abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30754994
van de FP:
quote:
Uit een enquête van tijdschrift BLVD blijkt dat bijna 25% van de Turkse en Marokkaanse vrouwen in Nederland wel eens vreemd gaan, zo schrijft de gratis krant Metro vandaag. Het is voor het eerst dat gericht onderzoek is gedaan naar de seksuele opvattingen en gedragingen van de in Nederland woonachige Turkse en Marokkaanse moslima's.

Het bericht in de Metro meldt niet wat er precies onder vreemdgaan wordt verstaan. Uit een eerder onderzoek van BLVD over vreemdgaan, bleek dat 33% van de Nederlandse vrouwen wel eens haar partner bedriegt, maar dat zoenen ook onder overspel wordt geschaard.

Het mag dan zo zijn dat bijna een kwart van de Turkse of Marokkaanse vrouwen wel eens vreemd gaat, de maagdelijkheid wordt in die groep wel goed bewaard: 90% van hen gaat als maagd het huwelijk in. Verder blijkt dat 93% van de ondervraagden moslima's vaak of altijd een orgasme hebben.
wat ik vaak hoor van moslims is dat nederlanders zonder waarden en normen zijn en dat de nederlandse dames vaak slet of hoer worden genoemd. (dat ze zelf gebruik maken van breezah-sletjes is dan weer een ander verhaal).

dan is het toch wel geinig dat nu blijkt dat moslima's bijna net zo hoerig zijn als de nederlandse vrouw
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:06:04 #2
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_30755157
[sarcasme]

Ja hehe, ALLE vrouwen zijn hoeren, snap je dat dan nog niet? (behalve mn moeder)

[/sarcasme]
Fok! Groentje
pi_30755247
dat maakt ze alsnog geen hoer moslimma of niet.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_30755276
[hansje teeuwen]
Vrouwen zijn gewoon KUTHOEREN! ALLEMAAL!!!!!!
[/hansje teeuwen]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30755313
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
moslimma
moeder van een moslim ?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:13:14 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_30755393
quote:
Ook moslima's zijn gewoon "hoeren" mensen zoals de nederlandse!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_30755479
het gaat om het feit dat gelovigen en dan vooral moslims nederlandse vrouwen wegens hun sexuele vrijheden vaak hoeren noemen. nu blijkt dat de moslima's misschien beter integreren dan de moslim-mannen willen en deze dus ook hoerige karaktereigenschappen ontwikkelen!

ben benieuwd hoe ze dit onderzoek weer gaan ontkrachten!
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:17 #8
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30755547
Gaan ze trouwens binnen of buiten hun eigen 'zuil' vreemd?
GNU Terry Pratchett
pi_30755640
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef Lod het volgende:
Gaan ze trouwens binnen of buiten hun eigen 'zuil' vreemd?
ik denk buiten hun zuil. volgens mij willen ze wel een keer wat anders dan keiharde sm!
pi_30755653
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef blackmage het volgende:
dat maakt ze alsnog geen hoer moslimma of niet.
Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?
pi_30755673
Wat zou jij doen als je zo kort word gehouden :S
pi_30755688
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Stratos het volgende:

[..]

Met je eens. Een beetje geen respect voor vrouwen lijkt mij om ze hoeren te noemen. Mannen die vreemd gaan zijn dan honden?
ja
pi_30755720
ik noem vrouwen ook geen hoeren. moslimmannen nemen dit woord vaak in de mond als ze het hebben over nederlandse dames.
vraag me af of ze nu ook zeggen dat 25% van hun vrouwen hoeren zijn!
pi_30755865
90 procent maagd het huwelijk in. Lik mn bolle reet. Ali stond er zeker bij toen de enquete werd afgenomen.
pi_30755944
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Cracka-ass het volgende:
90 procent maagd het huwelijk in. Lik mn bolle reet. Ali stond er zeker bij toen de enquete werd afgenomen.
Dat getal klopt wel -als je anale sex niet meetelt
pi_30756047
definieer maagdelijkheid eerst eens. Zoals ik al zei; dat wordt meestal afgemeten aan de status van het maagdenvlies. En die wordt niet aangetast als je hem in je poepertje krijgt.
pi_30756300
In die landen zoals Turkije zal het er even hard aan toe gaan met de hoeren als hier in Nederland hoor.
© ©
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:45:56 #18
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_30756327
Echt een bullshit van een onderzoek, ik lig hier helemaal in een deuk .. alles wat NL word voorgeschoteld nemen zij serieus. Damn haha
De beesT
pi_30756351
Eigenlijk best grappig om te lezen: tot het huwelijk behoudt de meerderheid haar (vaginale) maagdelijkheid en erna is het feest!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30756402
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Eigenlijk best grappig om te lezen: tot het huwelijk behoudt de meerderheid haar (vaginale) maagdelijkheid en erna is het feest!!!
Daarna komt het geld binnen
© ©
pi_30757053
TT maar wat aangepast .
pi_30758038
binnenkort in het nieuws nog veel meer moslima`s in blijf van mijn lijf huizen. en de hoeveelheid moslima`s in blijf van mijn lijf huizen liggen al schrikbaarwekkend hoog.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:07:57 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30758185
Dit essay geldt dus ook voor corrupte Moslima's en andere beerputten:

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:18:25 #24
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30758521
God, komt hij weer met zijn essays
GNU Terry Pratchett
pi_30758531
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit essay geldt dus ook voor corrupte Moslima's en andere beerputten:

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

²
zo, wat gefrustreerd.

neukte je moeder ook buiten de deur soms? (25% kans he )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')