Ik zeg altijd dat ik m'n sleutels zoek.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Helemaal mee eens...
Hahaha tja... 'wat zoek je'... of 'ik weet wel dat ik te oud ben voor je, maar ik zou toch graag contact met je willen. Ik hoop dat je een antwoord stuurt, want je lijkt me wel een interessante jongen'.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon een aantal onderdelen uit hun profiel halen en ze daarmee aanspreken, Dan raken die rechtlijnige geestjes in de war. Vooral als je meer dan 4 woorden achter elkaar gebruikt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Ja hallo, dat doen ze niet op TMF hoor"
![]()
quote:Hoi
Hoe gaat het <- zijn 3 woorden
Alles goed
Hoezo? krijg je dan als antwoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:29 schreef Sunjammer het volgende:
Of vragen of ze op school nog les in de Nederlandse taal krijgen.
HoESoW? DaS ToG NiE BeLaNGRijK? DuzZzZ? HouW iS oP MeT Die CRaP!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo? krijg je dan als antwoord.
Whehe, hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
HoESoW? DaS ToG NiE BeLaNGRijK? DuzZzZ? HouW iS oP MeT Die CRaP!!
DaS Nie DoPe Mên!
Als iemand zo 'communiceert' dan raak ik vrij snel pissed off ghehe...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Whehe, hoe herkenbaar.
Je ziet ook meteen de irritatie van zo'n kutkreng in de text terug.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als iemand zo 'communiceert' dan raak ik vrij snel pissed off ghehe...
Eigenlijk zit de wereld best simpel in elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ziet ook meteen de irritatie van zo'n kutkreng in de text terug.
Ik kan me nog maar net onderdrukken om niet "I'm king of the world" Te gaan roepen vanaf het dak.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eigenlijk zit de wereld best simpel in elkaar.
Waarvoor onze dank.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Ik kom even dit gezellige onderonsje tussen jullie twee in het S(A)J topic verstoren door nog even snel morruguh te roepen![]()
I hate that moviequote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me nog maar net onderdrukken om niet "I'm king of the world" Te gaan roepen vanaf het dak.
Kate Winslet is ook een waardeloze actrice.quote:
Denk maar aan mij, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Jerruh het volgende:
zo naar amsterdam, interview met hind!
zenuwachtig ergens, waarom weet ik niet.
Afgezien van dat ja...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kate Winslet is ook een waardeloze actrice.
Het zijn de kleine dingen die het hem doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach kleine moeite groot plezier![]()
en een kinderhand is gauw gevuld heb ik vroeger op school geleerdquote:Op woensdag 21 september 2005 10:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het hem doen.
Die kutboot zinkt toch... so why botherquote:Op woensdag 21 september 2005 10:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En de film vond ik wat voorstelbaar.
En ik ben geen kind meer, kun je nagaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een kinderhand is gauw gevuld heb ik vroeger op school geleerd
the only difference between men and boys is the price of their toysquote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik ben geen kind meer, kun je nagaan.
Alleen had dat domme wijf mee moeten gaan en arme Jack had veilig met een bootje moeten mee gaan om zich aan land in de jongensprostitutie te storten.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die kutboot zinkt toch... so why bother
Hmmmzzzz... ken lekkerdere jongens die dat zouden moeten gaan doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen had dat domme wijf mee moeten gaan en arme Jack had veilig met een bootje moeten mee gaan om zich aan land in de jongensprostitutie te storten.
Zo goedkoop is de Bart Smit toch niet?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
the only difference between men and boys is the price of their toys
Geef eens een paar voorbeelden?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hmmmzzzz... ken lekkerdere jongens die dat zouden moeten gaan doen.
Zijn lokale fenomenenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden?
Nee, ik eerst!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die wil je delen met 65 jarigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |