abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57375944
Het is niet best, ik heb alle aflevering gezien van seizoen 5 en het kan gewoon niet afgelopen zijn. Het schijnt dat er een handtekeningen actie opgezet is om het seizoen af te maken. Ik hoop gewoon dat het doorgaat. Las Vegas is gewoon een vette serie.
pi_57376570
Eens! Het is gewoon een lekkere serie om te volgen!
  zondag 16 maart 2008 @ 23:37:41 #203
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57423569
Japz en de serie is te goed om het zomaar af te laten lopen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_58143185
Weet iemand met welke aflevering rtl5 eindigde afgelopen seizoen?
  maandag 23 juni 2008 @ 17:25:00 #205
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59630226
Geen idee, maar vanavond beginnen ze weer. Om 23:00 als ik me niet vergis. Herhalingen uiteraard.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_59708059
Volgens mij beginnen ze bij rtl5 weer van voor af aan. Maar je zou toch zeggen dat die lui genoeg verdienen door het te verkopen aan andere landen.
pi_60018082
De serie eindigt dus met een cliffhanger? Wat een mongolen daar, maak dan tenminste nog 1 extra aflevering waarin je alles afsluit..

Ik zit nu ongeveer net over de helft van seizoen 5, moet zeggen dat ik er een beetje tegen opkeek toen ik vooraf al wist dat Ed weg zou gaan bij aanvang van dit seizoen, maar het valt me tot nu toe allemaal heel goed mee. Cooper is leuk, hij staat er ook echt als 'baas' met zn dikke sigaren altijd en hij wordt goed in het verhaal betrokken.

Dat Mary weg is, is alleen maar goed idd beetje een saaie kut, altijd domme verhaallijnen heeft die, en echt goed acteren kan ze nou bepaald ook niet, het enige intressante aan haar vond ik dat gedoe met dr vader.. Piper is echt stukken leuker.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60043517
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:28 schreef Saviola het volgende:
De serie eindigt dus met een cliffhanger? Wat een mongolen daar, maak dan tenminste nog 1 extra aflevering waarin je alles afsluit..

Ik zit nu ongeveer net over de helft van seizoen 5, moet zeggen dat ik er een beetje tegen opkeek toen ik vooraf al wist dat Ed weg zou gaan bij aanvang van dit seizoen, maar het valt me tot nu toe allemaal heel goed mee. Cooper is leuk, hij staat er ook echt als 'baas' met zn dikke sigaren altijd en hij wordt goed in het verhaal betrokken.

Dat Mary weg is, is alleen maar goed idd beetje een saaie kut, altijd domme verhaallijnen heeft die, en echt goed acteren kan ze nou bepaald ook niet, het enige intressante aan haar vond ik dat gedoe met dr vader.. Piper is echt stukken leuker.
Idd mee eens. Mij viel het idd ook mee met Cooper alleen krijg je nu een iets ander idee. Voorheen was Ed meer de 'baas' en nu is het meer Cooper terwijl hij eigenaar is en Danny de bedrijfslijder. Maja ik vind het nog steeds een meesterlijke serie.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 13:20:16 #209
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_60058053
Mjah en watvoor een cliffhanger :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:01:41 #210
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61026255
ik moet de laatste episodes nog kijken... Wel of niet doen...
en is er nog nieuws?
pi_61026298
Ik denk dat ze binnenkort gewoon een (tele)film aankondigen en de serie zo afmaken...
pi_61027841
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 00:03 schreef Devrim_ het volgende:
Ik denk dat ze binnenkort gewoon een (tele)film aankondigen en de serie zo afmaken...
Ik had ergens gelezen dat er een plan was om in de nieuwe Knight Rider serie in ieder geval het baby verhaal van Delinda af te ronden. Maar of dat ook gaat gebeuren blijft de vraag. Knight Rider wordt ook uigezonden door NBC en in de pilot van Knight Rider zag je al opnames in de Montecito
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_61156065
Ik volg Las Vegas niet hardcore, maar vind het altijd wel prachtig om te zien.
Nu heb ik alleen een vraagje.
Vanavond heb ik een aflevering gezien waarin de volgende dingen gebeurden. Voor de zekerheid ff in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit nou een definitief einde? of alleen van een seizoen?
ook niet.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:39:39 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61156415
Einde van seizoen. Een paar zelfs.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61163488
oh dank, ik vreesde al dat het helemaal afgelopen zou zijn.
Ik heb een beetje terug gelezen in dit topic, ik neem aan dat het het einde van seizoen 4 is?
ook niet.
pi_61163732
Met Nessa nog? Das het einde van seizoen 2 nog maar hoor..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_61187185
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:28 schreef Saviola het volgende:

Helemaal mee eens. Ik dacht ook eerst Ed weg waar gaat dit heen, maar ik vindt dat ze het netjes hebben gedaan. En jah Piper ow....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')