-zware shag ipv sigarettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
En dat zou BB dus ook moeten schrappen tijdens het noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef jalla het volgende:
noodrantsoen is shag ipv sigaretten en goedkoper eten enzo volgens mij. maar iets te roken is er altijd dacht ik.
Helemaal mee eens onhaalbaar maar wel erg grappigquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet haalbaar omdat ze het met 1 arm moeten doen. Lijkt me logisch. Een thuiswerker zou het kunnen halen, zonder zo'n dwangbuis.
Onhaalbaar!
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd isquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
dit is vast niet de goede plek, maar aangezien ik 't hier de vorige keer zó gezellig vond maakt dat vast niet uit:
heb de laatste halve week praktisch gemist [eigenlijk sinds die mislukte liveuitzending] en vroeg me af wie er nu eigenlijk genomineerd zijn [en indien bekend door wie]??
en wat is momenteel de weekopdracht [gokje: elkaar zoveel mogelijk aflebberen???]?
Er zijn nog geen harde straffen gevallen, je zou het kunnen proberen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
maar.... maar het is al dinsdag!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Waarom niet? Ze kunnen weinig anders lijkt, ik denk dat de bewoners binnen 2 uur erachter komen dat ze het bij lange na niet kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgeven zal BB nooit accepteren in dit geval.
Verbaast mij ook idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef D.Rose het volgende:
nog geen nominaties, behalve Roel die door Rikkert vanuit de studio genomineerd is
Het steekproef nemen is niet eens nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.
Roel heeft nu pas uitgerekend dat het meer dan 20 per minuut is... Die was wel snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |