Dan ken je gewoon een mailtje sturen, aandachtshoer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom , ik moet tog gebanned worden ? :/
tof... jij ook?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef BennyNL het volgende:
je bent niets
Je kunt het wel zeggen, doen is een tweede.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
dat is toch reden genoeg om te zeggen :
ajuus kutforum en kutmensen
Dat kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen we hier ene sticky van maken?
en een poll toevoegen..
trek jij je wat aan van "bepaalde truthers"quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet gebanned worden want bepaalde truthers vinden mij een vlo , en hunzelf een leeuw , daar kan ik niet tegen op...
ohja en heel veel mensen zeggen dat ik in reptilians geloof en overal een complot in zie , ik ben volgens hun dan ook het boegbeeld van de truth nuts ... (ofzo)
dat is toch reden genoeg om te zeggen :
ajuus kutforum en kutmensen
?
toch?
het probleem is , dat men mij daar ook onder zietquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
trek jij je wat aan van "bepaalde truthers"
man, man... Je wat aantrekken van 'n stel alien-loving wicca zweefteef-figuren.
Inderdaad !quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef NJ het volgende:
Geef 'm een IP-ban, ben je van het gezeik af.
I don't care.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
NJ , ik ben een legende , ik was al actief op fok toen jij nog aan je kraaltjes sabbelde prolly
en juist omdat iedereen problemen met me heeft , is het slim ook problemen met me te hebben
je wilt toch geen judas zijn of wel
Ja, maar Kasta wil hier zijn, BG kennelijk niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Inderdaad !
dat hielp bij Kasta ook
Meer dan de helft hier kent je geeneens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben een icoon blijkbaar
of iteejer moet me nu gaan bannen
jullie denken toch niet dat ik een grapje maak?
dat ik aandacht zoek of stoer doe , de reden dat ik gebanned moet worden is omdat iedereen dat wil
toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
NJ , ik ben een legende , ik was al actief op fok toen jij nog aan je kraaltjes sabbelde prolly
en juist omdat iedereen problemen met me heeft , is het slim ook problemen met me te hebben
je wilt toch geen judas zijn of wel
Ik ken je niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:
dus? wat boeit mij het dat al die kindertjes me niet kennen
giegelmod...
degenen die me wel kennen moeten stemmen.
klaar.
joh de psych vind me ook kut , dat zei hij vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of je bent een kneuzige relkloon, of je moet echt eens langs de psych.
Geregistreerd op: zondag 25 april 2004 @ 03:39quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh de psych vind me ook kut , dat zei hij vandaag
en ik ben geen fucking kloon , wie ben jij...noob
ik zat al op fok toen jij nog je broekje volsmeerde
ohw, veeeeeetttt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh de psych vind me ook kut , dat zei hij vandaag
en ik ben geen fucking kloon , wie ben jij...noob
ik zat al op fok toen jij nog je broekje volsmeerde
klik dan niet op het topic of stem gewoon ja , vetbekquote:
Dat viel mij dus ook al op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
ben eerder gebanned geweest domme hamburgervreterquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Originele nick is?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben eerder gebanned geweest domme hamburgervreter
Oh. Ja, dat maakt je ineens veel toffer. Mijn excuses. Jij bent gaaf!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben eerder gebanned geweest domme hamburgervreter
Waarom roep je het dan zo vaak? Denk dat het je wel degenlijk interesseert.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:22 schreef BaajGuardian het volgende:
het interreseert me niet of je me een kneus vind
stem gewoon ja voor de ban of hou je rectumbek
mag jij wel liegen van je moeder?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
ja ik ben een leuk speeltje
enne wie zegt dat ik in 83 geboren ben , geloof jij alles wat je leest ?
Je bent geen idioot, je bent gewoon Baaj, en je moet ermee ophouden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
aandacht is ok , vooral als Bg het zat is alijd als een idioot benaderd te worden
ik zal even laten zien hoe idioot ik eruit zie...
[[url=http://img383.imageshack.us/img383/2852/screenshot0263sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Check.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent geen idioot, je bent gewoon Baaj, en je moet ermee ophouden.
En eens iedereen laten lullen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef yvonne het volgende:
BaajGuardian op eigen verzoek en wegens gebagger in ONZ.
Mail maar over 3 maanden. Of niet.
Tot over twee dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ajuus.
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Uit: Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |