wat ik vaak hoor van moslims is dat nederlanders zonder waarden en normen zijn en dat de nederlandse dames vaak slet of hoer worden genoemd. (dat ze zelf gebruik maken van breezah-sletjes is dan weer een ander verhaal).quote:Uit een enquête van tijdschrift BLVD blijkt dat bijna 25% van de Turkse en Marokkaanse vrouwen in Nederland wel eens vreemd gaan, zo schrijft de gratis krant Metro vandaag. Het is voor het eerst dat gericht onderzoek is gedaan naar de seksuele opvattingen en gedragingen van de in Nederland woonachige Turkse en Marokkaanse moslima's.
Het bericht in de Metro meldt niet wat er precies onder vreemdgaan wordt verstaan. Uit een eerder onderzoek van BLVD over vreemdgaan, bleek dat 33% van de Nederlandse vrouwen wel eens haar partner bedriegt, maar dat zoenen ook onder overspel wordt geschaard.
Het mag dan zo zijn dat bijna een kwart van de Turkse of Marokkaanse vrouwen wel eens vreemd gaat, de maagdelijkheid wordt in die groep wel goed bewaard: 90% van hen gaat als maagd het huwelijk in. Verder blijkt dat 93% van de ondervraagden moslima's vaak of altijd een orgasme hebben.
moeder van een moslim ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
moslimma
quote:Ook moslima's zijn gewoon "hoeren" mensen zoals de nederlandse!
ik denk buiten hun zuil. volgens mij willen ze wel een keer wat anders dan keiharde sm!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef Lod het volgende:
Gaan ze trouwens binnen of buiten hun eigen 'zuil' vreemd?
Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
dat maakt ze alsnog geen hoer moslimma of niet.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Stratos het volgende:
[..]
Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?
Dat getal klopt wel -als je anale sex niet meeteltquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Cracka-ass het volgende:
90 procent maagd het huwelijk in. Lik mn bolle reet. Ali stond er zeker bij toen de enquete werd afgenomen.
Daarna komt het geld binnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Eigenlijk best grappig om te lezen: tot het huwelijk behoudt de meerderheid haar (vaginale) maagdelijkheid en erna is het feest!!!
zo, wat gefrustreerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit essay geldt dus ook voor corrupte Moslima's en andere beerputten:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Het is maar wat je verstaat onder diodes. Ik vond het altijd vrij technisch destijds. Maar het weerhield me er niet van om de informatica in te gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
zo, wat gefrustreerd.
neukte je moeder ook buiten de deur soms? (25% kans he)
15 regels onzin en wat loze kreten maakt het geen essayquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit essay geldt dus ook voor corrupte Moslima's en andere beerputten:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
En maagdenvlies-herstellende operatiesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat getal klopt wel -als je anale sex niet meetelt![]()
Omdat heel deze onderzoek uit gebakken lucht bestaat, ze hebben dit gewoon uit hun duim staan zuigen. Komt er binnenkort ook een onderzoek naar de Joden, Hindoe's etc? Hadden de onderzoekers het geld wat zij hierin verspild hebben niet aan nuttige dingen kunnen besteden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef tulpje6 het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niks van dat 25% van de moslima's vreemdgaat. Tenzij ze de deur opendoen voor een man (in de letterlijke zin van het woord) terwijl hun man niet thuis is, of een man op hun werk een hand geven ofzo ook zien als 'vreemdgaan'.
(want wat verstaan die moslima's dan onder 'vreemdgaan?' Neuken? zoenen? Kijken naar een andere man? In gedachten ontrouw zijn? De deur opendoen voor de glazenwasser als hun man niet thuis is? Een man 3 kussen geven op zijn wang bij een officiele gelegenheid? Uitgaan met een man?)
De ECHTE moslima's. Dus de van top tot teen gesluierde, 10 meter achter hun man aanlopende, strikt onder de duim gehouden, niet-buiten-mogen-komen moslima zie ik nog niet vreemdgaan hoor. Die krijgen daar niet eens de kans voor.
En met wie moeten ze dat dan doen? Die lui komen nauwelijks uit hun eigen wereldje en iedereen houdt er iedereen in de gaten. Moslims uit hun eigen omgeving weten ook wel dat ze getrouwd is, en dat roddels snel verspreid zijn, en zoiets doe je gewoon niet als moslim eigenlijk.
En buiten de eigen leefomgeving van moslims komen ze zelden (alleen de stad in of uitgaan is er niet bij en dan nog zullen weinig nederlanders zo iemand aanspreken. En zo'n gesluierde moslima ziet er toch al niet uberaantrekkelijk uit ofzo).
En van dat orgasme, dat 93% procent van de moslima's altijd een orgasme krijgt daar geloof ik dus helemaaaaaal niks van. Tenminste niet tijdens de geslachtsdaad (en masturberen mag niet he).
Ten eerste geloof ik niet dat moslims zo geweldig in bed zijn (denk dat het met name erop-eraf werk is voor die mannen en dat ze niet echt aan de geneugten van de vrouw denken), ten tweede zijn het vaak geregelde huwelijken, dus je trouwt al niet echt uit liefde of lust. Ten derde komt een nederlandse vrouw niet eens zo vaak klaar, laat staan een moslima.
Ik denk dat van de nederlandse vrouwen er misschien een derde klaarkomt tijdens de daad zelf.
dat lijkt mij ook. een beetje normale nederlandse kerel weet wel hoe die met vrouwen om moet gaan itt tot moslims die graag de vrouw nog aan de ketting aan het aanrecht vastbinden!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja hoor, in schilderswijk heb ik nog regelmatig sjans met moslimmeisjes. Zijn vaak vrij knap, en vinden Hollandse boys leuker omdat die weten hoe je normaal met meisjes om moet gaan
Huhquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja hoor, in schilderswijk heb ik nog regelmatig sjans met moslimmeisjes. Zijn vaak vrij knap, en vinden Hollandse boys leuker omdat die weten hoe je normaal met meisjes om moet gaan
weet je trouwens wat er aan de hand is als je vrouw vanuit de keuken, via de woonkamer de tuin in kan lopen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. een beetje normale nederlandse kerel weet wel hoe die met vrouwen om moet gaan itt tot moslims die graag de vrouw nog aan de ketting aan het aanrecht vastbinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Vrouw (35) beestachtig vermoordquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook. een beetje normale nederlandse kerel weet wel hoe die met vrouwen om moet gaan itt tot moslims die graag de vrouw nog aan de ketting aan het aanrecht vastbinden!
op de één of andere manier wist ik dat je dit zou posten. Helderziend? Misschien. Voorspelbaar? Zeker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:19 schreef Deadre het volgende:
[..]
Vrouw (35) beestachtig vermoord
De vrouw die drie maanden geleden thuis in Den Haag dood werd aangetroffen, blijkt op gruwelijke wijze te zijn vermoord. De vriend van de vermoorde Sylvia Roos, moeder van twee kleine kinderen, wordt van de moord verdacht.
Henk van der M. zou met zijn vuist en arm bij Sylvia naar binnen zijn gegaan, om vervolgens organen en weefsel naar buiten te trekken. Sylvia was bewusteloos en kon derhalve zich niet verzetten. De kinderen hadden niets gemerkt van het drama.
De ochtend na het gruwelijke misdrijf werd van der M. opgepakt. Aanstaande maandag staat hij voor het eerst terecht voor de rechtbank in Den Haag. Zijn advocaat mr. M. van Stratum wilde niet op de zaak ingaan.
![]()
Moet jij de telegraaf niet openslaan? Jij met je moslim meisjes met bierdrinkende Hollandse jongeren, de 1ste moet ik nog tegenkomenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
op de één of andere manier wist ik dat je dit zou posten. Helderziend? Misschien. Voorspelbaar? Zeker!
ja waarom zie je dat zo weinig? moslim meisjes en nederlandse jongens....quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:22 schreef Deadre het volgende:
[..]
Moet jij de telegraaf niet openslaan? Jij met je moslim meisjes met bierdrinkende Hollandse jongeren, de 1ste moet ik nog tegenkomen![]()
Ik ben vaak in Denhaag, je moet niet te veel op duim zuigen jongetje anders krijg je van die scheve voortandenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
moet je naar den haag komen, daar zijn we minder narrow-minded
Blijf jij maar in die illusie geloven, Hollanders zijn onaantrekkelijk volgens een heel oude onderzoek werd een x gepubliceerd hier op Fok. De Hollanders scoorden het minst in Europaquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef KontKorstje het volgende:
ja waarom zie je dat zo weinig? moslim meisjes en nederlandse jongens....
eerwraak...![]()
![]()
Jij hebt ze dus allemaal aangesproken, diegene die ermee instemden die doen het alleen voor die roze papiertjequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef longinus het volgende:
De moslima's in moslimlanden waren duidelijk geïntereseerd in Europese mannen, Ze zeiden openlijk tegen mij dat ze wel sex met me wilde hebben en met me wilde trouwen. Waarschijnlijk alleen maar om uit hun elendige toekomst te ontsnappen.
op vakantie in turkije ook...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef longinus het volgende:
De moslima's in moslimlanden waren duidelijk geïntereseerd in Europese mannen, Ze zeiden openlijk tegen mij dat ze wel sex met me wilde hebben en met me wilde trouwen. Waarschijnlijk alleen maar om uit hun elendige toekomst te ontsnappen.
Dus jij vind de nederlandse vrouw hoerig?quote:dan is het toch wel geinig dat nu blijkt dat moslima's bijna net zo hoerig zijn als de nederlandse vrouw
Zo denken vele Hollanders over hun eigen vrouwen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus jij vind de nederlandse vrouw hoerig?
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Blijf jij maar in die illusie geloven, Hollanders zijn onaantrekkelijk volgens een heel oude onderzoek werd een x gepubliceerd hier op Fok. De Hollanders scoorden het minst in Europa
De mannen dudequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.
Ik vind ook bijna altijd de kleding stijl/combinatie van europese(Behalve Nederland) vrouwen lelijk.
Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.quote:
Welk onderzoek dan, onzinnig lullend figuur ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Deadre het volgende:
[..]
De mannen dude
wat een kut topic overigens, cya all
omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.
Ik vind ook bijna altijd de kleding stijl/combinatie van europese(Behalve Nederlandse) vrouwen lelijk.
Nee, ze spraken met mij. Het duurde een tijdje voordat ik doorhad wat ze tegen mij zeiden want mijn arabisch is niet zo goed. En ze doen het echt niet voor het roze papiertje, maar omdat ik daar antrekkelijk was, een blonde jongen. Dezelfde reden waarom de meiden hier met moslims omgaan, ze zijn donker en mysterieus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef Deadre het volgende:
Jij hebt ze dus allemaal aangesproken, diegene die ermee instemden die doen het alleen voor die roze papiertje![]()
Overal zijn mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....
daarbij vergeleken zijn nederlandse vrouwen dikke varkens![]()
Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.
En dude is zo'n fout woord, netzoals leet, n00b, etc
Der zitten zeker toppertjes tussen, maar ook een hoop behaardevrouwen, nu snap ik ook dat veel moslimmannen baarden hebben, omdat ze niet willen dat de baart van hun vrouw groter is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.²
Spaanse vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
Waar laat jij Spanje en Italië ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
achter Nederland.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar laat jij Spanje en Italië ?²
Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.
Die werken hier toch...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.
Als we toch aan het generaliseren zijn. Aan die vrouwen in Italie heb je ook bar weinig, arrogant, constant aan het bellen, dun als een lucifer en geen tieten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de vrouwen niet vreemdgingen
met wie zou de man dan vreemd moeten gaan
Ja? Geef dat vers eens dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef Gia het volgende:
Want er staat tenslotte in de Koran dat wanneer een man overspel vermoedt, hij zijn vrouw moet slaan.
zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Geef dat vers eens dan.²
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Geef dat vers eens dan.²
quote:An nisa (De vrouwen)
34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zeker![]()
laat me niet lachen. ergens poste jij in mijn huis geen overspel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.²
nou ben je medeplichtig aan de mishandeling van BullShitBoy zijn vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.
Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
wel dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.²
Correctie, dat was in mijn "gezin". Uiteraard had ik daar ook "ons" kunnen plaatsen, maar dat veranderde niks aan mijn mening die fier overeind bleef ondanks de felle ongefundeerde kritiek die indirect tot nonsens werd gebombardeerd wegens de weinig aanwezige kennis die men als nuttig zou kunnen omschrijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laat me niet lachen. ergens poste jij in mijn huis geen overspel.
Als ik je nou zeg dat mijn vrouw wel wat te vertellen heeft. Geloof je me dan? Ik denk het niet, maar je zou me wel (al te graag) geloven als ik je zou vertellen dat ik mijn vrouw dagelijks voorzie van een goed pak rammel met een ouderwets strijkijzer. Selectiviteit is je helaas niet vreemd, en toch heb ik je hoog zitten omdat je duidelijk een voorstander bent van wederzijds respect.quote:maw het is jouw huis en je vrouw heeft niets te vertellen, anders zou het zijn "ons huis" maar dat is weer die prachtige religie waar de vrouw gewoon niets meer is als een voetveeg...
Dat vrezen komt natuurlijk wel wat bij kijken, zoals bv. dat je duidelijk bewijs moet hebben of dat je minstens 99% zeker bent. Onrecht is één zware oznde in de Islam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.
Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
dikke van dale:quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vrezen komt natuurlijk wel wat bij kijken, zoals bv. dat je duidelijk bewijs moet hebben of dat je minstens 99% zeker bent. Onrecht is één zware oznde in de Islam.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |