Wat heeft Mozes geschreven dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:44 schreef -DailaLama- het volgende:
Mozes, Mattheus, Lucas, Johannes, Marcus ....
Die wetten zijn toch geschreven door Mozes? .... ow nee wacht dat is natuurljik iemand anders ...quote:
Eens, en Phileine zegt Sorry was al vrij beroerd imo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Ronald Giphart. 'Phileine zegt sorry' vond ik hilarisch, maar al z'n boeken lijken daar een slap aftrekseltje van...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef yvonne het volgende:
Grunberg, Grunberg en Grunberg.
Less Than Zero is zeker ook vermakelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef OllieA het volgende:
Michel Houellebecq.
En hoe heet die lul van American Psycho ook al weer?
Naargeestige schrijvers.
de boeken zijn wel aardig, maar hij moet eens leren om er een acceptabel eind aan te breien. Ik heb al zijn boeken gelezen, zelfs een die niet in het nederlands verkrijgbaar is, maar ze hadden allemaal dezelfde makke: en vreselijk slap eindquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Lod het volgende:
Dan Brown
De onderwerpen zijn interessant maar de boeken zijn nogal matig eerlijk gezegd.
eenschquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef yvonne het volgende:
Yvon, je kwets me in het diepste van mijn ziel. Ik houd met heel mijn ziel en zaligheid van Grunberg. Gelukkig heb ik de idee 'ziel' allang verworpen als zijnde een christelijke leugen becaht om het lichaam te verachten, om het ziek -'heilig'- te maken, om alle dingen in het leven die ernt verdienen met afschuwelijke lichtzinnigheid te benaderen. In plaats van gezondheid het 'zielenheil' -ofwel een folie circulaire tussen boetekramp en verlossingshysterie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef yvonne het volgende:
OMG, hoe kún je Eco en Mulisch met elkaar vergelijken??quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:56 schreef Dagonet het volgende:
Umberto Eco.
De internationale versie van Harry Mulisch zeg maar.
ik heb zijn boeken toch met veel plezier gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Harry Mulisch
Saai inspiratieloos gemurmel. En hij vind zichzelf nog geweldig ook.
Ow, er zullen wel meer schrijvers zijn die jij wel vermakelijk vind en ik niet, maar dit vind ik gewoon van Harry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb zijn boeken toch met veel plezier gelezen
Heb je daar nog een motivatie voor?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef JAM het volgende:
Jane Austen, Charles Dickens, hoe kon ik ze vergeten!
Dat is dan ook een heldquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ongelooflijk. Brusselmans is niet eens genoemd
Mag ik daar Grunberg aan toevoegen? Ja? Bedanktquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:35 schreef yvonne het volgende:
Net als Ira Levin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan Brown is ook wel ernstig overgewaardeerd idd. Als je één van zijn boeken hebt gelezen, heb je ze allemaal gelezen.
Van hem heb ik één boek gelezen. Dat vond ik wel een mooi boek. Maar ik houd het dus maar bij dat ene.quote:
Zal ik even voor je samenvatten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van hem heb ik één boek gelezen. Dat vond ik wel een mooi boek. Maar ik houd het dus maar bij dat ene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |