Ik blijf hangen met Nezgrubquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef R_o_N het volgende:
![]()
![]()
NighWatchers
![]()
![]()
![]()
Het was gezellig en veel succes op de nieuwe server
Sjonge, moest ik hiervoor nu weer een account maken hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Migwi het volgende:
Oh ja, en Pocus is een noob mage met echte bagger skills!![]()
![]()
edit:
dit is uiteraard speciaal voor de lurkende Pocus![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef R_o_N het volgende:
![]()
![]()
NighWatchers
![]()
![]()
![]()
Het was gezellig en veel succes op de nieuwe server
Ja, en toen kwam de evil mage langs en die gankte je 20 keer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
hmz, dan moet ik snel een Horde alt gaan aanmaken en snel lvlen om je te ganken![]()
Lijkt me wel gaaf om een Horde Hunter aan te maken (Tauren dus, Warstomp ftw!) en dan met de naam Cyndane alle bekenden te gankenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, en toen kwam de evil mage langs en die gankte je 20 keer.![]()
Ikke dus.
Dat deed NW nou helemaal nooitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Twisting Nether Horde kant wordt leuk, 1 van de grootste Horde guilds op onze server gaat ernaartoe verhuizen, en dat zijn lui die de Molten Core general chat bv. volspammen met enorm kinderlijk slap gelul.
Ik heb nu al medelijden met de andere Horde guilds die daar zitten.
^^ en toch zijn we vaak gewhiped...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:41 schreef DjNivek het volgende:
Dat mis ik al wel, we waren gisteren de enige Alliance in Molten Core. Niemand om uit de 'concentratie' te brengen ofzo
Nah, wij zijn grotere noobs. Garr is een eitje, maar Mar'li krijgen we maar niet down.quote:
Vast welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is er hier iemand die in een guild zit die al actief aan BWL doet ?
Niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is er hier iemand die in een guild zit die al actief aan BWL doet ?
More water for Cyndanequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Maar Recca en Silwyth, umm, DjNivek en Max_Dark dus, wel.
In de guild Nightwatchers op Twisting Nether.
www.nightwatchers.cjb.net meen ik.
beetje promotie voor m'n oude guild
EDIT:
Oh, en die lelijkerd van wie die post boven mij is, die zit ook in die guild. Pocus is de naam. lvl 60 Mage/Waterboy![]()
Waarom ben je gestopt ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Maar Recca en Silwyth, umm, DjNivek en Max_Dark dus, wel.
In de guild Nightwatchers op Twisting Nether.
www.nightwatchers.cjb.net meen ik.
beetje promotie voor m'n oude guild
EDIT:
Oh, en die lelijkerd van wie die post boven mij is, die zit ook in die guild. Pocus is de naam. lvl 60 Mage/Waterboy![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
OMG NERF BM HUNTERS !!!!!111!ONEONE!!1
Werd mij meegedeeld dat ik niet genoeg motivatie heb dat je naast raiden alleen maar aan 't farmen bent om repair costs te betalen en naast mijn 50+ urige werkweek ik er toch elke avond (iig zo vaak mogelijk) bij ben is blijkbaar niet goed genoeg en ik idle te veel in instances blijkbaar. Ach ja, zoals al eerder gezegd, nu ik niet meer in die guild zit heb ik geen reden om door te blijven spelen en ben ik ook meteen van m'n verslaving af dus all in all is het beter zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:55 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt ?
Ik zit namelijk in een guild die BWl deed, maar de guild is uit elkaar gevallen. En op onze server zitten nu 3 guilds die bwl doen, en die niet meer recruiten, dus BWL op deze server zit er voorlopig niet meer in. Verder heeft onze guild er weinig zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |