Ja Milagroquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij nu eens naar het hele BB ging kijken i.p.v. alleen maar:
Ralph![]()
Tanja![]()
Misschien draag je dan bij aan leuke posts.![]()
ms mag zij die arm eruit, omdat ze zwanger isquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft nog steeds haar arm niet in de mouw. Opdracht kan BB in feite dus al mislukt verklaren.
Verwonderlijk dat ze anderen wel corrigeerden, maar Tanja nu niet.
[afbeelding]
Zonder 'Lekker' dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef Darklight het volgende:
[..]
je username past wel bij Tanja
Meestal, zelfs.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Soms zijn de commentaren leuker dan de streams![]()
-EDIT- foutjequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geld kan haar ook niets schelen, zei ze. Haar kindje zal niets tekort komen, ook al moet ze daarvoor op haar rug gaan liggen (haar eigen woorden!)
Ik vind 't op zich niet raar dat een moeder in het uiterste geval nog liever op d'r rug gaat liggen dan haar kind laat verhongeren. Alleen in het geval van Tanja vrees ik dat de inkomsten dan opgaan aan crack, en dat er voor het kind misschien nog hooguit wat droge crackers overblijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat meen je niet....Waar hebben ze haar in godsnaam vandaan gehaald.....
![]()
Net lag FOK even 12 minuten plat.... Toen had ik meteen al het idee dat het kijken naar de streams volkomen zinloos was.quote:
Maar het blijft niet iets wat een 'dame' doet natuurlijk. Een dame zegt geen 'tiefen' , maar gaat toch ook de hoer spelen dacht ik zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 't op zich niet raar dat een moeder in het uiterste geval nog liever op d'r rug gaat liggen dan haar kind laat verhongeren. Alleen in het geval van Tanja vrees ik dat de inkomsten dan opgaan aan crack, en dat er voor het kind misschien nog hooguit wat droge crackers overblijven.
Dit is toch een grapje hè, dat je de post van Scanman in andere woorden herhaalt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze zei ook dat als ze niet genoeg geld haar voor haar kindje ze wel in de prostitutie zou gaan.
Tussen zeggen en doen zit een wereld van verschil, als iedereen daadwerkelijk uitvoert wat hij zegt, dan zou het een nog maffere wereld zijn als waar we nu op leven..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ze zei ook dat als ze niet genoeg geld haar voor haar kindje ze wel in de prostitutie zou gaan.
Ik vind het wel leuk om tijdens het streamen hier en daar wat commentaar te geven...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net lag FOK even 12 minuten plat.... Toen had ik meteen al het idee dat het kijken naar de streams volkomen zinloos was.
Dat zegt hij dus ook...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lastig, hè , als degene die het meest op jou lijkt, door iedereen hier asociaal, egoistisch, egocentrisch, lui en onsympathiek gevonden wordtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij nu eens naar het hele BB ging kijken i.p.v. alleen maar:
Ralph![]()
Tanja![]()
Misschien draag je dan bij aan leuke posts.![]()
En je vergeet nog de nike schoentjes voor de babyquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 't op zich niet raar dat een moeder in het uiterste geval nog liever op d'r rug gaat liggen dan haar kind laat verhongeren. Alleen in het geval van Tanja vrees ik dat de inkomsten dan opgaan aan crack, en dat er voor het kind misschien nog hooguit wat droge crackers overblijven.
Jong he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje hè, dat je de post van Scanman in andere woorden herhaalt.![]()
Wat is er nu weer mis met Ralph?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Lastig, hè , als degene die het meest op jou lijkt, door iedereen hier asociaal, egoistisch, egocentrisch, lui en onsympathiek gevonden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |