wat ik vaak hoor van moslims is dat nederlanders zonder waarden en normen zijn en dat de nederlandse dames vaak slet of hoer worden genoemd. (dat ze zelf gebruik maken van breezah-sletjes is dan weer een ander verhaal).quote:Uit een enquête van tijdschrift BLVD blijkt dat bijna 25% van de Turkse en Marokkaanse vrouwen in Nederland wel eens vreemd gaan, zo schrijft de gratis krant Metro vandaag. Het is voor het eerst dat gericht onderzoek is gedaan naar de seksuele opvattingen en gedragingen van de in Nederland woonachige Turkse en Marokkaanse moslima's.
Het bericht in de Metro meldt niet wat er precies onder vreemdgaan wordt verstaan. Uit een eerder onderzoek van BLVD over vreemdgaan, bleek dat 33% van de Nederlandse vrouwen wel eens haar partner bedriegt, maar dat zoenen ook onder overspel wordt geschaard.
Het mag dan zo zijn dat bijna een kwart van de Turkse of Marokkaanse vrouwen wel eens vreemd gaat, de maagdelijkheid wordt in die groep wel goed bewaard: 90% van hen gaat als maagd het huwelijk in. Verder blijkt dat 93% van de ondervraagden moslima's vaak of altijd een orgasme hebben.
moeder van een moslim ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
moslimma
quote:Ook moslima's zijn gewoon "hoeren" mensen zoals de nederlandse!
ik denk buiten hun zuil. volgens mij willen ze wel een keer wat anders dan keiharde sm!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef Lod het volgende:
Gaan ze trouwens binnen of buiten hun eigen 'zuil' vreemd?
Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
dat maakt ze alsnog geen hoer moslimma of niet.
jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Stratos het volgende:
[..]
Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?
Dat getal klopt wel -als je anale sex niet meeteltquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Cracka-ass het volgende:
90 procent maagd het huwelijk in. Lik mn bolle reet. Ali stond er zeker bij toen de enquete werd afgenomen.
Daarna komt het geld binnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Eigenlijk best grappig om te lezen: tot het huwelijk behoudt de meerderheid haar (vaginale) maagdelijkheid en erna is het feest!!!
zo, wat gefrustreerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit essay geldt dus ook voor corrupte Moslima's en andere beerputten:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |