wilquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef R_o_N het volgende:
wat iemand wilt [...] de ander wilt [...] de 1 wilt
ik had precies hetzelfde! weet je al wat voor ras enzo je gaat nemen? en op welke server ga je spelen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gespeeld en door alle filmpjes, teksten over de rassen en jullie blije reacties ben ik al verslaafd
BWL loot ?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef DjNivek het volgende:
Ring of Spellpower is wel nice, maar ik ga eerst voor Band of Dark Dominion
Een Warlock Ring of Spellpower met stats
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:30 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde! weet je al wat voor ras enzo je gaat nemen? en op welke server ga je spelen?
Yep, dropt van de trashmobs daar (voor zover die er zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BWL loot ?
Daar kom ik de komende maanden echt nog niet, dus die ring of spellpower is voorlopig wel even genoeg
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=7014quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef QuietGuy het volgende:
Iemand iets meegekregen van een plaag in WoW? Ik las een nieuwsberichtje: http://www.webwereld.nl/articles/37405 maar zelf nooit iets van meegekregen...
nou je hebt drie verschillende soorten servers, PvP, PvE en RP servers. Hangt er een beetje vanaf wat je leuk vindt denk ik. en het is wel handig om te kijken hoe crowded een server is!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenVerder heb ik nog geen verstand van servers, is er nog iets waar ik op moet letten als ik naar servers kijk?
naast dat PvP, PvE geval van hierboven, 1 tip : kies GEEN full serverquote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de orcs of taurenVerder heb ik nog geen verstand van servers, is er nog iets waar ik op moet letten als ik naar servers kijk?
hehehe, dat zei ik ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
naast dat PvP, PvE geval van hierboven, 1 tip : kies GEEN full server
PvP = Player vs Player (dus je kan altijd door de andere partij aangevallen worden)quote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, dat ik geen full server moet kiezen klinkt logisch...alleen wat is het verschil tussen PvP, PvE en RP servers?
Staat uitgelegd op: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/realmtypes.htmlquote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ok, dat ik geen full server moet kiezen klinkt logisch...alleen wat is het verschil tussen PvP, PvE en RP servers?
fuck ik ben een nerd!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
PvP = Player vs Player (dus je kan altijd door de andere partij aangevallen worden)
PvE = Player vs Environment (kan je niet aangevallen worden door de andere partij , alleen als je dat zelf wil of in Battlegrounds)
RP = RolePlaying (voor nerds die denken dat ze in Lord of the rings terecht zijn gekomn dus ook zo gaan praaten etc etc)
Zie ook mijn post, 13 posts naar bovenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoorde vandaag iets over een virtuele ziekte die is uitgebroken in WoW en waar Blizzard geen vat op lijkt te hebben?![]()
bron : US Boardsquote:I've been working closely with several of the designers over the last several weeks discussing a variety of the subjects and relaying much of the feedback appearing on our discussion boards. Primarily, our meetings have focused on each of the nine classes. In short, I wanted to take a moment and share with each of you - "The Warlocks", the information specifically discussed pertaining to your class. I sincerely hope you enjoy both the read and information presented!
We realize that some of you have expressed dissatisfaction with the soul shard system, and have even gone so far to request its complete removal. It should be noted that we are pleased with the system overall, however, are in the process of taking a very close look at each spell and ability requiring a shard to ensure that it's one which merits such a cost. Another thing that may aid the Warlock in this area is a system we're investigating which is designed to provide the Warlock with a replacement shard should the little demon become lost due to lag or any otherwise unintended circumstance.
While it doesn't necessarily address the soul shard "farming" issue, the upcoming Soul Shard bag should assist with the management factor, and allow for better item organization.
Moving on to more specific information, in patch version 1.8 (next patch) some changes have been made which should serve the Warlock well in the ways of additional defense, as the topic of Warlock defense/escape utility has been hot for a while now.
Death Coil - The cooldown on this spell has been reduced to two minutes and there will now be a short duration (3 sec), non-diminishing fear effect applied to the target. The mana cost has been increased so the spell is less efficient for purposes of DPS.
Pyroclasm – Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire hit the target.
Concerning Damage over Time Spells (DoTs), in patch 1.8 we’ve lowered the duration of Corruption and Curse of Agony, increasing the damage per tick. Rest assured that the total damage over the entire duration is identical. Once this change is in effect, players should notice an increase to the frequency at which these DoTs apply their maximum potential for damage, especially in PvP encounters which often end quickly.
Two other improvements you can expect with the next patch include the talent Bane, which will now reduce the casting time of Soul Fire and Immolation spells in addition to Shadow Bolt. The second improvement affects Intensity, which will now reduce the chance to be interrupted while casting Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.
End Game Warlock pets have been the center for concern and players should be pleased to know that both the DoomGuard and Infernal are slated to see improvements upon the release of patch 1.9. These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy. Internally, they've already been given a very noticeable boost, and are now being tested by our Quality Assurance Department.
It should be noted that with the next patch we've also slightly reduced the critical damage bonus of Ruin. This change is very small and shouldn't impact overall Warlock DPS to a noticeable degree. While I realize that this change will not be seen as an improvement, I did feel it important to be fair and inform you the moment I became aware.
Als deze (itt de vorige "patchnotes") echt zijn ben ik zeer tevreden... Zie die deathcoil buffquote:Op donderdag 22 september 2005 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
1.8 buffs voor Warlocks !!!
[..]
bron : US Boards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |