quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet over wat Tanja nu krijgt, maar over wat een 'bijstandsmoeder' krijgt...
@Milagro: hebbie ook al last van rammelende eierstokken als je naar Tanja kijkt
Zo is het, altijd makkelijk om af te geven op een ander, heel menselijk ook, maar iets positiefs mag ook zeker gezegd worden, dit wordt nogal eens vergeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Day het volgende:
Crackhoer of niet, subsidie of niet, sjaggo of niet, werkweigeraar of niet.
Waar het NU om gaat is dat ze meedoet en sneller werkt dat Ralph.
Ralph is dan ook links, en werkt nu met rechts.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Day het volgende:
Crackhoer of niet, subsidie of niet, sjaggo of niet, werkweigeraar of niet.
Waar het NU om gaat is dat ze meedoet en sneller werkt dat Ralph.
Waar komt dit toch vandaan? Ik lees het wel vaker, heb het wel vaker gevraagd, nooit antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Tanja moet idd niet klagen. Ze krijgt in BB 50 euro per dag,
Dat is het toch ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het lijkt godverdomme wel een sociale werkplaats man!
Precies! Ik heb echt helemaal niks tegen Ralph, vind het over het algemeen een schat van een vent. Maar ik vind wel dat hij nu zeikt. Wil nu al weer voor de 3e keer in het uur ruilen. Dan denk ik toch echt: komt op, je bent geen mietje, doorwerken!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Djoj het volgende:
[..]
Zo is het, altijd makkelijk om af te geven op een ander, heel menselijk ook, maar iets positiefs mag ook zeker gezegd worden, dit wordt nogal eens vergeten.
En als ik dan op een ander lijk, of mezelf aan moet sluiten bij dees of gene, dat maakt me dus helemaal niets uit, it is just my opinion...![]()
Er word gezegd dat ze 50 krijgen, er word gezegd dat ze 75 krijgen en er word gezegd dat ze 100 krijgen. Ze krijgen dus blijkbaar wat, niemand weet het excacte bedrag heb k 't idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Waar komt dit toch vandaan? Ik lees het wel vaker, heb het wel vaker gevraagd, nooit antwoord gekregen.
Is het echt zo?
Hij werkt met zijn verkeerde arm. Moet je maar eens proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Ik heb echt helemaal niks tegen Ralph, vind het over het algemeen een schat van een vent. Maar ik vind wel dat hij nu zeikt. Wil nu al weer voor de 3e keer in het uur ruilen. Dan denk ik toch echt: komt op, je bent geen mietje, doorwerken!
Daarnet werkte hij met z'n goeie arm, Scan en toen wou hij ook ruilen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij werkt met zijn verkeerde arm. Moet je maar eens proberen.
Vind je het gek? Ze MOET Snickers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef milagro het volgende:
Weekrantsoen trekt ze ook niet meer, heeft ze al besloten
En met Tanja erbij is het een a-sociale werkplaats...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het lijkt godverdomme wel een sociale werkplaats man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |