neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
pfff lach maar. Als ik jou een keer tegen kom met de lift en ik sta achter je, dan ga ik lekker met de punten van me skies tegen de achterkant van je board aan lopen rammen zodat er allemaal stukjes af vliegen![]()
Daarom doe ik het ook, om jullie te pestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook, om jullie te pesten
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juistquote:
mijn nieuwe board! wat doe je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Zo voorspelbaar en stereotiep die skiers....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff als ik jou daarmee pest dan doe ik het juist![]()
![]()
Oohja en met die stokken ook op je board prikken, denkend dat ze in de sneeuw prikken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeh dat is echt een nachtmerrie voor elke snowboarder![]()
kut skie die heel je board verneukt.
Ik had het niet beter kunnen zeggen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volkHet meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels
![]()
Skiers daarentegen![]()
snowboarders... ze rijden de piste kapot.. gadverdammequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen....
Ik stond al op skies toen jij nog in je papa's proppenschieter zat en ik kan je vertellen dat het altijd al zo is geweest met die gasten
jij kan het dus ook allebij goed?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef Des het volgende:
Fijn voor je
Skiën requires skillz snowboarden is voor noobies
Right!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef Rnej het volgende:
groot gelijk, snowboarders kunnen nix...
ze zijn lui, ze stinken, kopen hun kleren te groot.....
ik bedoel, wat is er nou mis met een mooie paarse strakke skibroek en een gebreide wollen muts![]()
Juistem!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Nadine26 het volgende:
Right!
zelfs een invalide kan binnen anderhalf uur een beetje leuk van een helling afkomen op een snowboard.
skiën dwingt meer respect af.
Cool, hij heeft mijn ski's.... X scream 2001..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Een leuk filmpje om te laten zien hoe goed je jezelf kan voelen als skier!
http://video.google.com/videoplay?docid=6239960317741352614&q=skiing
Eat your heart out boarders!
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Een leuk filmpje om te laten zien hoe goed je jezelf kan voelen als skier!
http://video.google.com/videoplay?docid=6239960317741352614&q=skiing
Eat your heart out boarders!
mongool...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:18 schreef XL het volgende:
Google is your friend!
Let goed op de techniek van deze waaghals/ski-held:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2509039764461992553&q=skiing
Het commentaar ook van de mongool met de camera: Nice fall, nice fall.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Pff wat een mietje. Ik ben veel beter dan hij is....
Echt, op het vlakke kan hij redelijk uit de voeten, maar als het een beetje stijl wordt maakt ie echt veel fouten...
[..]
mongool...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |