niet te gek maken......maar de meeste vrouwen vinden het leuk als je laat merken dat je ze aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 26 september 2005 16:31 schreef Ciurlizza het volgende:
Zelfs de Marokkaanse meiden op het werk kunnen er nog wel om lachen. Een beetje geinerig brengen of ze willen pijpen, of ze bovenop willen en dat soort dingen.... het komt over als geintje maar wel altijd ff hopen dat er eentje serieus op in gaat.
Ik ook. Maar het hangt wel van de situatie af. Als een volslagen vreemde zoiets zou vragen, zou ik erom moeten lachen (denk ik) en 'nee, bedankt,' zeggen. Maar iemand die je al een beetje kent, kan écht niet met zo'n opmerking doorkomen (en dat is het geval in de OP, toch?).quote:Op maandag 26 september 2005 18:24 schreef Lidia het volgende:
Ik vind t echt not done en lomp.
Nee, dat snap ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Cochise het volgende:
Maar je gaat helemaal voorbij aan het feit dat de meeste mannen die "oneerbare" voostellen doen voor de gein!!
Vrouwen nemen het altijd zo serieus op en kunnen nooit tegen een geintje.quote:Op maandag 26 september 2005 23:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Al die redenen die in dit topic al staan opgesomd waarschijnlijk
Dan is het dus done om een "oneerbaar" voorstel in een geintje te verpakken........maar not done om straight to the point te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar in de OP gaat het niet om een geintje. De vraag luidt: is het 'done' om een oneerbaar voorstel te doen? En geintje is in principe altijd done, tenzij je nét iemand treft die geen humor heeft (en dan wordt het écht lachen)
Omdat als je de hele dag geintjes over je tieten etc moet aanhoren, je je niet voor je hersenen gewaardeerd voelt. Als een homocollega tegen jou de hele dag grapjes gaat zitten tappen over hoe strak jouw kontje wel niet zou aanvoelen, dan vind jij het ook al heel snel niet meer grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vrouwen nemen het altijd zo serieus op en kunnen nooit tegen een geintje.
Ja, eigenlijk wel. Want een geintje kun je ook met een geintje afdoen en dan is er niets aan de hand. Maar straight to the point en het dan ook echt menen... dan kom je er met een grap niet zo snel vanaf. Het wordt het pijnlijk. Of gênant. Of gewoon plat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:47 schreef Cochise het volgende:
Dan is het dus done om een "oneerbaar" voorstel in een geintje te verpakken........maar not done om straight to the point te zijn![]()
Omdat jij al nummer 80 bent die dag die dat geintje moet maken en dat dat geintje na de 3de keer al echt niet leuk meer is...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Vrouwen nemen het altijd zo serieus op en kunnen nooit tegen een geintje.
PRECIES!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat jij al nummer 80 bent die dag die dat geintje moet maken en dat dat geintje na de 3de keer al echt niet leuk meer is...
Omdat iemand daar voor haar werk zit en geen dienstverlenende instantie is voor wanhopige mannen?
Omdat iemand die daar zit voor haar werk wat respect verdient?
Omdat er nogsteeds bar veel vrouwen verkracht een aangerand worden, sexueel geintimideert worden, dat we het over 40%!!!!!!!!!!!!!! van de vrouwen hebben die in hun leven te maken hebben gekregen met sexueel misbruik dat zo ernstig is dat justitie erbij moest komen kijken????
Om maar wat zijstraten te roepen even hoor...
Alhoewel ik het betreurenswaardig vind dat veel vrouwen te maken krijgen met 'ongewenste seksuele benaderingen' (een term van mijzelf, die ik beter op z'n plaats acht); vind ik 40% een lachwekkend nummer. Het is een puur subjectieve ervaring of je je geintimideerd voelt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat jij al nummer 80 bent die dag die dat geintje moet maken en dat dat geintje na de 3de keer al echt niet leuk meer is...
Omdat iemand daar voor haar werk zit en geen dienstverlenende instantie is voor wanhopige mannen?
Omdat iemand die daar zit voor haar werk wat respect verdient?
Omdat er nogsteeds bar veel vrouwen verkracht een aangerand worden, sexueel geintimideert worden, dat we het over 40%!!!!!!!!!!!!!! van de vrouwen hebben die in hun leven te maken hebben gekregen met sexueel misbruik dat zo ernstig is dat justitie erbij moest komen kijken????
Om maar wat zijstraten te roepen even hoor...
Dus... 40% van alle vrouwen in Nederland is wel eens verkracht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef erodome het volgende:
Euhhhh die 40% gaat om verkrachtingen he, om dingen die zo serieus zijn dat ze bij justitie terrecht komen en er een veroordeling aan vast hangt...
Dat gaat niet over sexuele intimidatie, die cijfers zijn nog vele malen hoger namelijk, maar lastig te controleren hoe ernstig de zaken waren.
Ik ben er zeker niet voor om iedereen die een keer aan mijn kont zit ongevraagd op te sluiten, wel vind ik het machtig irritand en ook bij mensen die ik wel aantrekkelijk vind, als iemand dat zomaar even doet weet hij dat hij bij mij geen enkele kans meer maakt, ook al was hij mijn prins op het witte paard qua uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |